Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre og Søstre

Er der slet ingen GP'er eller massøere (med udvidet menukort) på langeland, jeg hører meget gerne hvis andet er tilfældet.

På forhud tak

Madhat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi, hun er virkelig sød og rar. Fik en meget behagelig massage. Jeg synes hun ser godt ud, hun er tynd og spinkel med små bryster. Hun er ikke glat, men dejligt trimmet, man fornemmer hårene når hun giver BTB. Jeg kommer gerne igen, når jeg kommer forbi. Hun har åben fra 09.00 til 18.00. Det er ikke specielt diskret. Den eneste anke jeg har, jeg tror det er nogle tykke kondomer hun har, jeg kunne ikke så godt mærke så meget, måske er det mig det er galt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citroen mand skrev, den 30.8.2025 at 10:33:

Jeg har været forbi, hun er virkelig sød og rar. Fik en meget behagelig massage. Jeg synes hun ser godt ud, hun er tynd og spinkel med små bryster. Hun er ikke glat, men dejligt trimmet, man fornemmer hårene når hun giver BTB. Jeg kommer gerne igen, når jeg kommer forbi. Hun har åben fra 09.00 til 18.00. Det er ikke specielt diskret. Den eneste anke jeg har, jeg tror det er nogle tykke kondomer hun har, jeg kunne ikke så godt mærke så meget, måske er det mig det er galt med.

Ja hun er god og bliver ikke ringer når man har kommet hos hende i gennem 3-4 år hun har fået en del sæd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...