Bombrn 23 Skrevet 28. August Endelig lykkedes det at mødes med dem. M sidder på forsædet (minibus) åbner skydedør og Q ligger med spredte ben. Hoppede ind i bussen lagde penge til M gik om til Q hun begyndte at sutte min pik, var sku noget spændt på setuppets oprigtighed inden mødet og det påvirkede lillemanden lidt men hun suttede virkelig godt. bag hende hoppe om på alle 4 for at se hendes dejlige røv også se om jeg ku få lidt mere liv i ham. Det kom der og så snart hun fornemmede det pressede hun fissen mod min pik. Også kørte det ellers bare på skinner derfra. Q er virkelig lækker, lækker krop, stram ungpige fisse uden at være ung (: først skal man bevise sin ankomst et sted. Bagefter for man en ny lokation i en skov hvor man kan parkere 2 biler så skriver man også kommer de lidt efter. 10 ud af 10 mulige. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 138 Skrevet 29. August https://annoncelight.dk/showad/436827 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 12 Skrevet lørdag klokken 21:13 Øv annoncen er ikke aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg