Hop til indhold
Statler

Hvem har førertrøjen?

Recommended Posts

cowgirl.90 skrev, for 22 timer siden:

På første møde har jeg altid control. Men når jeg kender en person kan da komme gerne mere dynamikken ind og ham.må da gerne tag fadt i hvad han nu synes. Bare alt hvad han gør kan man finde i min Annonce at jeg er til det. Men man kan jo altid snakke om emnet efter første sexuelle kontakt. Men ja på første møde går alt efter min control. 

Tilgiv min nysgerrighed:) hvordan praktisere du det? Er det sådan at du gør det klart verbalt inden, eller er det mere implicit i selve stunden? Ja Sry Jeg er ikke guds skarpeste værktøj ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pink Peach skrev, den 29.8.2025 at 10:01:

Jeg er helt pjattet med når en mand tager styringen/dominerer. Så ved jeg også at han får hvad han vil have :P men det tænder mig også. 
jeg har dog intet problem med at være den styrende heller. Så længe jeg ikke skal dominerer ham, så fungerer begge dele for mig :D

Jamen det har jo prøvet, du ville jo bare ikke med i kælderen :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 1 time siden:

Tilgiv min nysgerrighed:) hvordan praktisere du det? Er det sådan at du gør det klart verbalt inden, eller er det mere implicit i selve stunden? Ja Sry Jeg er ikke guds skarpeste værktøj ;)

På min Annonce er da allerede ret klar hvad da skal sker og i første omgang er de meste nysgerrig på den ,, wellness behandling,, jeg tilbyder og lade sig fra alene lede igennem deres wellness tid hos mig. Lige som ved en almindeligt massør.

Måske skal jeg tilføje at jeg ikke har eksplicit sex og udløsning i fokus. Det er hudsult jeg stiller med massage og mere... Og her komme de meste ,,af hvertfald på første møde,, bare for tag i måde. 

Det er faktisk ret simpelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, for 1 time siden:

På min Annonce er da allerede ret klar hvad da skal sker og i første omgang er de meste nysgerrig på den ,, wellness behandling,, jeg tilbyder og lade sig fra alene lede igennem deres wellness tid hos mig. Lige som ved en almindeligt massør.

Måske skal jeg tilføje at jeg ikke har eksplicit sex og udløsning i fokus. Det er hudsult jeg stiller med massage og mere... Og her komme de meste ,,af hvertfald på første møde,, bare for tag i måde. 

Det er faktisk ret simpelt. 

Mja hvad du synes er simpelt er ikke nødvendigvis simpelt for mig. Men ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statler skrev, for 7 timer siden:

Mja hvad du synes er simpelt er ikke nødvendigvis simpelt for mig. Men ok.

Det er lidt ligesom at gå til kiropraktor, der bliver du anvist hvordan du skal ligge på briksen, også bliver du behandlet. Det er bare lidt bedre når @cowgirl.90 behandler dig^_^

Redigeret af Noob2025

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, for 10 timer siden:

Det er lidt ligesom at gå til kiropraktor, der bliver du anvist hvordan du skal ligge på briksen, også bliver du behandlet. Det er bare lidt bedre når @cowgirl.90 behandler dig^_^

@Noob2025Og ja Kiropraktor er så også en ting jeg heller ikker har prøvet ! :ph34r::P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...