Statler 45 Skrevet 28. August Hvorfor har vi ikke en chat herinde? Ved @Mister12Har lavet en, men det primært kun tirsdag aften! Godt initiv BTW. Savner lidt ligesindede at snakke med! Nå jeg pickler Ned I varmen og håber på bedre tider Stemnings billed fra Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 585 Skrevet 28. August Må desværre meddele @Statler det er ikke mig der har lavet chatten om tirsdagen. Chatten er lavet af @Lake Den blev lavet/opfundet, da den chat der var her på EG blev lukket ned, det er det jeg har fået fortalt af medlemmer der har været med EG før mig. Det er mere eller mindre bare blevet mit lod at indkalde til tirsdagsmøde. Chatten er ikke bare om tirsdagen, her er det bare et fast indslag, dem der kommer ofte er blevet enige om. Alle kan gå ind i tråden, skrive de er på, så håbe der dukker andre op. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 45 Skrevet 29. August Mister12 skrev, for 8 timer siden: Må desværre meddele @Statler det er ikke mig der har lavet chatten om tirsdagen. Chatten er lavet af @Lake Den blev lavet/opfundet, da den chat der var her på EG blev lukket ned, det er det jeg har fået fortalt af medlemmer der har været med EG før mig. Det er mere eller mindre bare blevet mit lod at indkalde til tirsdagsmøde. Chatten er ikke bare om tirsdagen, her er det bare et fast indslag, dem der kommer ofte er blevet enige om. Alle kan gå ind i tråden, skrive de er på, så håbe der dukker andre op. Undskyld, det var bare mit indtryk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 45 Skrevet 29. August ½angel skrev, for 7 timer siden: Hvad er tirsdags chat? Se Evt. Denne tråd 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 29. August ½angel skrev, for 20 timer siden: Hvad er tirsdags chat? Chat om tirsdagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg