StolteP 72 Skrevet 29. August Lige en god oplevelse fra et besøg ved denne modne dame https://www.kaufmich.com/p/sensual2018?from_place=user_tile Aftale kom i stand dagen før. De fleste på dette forum (kaufmich) foretrækker at et besøg er planlagt. Min erfaring siger at en dag før passer bedst. Damen skal logge ind for at se beskeder, så der går som regel et par timer før svar. Længere tid før bliver ofte aflyst har jeg bemærket. Kalender i kaufmich for booking fungerer ellers fint. nogle ønsker telefonisk kontrol. Lidt skriveri frem og tilbage og en telefonisk kontrol. Ankom t et privat hus i en lille landsby. Blev lukket ind. Så ud som foto og data angav. Kønt ansigt og slank krop. Rank og stolt men os lidt genert eller noget. Lidt stille og kærligt væsen. Jeg startede med et bad. Og vi tog en kop te sammen. Hun forklarede at hun ikke ønskede at vise sin mave pga et ar. Fint for mig. Vi kælede og nussede til stigende begejstring for os begge. Hun var helt glat, så jeg måtte give hende en ordentlig tur med tungen. Ikke dårligt for nogen af os. Hun var stram og fuld af energi da det kom t de stillinger vi prøvede indtil jeg måtte give fortabt. Sikke en tur. Ægte amatør med et job ved siden af. Fræk tante. En man aldrig ville tippe t at være så fræk. Jeg tog derfra med et lumsk smil på læben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg