Toddy 1422 Skrevet 11. Maj, 2014 Pyha...! Tror at jeg ville få et slagtilfælde af præstationsangst, såfremt jeg vidste, at jeg fik besøg af en herre herindefra ... Bagefter - altså efter vi var gået til makronerne - ville jeg dog gerne vide det... Man er vel nysgerrig... Hvorfor ville du dog det??? De fleste af os er da så søde og rare og ønsker jo bare at hygge lidt og så er det jo også en ganske god måde at lære hinanden lidt at kende, inden man skal hygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 11. Maj, 2014 Hvorfor ville du dog det??? De fleste af os er da så søde og rare og ønsker jo bare at hygge lidt og så er det jo også en ganske god måde at lære hinanden lidt at kende, inden man skal hygge Meget enig, Toddy, men du ved, overdrivelse fremmer, som oftest, forståelsen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. Maj, 2014 Haha nå ok og velkommen til. Bliver hyggeligt at læse mere af det du skriver herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 11. Maj, 2014 Haha nå ok og velkommen til. Bliver hyggeligt at læse mere af det du skriver herinde Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 11. Maj, 2014 jeg håber dog at alle gør det INDEN besøget - for det er mest rimeligt at give os lyserøde muligheden for at sige fra hvis vi helst vil det... Ja, for hvis man skriver noget kontroversielt og ikke vildere populært, skal I som glædespiger jo have muligheden for at afvise kunden på blot grundet dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 11. Maj, 2014 Det kan også blive lidt pinligt ... besøgte en pige her inde fra - viste det sig - for hun siger pludseligt, et eller andet: har du læst om mig på eroguide Nej det havde jeg ikke .... det burde jeg - for hun havde ligget på min todo liste længe, men jeg må have overset hende Nu er der bare det at man kan besøge hende stort set ved siden af mit arbejde, så det skulle bare have været en dejlig dag så for ikke at indrømme at jeg ikke kendte siden eroguide, prøvede jeg at forveksle det med en anden side, men sandheden var - nej ! - jeg havde ikke læst en anmeldelse om hende, men jeg fik utroligt travlt med at komme afsted og læse hvad andre syntes.- og ved i hvad ? - i andre var også glade for hende - ikke sidste besøg - fantastisk oplevelse som jeg skulle have haft for længe siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Maj, 2014 1 gang har jeg besøgt en pige som antog at jeg kendte E.G. og hun talte kort om en dårlig anmeldelse hun var lidt ked af. Men jeg nævnte aldrig at jeg havde en profil herinde. Men jeg har så heller aldrig nævnt hende ved navn her på siden, eller en anmeldelse af mit besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg