Hop til indhold

Erika østerbro

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige været forbi hende, det er åbenbart hendes første dag her idag. Hun er utrolig fræk og ser godt ud og hun er ret tynd uden særlig mange former, bryster har hun ikke. Ikke spor meget indlevelse men hun holder øjenkontakt hele vejen og med noget dirty talk. Selvom hun er petit er hun virkelig god til at tage imod, til 300 kr er det bestemt mere end fint, men jeg kunne ikke forestille mig at booke hende over længere tid 

Skrevet

Hvor cirka på Østerbro? 
Er hun rumæner? 

Skrevet

På Viborggade, Ja hun er rumæner 

Skrevet

Opholder hun sig i en lejlighed, klinik eller kælderlokale ? 

Skrevet

Kælder lokale der er ligesom en lejlighed i lejligheds opgang med en veninde

Skrevet
  • Author

Blev brændt af igår,  og spildte mere end halvanden time inkl transport.

Jeg kom før tid og ventede lidt over tid, fik besked på vent 20 min, gik en tur, kom tilbage og derfra ren radiotavshed!! :(

Skrevet
hankypanky888 skrev, for 1 time siden:

Blev brændt af igår,  og spildte mere end halvanden time inkl transport.

Jeg kom før tid og ventede lidt over tid, fik besked på vent 20 min, gik en tur, kom tilbage og derfra ren radiotavshed!! :(

Det er ikke ok - forsøgte selv at skrive til hende i går, og hørte aldrig noget. 
Måske er der bare så meget run på, at de simpelthen, bare bliver bombarderet med både beskeder og besøg og at det bare gælder om at være der på det rigtige tidspunkt. 

jeg prøver i hvert fald igen:)

Skrevet

@Hodo  - er det hende rigtige ansigt man ser på Whatsapp? For så har hun da et ungt og rigtig kønt ansigt.

Skrevet
Cornell skrev, den 31.8.2025 at 09:24:

@Hodo  - er det hende rigtige ansigt man ser på Whatsapp? For så har hun da et ungt og rigtig kønt ansigt.

Ja hun er meget ungdommelig og virkelig køn 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.