Hop til indhold

Sawadeeka thaimassage, Gammel Køge Landevej 505

Featured Replies

Skrevet

Efter diverse gennemgange af anmeldelser fra Sawadeeka skulle jeg prøve her forleden.

Havde ringet inden jeg kom og hørte om de havde tid til massage og det havde de.

Ringede på nede i kælderen og blev mødt af en meget fin lille nips i en leopard kjole som var meget kort, blev vist ind i rummet og aftalte en omgang Tantra til 400 med HJ til 200.

Allerede her havde hun spurgt om alt tøjet skulle af for 1000, men jeg ventede :-)

Gik i gang med massagen som ikke var i top men ok, hun havde ikke berørings angst på nogen måde så efter en halv times tid skulle jeg vende mig hvor hun fik mig overtalt til at tage sin meget korte kjole af :-)

Hun gik ud for at vaske sig og kom tilbage og derefter en dejlig body to body massage med alt hvad der nu tilhører.

Dejlig oplevelse med fælles bad bagefter, helt klart et besøg vær.

Skrevet

Det var klokt att du inte antog anbudet om 1000 kr för att han skulle vara naken. Någonstans omkring 1200 kr - 1500 kr för hela pakken är mer rimligt.

Av nya anmeldelser att döma synes 505 vara på väg upp men här synes pigen ha försökt få allför meget betalt. Hvad måtte du slippe i alt?

Skrevet
  • Author

Hvad måtte du slippe i alt? 

900 endte prisen på, men pengene værd

Skrevet
  • Author

Havd hedder hun du kan anbefale?

Fik aldrig et navn, desværre

Skrevet

Hejsa,

Var forbi inden påske.

Jeg så to piger der begge var meget pæne og charmerende. Formentlig først i 20erne. Masser af smil og charme.

Jeg valgte B&B en time - og den blev leveret super dejligt . Jeg blev i hvert fald positivt overrasket over pigens erfaring og evne til at lire mig rigtig godt op. Det hjalp selvfølgelig en del at hun havde en lækker fast krop med gode bryster endda

Det eneste der trak ned sidst i akten var at pigen alt for ofte ville tjekke kondomet var på plads. Øv for det.

En relativt god oplevelse. Det bliver en 8 ud af 10 (jeg indrømmer jeg er kræsen)

Skrevet

Jeg var forbi i lørdags og hilse på Em. Det er lidt tid siden jeg sidst har besøgt hende og hun har taget lidt på i vægt, så det var først da vi skulle sige farvel og jeg spurgte til hendes navn det gik op for mig vi kendte hinanden. Hun har ellers en markant skønhedsplet på venstre skulder, men jeg må have været lidt morgentræt. Hun har stadigvæk en fantastisk hud og gode naturlige bryster. Den øgede vægt sidder godt på hende, så jeg er tilfreds. Hun gik til stålet med det samme, men jeg nåede også at fange hende lige da hun trådte ind ad døren og uden hun nåede at spise morgenmad. Jeg tror måske det var derfor det hele skulle gå lidt hurtigere end det plejer. Hun tyssede i øvrigt på mig når det blev for højlydt, så dem der sad i køkkenet ikke kunne lytte med, så det blev den mest stille orgasme jeg nogenside har fået. Var nærmest lidt pirrende at jeg ikke bare kunne stønne og pruste som jeg plejer. Det bliver til 3 af 5 stjerne, da jeg ved hun kan være meget bedre, hvis hun altså lige får lov at vågne først.

• 5 months later...
Skrevet

Eftersom der var forlydender om at standarden var på vej tilbage hos Sawadee, Gl. Køge Landevej 505, tænkte jeg at det var et godt tidspunkt at slå vejen forbi, og lave en lille opdatering herinde.

Blev mødt at sød og smilende (relativ ung) Thai, og eftersom jeg ikke helt kendte niveauet, spurgte jeg ind til B2B, som iøvrigt ikke stod på menuen.

1 times B2B - inkl afslutning med hånd = kr. 1500,-   :shock:  Blev i sidste øjeblik tilbudt ½-time samme pakke for en tusse.

Mit pitstop hos Sawadee blev præcist så kort, at jeg ikke ville kunne have nået at tisse af, inden jeg var ude af klappen igen.

Eftersom der jo er mange skorsten der ryger i den del af byen, endte aftenen alligevel "lykkelig". (mere om det ved lejlighed)

/TB

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.