Jyden11 14 Skrevet 28. August Havde i dag en aftale med Tulle i Odense SV, er også Hvidovre. Hvis man godt kan lide store piger, er Tulle et besøg hver. Hun er lige så imødekommende og sød som hun er stor. Tulle har noget til 'gården og gaden' , og søger man en GP til en gang kærestesex, så tror jeg ikke der findes nogen bedre. Jeg havde super dejlig time med Tulle. Annoncelight/Tulle eller Hvidovrepigerne.dk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 106 Skrevet 18. Oktober Passer hendes billeder ? Der står ingen mål i hendes annonce, så vidt jeg kan se, men hun er ret høj, ikke sandt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TulleHP 6 Skrevet 23. Oktober Hej dejlige mænd Tulle her! Jeg vil bare lige præcisere at mine billeder ikke er fra kong gulerods tid. Jeg får løbende taget billeder hos en professionel fotograf og jeg sætter en ære i, at billederne ikke er redigerede udover lys og maskering af mit ansigt. I skrivende stund (oktober) er de seneste billeder fra slut August. Er det godt nok? Målgruppen for mig, er jo ikke de mænd som tænder på en tynd thaipige eller en læbepumpet silikonefyldt østeuropæisk kvinde (respekt for deres hårde arbejde her i DK). Jeg er en ægte dansk KVINDE. Jeg vælger at tage begrebet “fed” som en kompliment - de fleste mænd sætter i virkeligheden stor pris på mine dejlige former og mine lange ben (Jeg er 180cm høj, str. 46 i tøj og 85J i bryster). Jeg får igen og igen komplimenter med hvor lækker jeg er, hvor godt jeg sutter pik og hvor stram og sprøjtende min fisse er. Det er jo ofte også de store kvinder, som jeg, der har de største bryster og sætter pris på at blive TAGET hårdt og dybt af en rigtig mand! Jeg håber at kunne byde jer velkommen i min frække bobbel af lækker sex og samvær. Hos mig får du nemlig hele pakken af KVINDE! kh. Tulle. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 102 Skrevet 23. Oktober Gætter på denne Tulle: https://annoncelight.dk/showad/416105 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg