Madhat 15 Skrevet 29. August Hej Brødre og Søstre Er der slet ingen GP'er eller massøere (med udvidet menukort) på langeland, jeg hører meget gerne hvis andet er tilfældet. På forhud tak Madhat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 149 Skrevet 29. August Der er hende her, hun tilbyder det hele.. Mit navn Monica nutty Jeg er thailandsk på Langeland - Annoncelight husk at skrive en uddybende anmeldelse når du har været forbi, tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citroen mand 111 Skrevet 30. August Jeg har været forbi, hun er virkelig sød og rar. Fik en meget behagelig massage. Jeg synes hun ser godt ud, hun er tynd og spinkel med små bryster. Hun er ikke glat, men dejligt trimmet, man fornemmer hårene når hun giver BTB. Jeg kommer gerne igen, når jeg kommer forbi. Hun har åben fra 09.00 til 18.00. Det er ikke specielt diskret. Den eneste anke jeg har, jeg tror det er nogle tykke kondomer hun har, jeg kunne ikke så godt mærke så meget, måske er det mig det er galt med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 48 Skrevet tirsdag klokken 11:55 Citroen mand skrev, den 30.8.2025 at 10:33: Jeg har været forbi, hun er virkelig sød og rar. Fik en meget behagelig massage. Jeg synes hun ser godt ud, hun er tynd og spinkel med små bryster. Hun er ikke glat, men dejligt trimmet, man fornemmer hårene når hun giver BTB. Jeg kommer gerne igen, når jeg kommer forbi. Hun har åben fra 09.00 til 18.00. Det er ikke specielt diskret. Den eneste anke jeg har, jeg tror det er nogle tykke kondomer hun har, jeg kunne ikke så godt mærke så meget, måske er det mig det er galt med. Ja hun er god og bliver ikke ringer når man har kommet hos hende i gennem 3-4 år hun har fået en del sæd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg