Hop til indhold
holstebronx

At give sig til kende inden et besøg

Recommended Posts

Gæst

ThorsHammer skrev igår, at han ikke ville give sig til kende over for pigerne, på grund af hans kontroversielle politiske udtalelser herinde. Og han lod forstå, at han kun kommer med sine udtalelser fordi han er anonym. Her er vi så tilbage fra da vi debatterede om det overhovedet er etisk forsvarlig, at holde sin identitet hemmelig, når pigen måske kender en herinde fra. Personlig syntes jeg det er uærlig. Lidt som at stjæle noget man egentlig ikke ved om er til salg.

Jeg forstår heller ikke, at han føler sig kaldet til at komme med politiske udtalelser herinde. Som han selv giver udtryk for, at han ikke vil være bekendt i den virkelige verden.

Lige nød til at give et lille pip her

Der er forskel på ens udtalelser alt efter hvem man er sammen med. Alle bagtaler en person/ gruppe i ny og næ, siger noget man ikke ville sige hvis personen/ gruppen var der.

Der er meget meget få mennesker der er så fine, de ikke gør det. ( hvis de findes) og det er slet ikke så mange som prøver at ophøje sig selv som værende perfekte i denne tråd.

Man må blot konstatere, der er forskel på hvordan folk vil fremvise sig selv i det skrevne sprog og de faktiske handlinger folk gør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Efter at have læst op på tråden, hvor jeg bemærkede og hæftede mig ved de indlæg der beskrev et fænomen omkring at gøre sig til overfor de lyse røde, kan jeg såmænd godt forstå argumentationen omkring, at nogen føler, at de kan ytre sig mere frit, hvis deres navn her og hos pigerne er forskellige.

Jeg er såmænd også enig i, at deres ses tendenser til at nogen i vise situationer "render rundt med tungen ude af bukserne". For mit eget vedkommende har jeg så bare valgt, at hvis mine holdninger skulle lukke nogle døre, så må det være således. Det burde nu engang vægte tungest, at man kan se sig selv i øjnene uden at føle at man har solgt ud af sine værdier  for lidt "pussy".

Så i alt i alt, jeg kan bedre forstå fænomen nu, selvom jeg har en anden tilgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den påstand er jeg bare lodret uenig i, Bluejacket...! :)

Fx har jeg her på EG i diverse debatter luftet synspunkter vedr. mit politiske ståsted - herunder min modvilje mod flygtninge-/indvandrerpolitikken her til lands,   "fordelingspolitikken", etableringen af "lommepengesamfundet", "rocker-/biker klubber" og deres beskyttelsespenge, dummebøder, knivvold oma..

Nøjagtigt lige som mange andre aliasser herinde.

Jeg har svært ved at indse, det skulle være udtryk for mistillid, at jeg ikke er parat til IRL at dele disse holdninger med en kvinde, jeg alene ønsker at praktisere lagengymnastik med på et bordel...??

Den slags private holdninger deler jeg da heller ikke med min lokale bager eller købmand (som heller ikke kender min IRL-identitet), og jeg har skam fuld tillid til begge... :idea::wink:

Som et anonymt alias på et offentligt board kan man derimod fremsætte sine argumenter og bidrage med alsidighed og variation i den generelle debat til forhåbentlig oplysning og afklaring for øvrige debattører og uden den risiko for konsekvenser, man kan blive ramt af IRL i form af fordomme/antipati, skænderier eller sågar vold mod anderledes tænkende.

Uden egentlig at kende noget til dine politiske udtalelser, syntes jeg at du her giver udtryk for, at du kan tillade dig ytre dig anderledes når du gemmer dig bag en alias. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig enig med Bluejacket. Til Havnebumsen vil jeg sige: Alle kan måske sladre. Men alle bør også stå ved de  de har sagt/skrevet.

Thorshammer. Hvis du lusker dig til at sex, med en som ikke ønsker at være sammen med Thorshammer. Er det så ikke at krænke pigen? Men i den situation er du måske slet ikke Thorshammer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er fuldstændig enig med Bluejacket. Til Havnebumsen vil jeg sige: Alle kan måske sladre. Men alle bør også stå ved de de har sagt/skrevet.

Thorshammer. Hvis du lusker dig til at sex, med en som ikke ønsker at være sammen med Thorshammer. Er det så ikke at krænke pigen? Men i den situation er du måske slet ikke Thorshammer?

Ingen piger har nægtet at tage imod Thorshammer. Der er vist kun en enkelt eller to piger ud af landets 5000 massagepiger der har nægtet et par af Eroguides 5000 brugere at besøge dem.

Er du ikke langt ud på det teoretiske overdrev ?

Han kan ikke have lusket sig til noget når ingen piger har frabedt sig at få ham som kunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er fuldstændig enig med Bluejacket. Til Havnebumsen vil jeg sige: Alle kan måske sladre. Men alle bør også stå ved de de har sagt/skrevet.

Skal jeg forstå det som, du er uenig med mig i, at folk kan finde på at tilpasse deres udtalelser alt efter hvem de er sammen med? ikke bødvendigvis de altid gør, men til tider gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår ikke hvordan du kan drage nogensomhelst konklusion af det, der er skrevet. Man er da på ingen måde forpligtet til at oplyse noget om, at man er på EG og eventuelt hvilket nick man bruger.

At nogen gør det, er vel en helt frivillig sag,. Der er jo som udgangspunkt ingen der ved, om det er en tilfældig kunde, der er kommet ind fra gaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fascinerende at se, hvordan en hvilken som helst tråd, der overstiger 2 sider bliver afsporet til et skænderi - kunne man ikke overveje et forum, der blot hedder : jeg vil skændes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg ser nu ingen skænderi i tråden, men at der debatteres :-) ingen fjols eller idiot, men blot uenigheder som der skal være når der debatteres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

....... Derimod kan jeg godt ind imellem gribe mig selv i at udøve selvcensur på EG - ikke i forhold til de lyserøde specielt, men snarere i forhold til de aliasser, man er "venner" med eller gennem længere tid har haft  et gensidigt sympatiforhold til!

Den form for selvcensur er selvfølgelig uheldig for debatten, og man er selv den eneste, der kan bringe den til ophør... :wink:

Det bør man så arbejde på at gøre.

Rigtige venner (også rigtige EG venner!) bør kunne acceptere uenighed i debatterne, uden det belaster venskabet.

Ihvertfald hvis man har holdt fast i en gensidigt nogenlunde respektfuld tone :)

Nu er selvcensur er jo ret mange ting, når man tænker grundigt efter :idea: :idea:.

Første niveau er, at man bevidst holder sig til et pænt og høvisk sprog for ikke at fornærme andre, selvom man normalt fører et ugudeligt skurvognssprog :???:.

Andet niveau er, at man begynder at tænke over, hvordan modtageren vil opfatte det, man skriver, og i tvivlstilfælde afholder sig fra visse formuleringer. Her er "luderdebatten" et godt eksempel :mad:.

Tredie niveau er, at man helt afholder sig fra at skrive, fordi ens synspunkter er kontroversielle, fordi man har en anden vinkel på tingene end flertallet – eller fordi man anmelder en bestemt pige :twisted: :twisted:.

Jeg er bestemt heller ikke bange for de lyserøde herinde – jo, måske Jasmin, for hendes hjerne kører lige et par omgange hurtigere end min egen :P :P – men skriver de noget, jeg ikke er enig i, opponerer jeg da gerne, hvis sagen har min interesse.

Udøver jeg da ikke selvcensur?

Jo, det gør jeg da i allerhøjeste grad :sad: . Ikke over for de lyserøde, for dem er jeg ikke bange for, men det er jeg fand'me for de sorte herinde!

Jeg har flere gange været i "mediestorm", fordi jeg skrev anmeldelser eller tilkendegivelser, og modviljen, der bestemt har været til at føle på, har udelukkende været initieret og ført af de sorte. Ikke en eneste lyserød har på noget tidspunkt deltaget.

Så jo, jeg udøver selvcesur, og jeg er kravlet op på tredie niveau. Det er det mest bekvemme, men sgu' ikke det heldigste for "debatten" og det frie ord.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nu ikke så meget ordvalget jeg tænker på - trådens emne var (og nøgleordet er: "var"): at give sig til kende inden besøg - og det er vist ikke rigtig emnet mere, vel ?. - så hvis nogen har yderligere, de gerne vil ytre om det oprindelige emne, må de jo nærmest starte en ny tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Synes nu at alle indlæg har relevans for emnet, og i øvrigt ser ingen grund til bekymring blot fordi en levende tråd udvikler sig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja du sendte en venneanmodning efter tråden ( hvor luder var skrevet mange gange) da du synes det var gode pointer dog var du ikke så glad for luder

Dagen efter fjerner du ven med begrundelsen du ikke vil have pigerne skulle tro du sympatiserede med en der skrev luder.

Det er fint nok du fravalgte mig, men synes det var lidt sjovt du fravalgte mig igen når det nu var dig der tilføjede mig som ven også selvom jeg havde skrevet luder mange gange :smile: med begrundelsen at pigerne ikke skulle tro sådan noget om dig

Eller det er ikke sjovt, men pointerer bare at pigerne har stor indflydelse på ens ageren

Jeg fjernede dig som ven dagen efter, da du i et nyt indlæg meget provokerende præsterede at skrive luder 3 gange på 1 linie.

Jeg sympatiserer fuldt ud med din holdning til at du synes pigernes priser er for dyre - men ved at nedgøre dem og deres erhverv, er du jo selv med til at sætte prisniveauet  :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er nu ikke så meget ordvalget jeg tænker på - trådens emne var (og nøgleordet er: "var"): at give sig til kende inden besøg - og det er vist ikke rigtig emnet mere, vel ?. - så hvis nogen har yderligere, de gerne vil ytre om det oprindelige emne, må de jo nærmest starte en ny tråd

Måske du bør læse tråden igen fra starten, langt de fleste indlæg er om emnet, og de krusninger, der er undervejs, er  vist noget, der kan findes i mange, måske endda de fleste tråde. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hr Jernsvin og Hr Bundstok :-P

Jeg overførte aldrig mine "gerninger" til papir, en del af dem findes i en plasticpose på et medie, der hedder "floppy discs",  en sådan plasticfætter man engang kunne putte ind i en computer, og så skete der et eller andet.

Jeg tror jeg har en halvsnes stykker, fra tiden Massagepiger 1 og 2 samt et par back up cd'er fra VL start, men jeg har en ide om at de er skrevet i et sprog (computersprog) der nok ikke findes idag. Tænk på at i 1996 begyndte vi så småt at bruge internet en 10-12 procent af den samlede danske befolkning et par timer om ugen iflg Wikipedia. Vi var ombord i 1998-99 med Massagepiger 1 og Brandbilslisten (back up på Massagepiger 1-2)

Massagepiger 1 var skrevet i noget der hed "Matts scriptboard", mon det kan blive til bogstaver i dag ?

Selvfølgelig har tanken da strejfet mig, "tænk hvis man skrev historien", eller fik een ghostwriter, til at skrive den for sig. En hypergrinagtig bog, fyldt med sjove indfald, nær menneskelige oplevelser og skæve vinkler, tragedier og sorg.

Nej, den "bog" skal nok bare blive inde i mit hoved, og ikke overgives til "bekendelseslitteraturen", fordi det var jo ikke bare mit liv, men også dem jeg var nær's, liv.

Bendix

Del dette indlæg

Link til indlæg
Selvfølgelig har tanken da strejfet mig, "tænk hvis man skrev historien", eller fik een ghostwriter, til at skrive den for sig. En hypergrinagtig bog, fyldt med sjove indfald, nær menneskelige oplevelser og skæve vinkler, tragedier og sorg.

Jeg forstår godt dine tekniske indvendinger. Man har nøjagtigt de samme problemer i Tyskland, hvor mange af de gamle DDR-arkiver er utilgængelige grundet det forældede maskineri :sad: :sad:.

Selv har jeg forsøgt løbende at holde mig opdateret med med maskine og programvare, men af og til er det kikset alligvel.

Det er ærgerligt, at du ikke har gjort alvor af tanken, for det er da et stykke farverigt og levende kulturhistorie, der ligger gemt her.

Det er lige før, jeg vil tilbyde mig som spøgelsesskribent, Bendix ;).

Titlen kunne jo f. eks være "Gnæk, gnæk", og jeg er sikker på, at salget af "Glemte erindringer" af F. Ickenstein ville gå helt i stå.

Du bør overveje det en gang til :).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

. . . . . .

Vi var ombord i 1998-99 med Massagepiger 1 og Brandbilslisten (back up på Massagepiger 1-2)

Massagepiger 1 var skrevet i noget der hed "Matts scriptboard", mon det kan blive til bogstaver i dag ?

. . . . . .

Jeg har hørt, at de lykkedes Brandbilslisten ind på  ​​SF:s hjemmeside, eller muligvis var det nogle anden parti. Måske de har en backup? :mrgreen:

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg skulle besøge en pige herinde fra, som jeg ikke havde noget nærmere kendskab til, ville jeg ikke præsentere mig med mit nick på forhånd - jeg ville føle at jeg så lagde et pres på pigen for at præstere.

Den ene pige jeg har besøgt herindefra, havde jeg et meget godt kendskab til og bookede også aftalen herigennem, så selvfølgelig var hun klar over hvem jeg var. Men uanset hvordan jeg havde lavet aftalen med hende ville jeg sgu føle mig lidt lusket, hvis jeg ikke havde givet mig til kende.

Nu ved jeg ikke hvordan pigen selv har det med at hun vidste hvem jeg var og at jeg med nærmest sikkerhed ville skrive en anmeldelse af mit besøg - men hun kan jo give lyd fra sig hvis hun vil i denne tråd. Jeg føler dog ikke at jeg har lagt et ekstra pres på hende, og jeg kan jo se på andres anmeldelser og et par tilkendegivelser på min anmeldelse at de fleste kunder har fået stort set samme behandling som jeg - så jeg forestiller mig at hun bare leverer varen uden skelen til hvem man er.

Hvordan andre vælger at tackle det, vil jeg ikke gøre mig til dommer over - med mindre man selvfølgelig bruger det som pression mod pigen på den ene eller anden måde... det tager jeg selvfølgelig også afstand fra - det er sgu lavt og direkte usmageligt.

Det er et meget nobelt motiv som fremføres ovenfor og hatten af for det!

Det er absolut ens egen private sag hvorvidt man ønsker at offentliggøre sin EG identitet eller ej. Ellers kunne boardet jo lige så godt oprette en medlemsfortegnelse med det samme.

Folk må sgu gøre hvad de vil med deres tilhørselsforhold til EG eller ej - hvis de vil bruge det til at presse en bedre ydelse ud af pigen, er det jo deres egen sag, men nok ikke så pænt overfor pigen og rimeligt kynisk. Men stadigvæk er det jo den enkeltes egen sag!

Hvis folk føler sig moralsk forpligtet til at afsløre deres identitet er det deres egen sag!

Hvis man gerne vil anmelde men ikke afsløre sit nick under et besøg er det så absolut også ens egen sag. Der er da ingen der ved deres fulde fem kan forlange, at man skulle afsløre sin idenditet her på EG hvis man ikke har lyst til det. Der er absolut ingen grund til moralsk at føle sig forpligtet til noget sådant. Husk at hver gang man firer på sin anonymitet er der større risiko for afsløring. Måske kunne en så gengive en signalament eller lignende, hvis man nu skulle falde i unåde!! Nej gud forbyde dette!! Værn om jeres anonymitet både M & K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fjernede dig som ven dagen efter, da du i et nyt indlæg meget provokerende præsterede at skrive luder 3 gange på 1 linie.

Jeg sympatiserer fuldt ud med din holdning til at du synes pigernes priser er for dyre - men ved at nedgøre dem og deres erhverv, er du jo selv med til at sætte prisniveauet  :cry:

Hejsa!

Hvorfor er du egentligt så bange for hvad nogle få Q her på mediet skulle synes om dig?? Var det ikke bedre at være ligeglad med dette!! Der er jo mange andre derude??

Ps. Ikke fordi jeg er tilhænger af at provokere med Luder ordet i øvrigt!! *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor er du egentligt så bange for hvad nogle få Q her på mediet skulle synes om dig?? Var det ikke bedre at være ligeglad med dette!! Der er jo mange andre derude??

Det er rigtigt, at der er mange andre glædespiger derude, men jeg vil jo gerne have endnu flere :D  - og gerne endnu flere der også vil deltage i debatten her på Eroguide :D  så skal man ikke starte med at nedgøre dem og deres arbejde eller beskylde dem for at styre debatten - så er det ihvertfald det forkerte forum, man har valgt  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er rigtigt, at der er mange andre glædespiger derude, men jeg vil jo gerne have endnu flere :D  - og gerne endnu flere der også vil deltage i debatten her på Eroguide :D  så skal man ikke starte med at nedgøre dem og deres arbejde eller beskylde dem for at styre debatten - så er det ihvertfald det forkerte forum, man har valgt  :cry:

Er da da at nedgøre, at man måske synes, at de fylder lidt for meget nogle gange?? Det kan jeg ikke se. Jeg kan bare se, at der er mange som er bange for at sige deres mening overfor visse Q. Sådan er det jo også i samfundet og sådant er det jo også overfor konerne, kæresterne og døtrene nogle gange ikke? *SS* Derfor kunne det jo være godt med lidt free space en gang imellem. Føler du ikke også selv nogle gange dette?? Never mind - vi er enige i, at man ikke skal nedgøre nogle, hverken Q eller M. Det kan jo ske, hvis man bliver angrebet først dog - så er det lidt lige som selvforsvar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hørt, at de lykkedes Brandbilslisten ind på  ​​SF:s hjemmeside, eller muligvis var det nogle anden parti. Måske de har en backup? :mrgreen:

He he, næ det var Kristeligt Folkeparti's hjemmeside. Det var jo "Darth Sjuursen Vader" der ville have os lukket ned, og stod fra Folketingets talerstol og kvækkede om det.

Så vi fandt det rimeligt og retfærdigt at KrF, måtte bære en del af byrden, i ytringsfrihedens navn.

Så jeg samlede dagens anmeldelser, indlæg og kommentarer, ordnede dem så det var præsentabelt og sendte hele balladen til en afdød "broder" hver dag kl. 17.30

Klokken 18.00 gik han tur med hunden inden aftensmaden, og turen faldt altid forbi en internetcafe på Vesterbrogade i KBH. Her uploadede han dagens gerninger til KrF's hjemmeside (side 11 og fremefter). Der gik utroligt lang tid inden de opdagede det, for vi havde lavet en lille "diversion", der tiltrak sig KrF's skribenter og læsere på deres hjemmeside (side 3). Der havde de fået en ny skribent, der var både velformuleret og konstruktiv. Den nye skribents handle var: Johan Ravelinen pensioneret overtjener fra Christianshavn (vi kendte ham bedre som James Butler).

Så medens Sjuursen og Co diskuterede med Johan Ravelinen, fik vi os noget gratis hosting, gratis udbredelse, tilgengæld fik KrF en masse klik, og chancen for at vise deres rummelighed :-P

Mvh

Bendix

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bravo, Bendix! Kristeligt Folkeparti var endnu bedre. Meget sjovt! Fantastisk!

Man skulle have været med da. Suck.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spice..

"Dengang var sneen højere, og det eneste vintertøj man fik, var en dragt prygl".

Det handlede om, een der smed en sten i vandet, og ringene der kom efter. Vi ville vel dybest set: "Talens frihed", det blev så "Massagepiger", det kunne i virkeligheden havde været så meget andet f.eks: Campingvogne.

Internettet var nyt, dem der var længst fremme i skoene havde et 56k modem, jeg havde kun et 1200 modem, ting tog tid (meget lang tid). Ser man tingene lidt fra et helikopter perspektiv, så handlede tingene vel lidt om: "Gode historier (anmeldelser), for mig, at blive accepteret som kunde, uden at kikke sig til højre og venstre inden jeg gik ind af døren, at skabe en kreds af mennesker, der havde pengene, viljen, "to go all in".

Ordet Ludxx, brugte vi ikke. Det er et grimt ord, man ikke bruger om mennesker. Nogle vil forfægte retten til at bruge dette ord, dem om det, muligheden er jo at de selv er blevet kaldt noget der er værre en det (hvis dette er muligt).

Var vi grove, uhørt grove i vore anmeldelser. Ja det var vi, jeg kan sagtens finde en sætning frem fra Højtagtede Broder Johnny Guitar (som er midt i en baghyler):

"At stå her bag A.... røv, er som at stå på kommandobroen på en supertanker"

Man kan blive ved i een uendelighed, "Den berømte Eva "Lovers" og en lufthammer mod huset"

Spice, du skal nok være glad for at du ikke var med, for det var dyrt, meget dyrt, og havde du ikke kassen, var du bare ikke med.

At vi så havde nogle politiske øjeblikke, og gik hele vejen for at slås med hattedamer, se det er en hel anden historie.

Venligst

Bendix

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Som overskriften siger:

Fortæller I altid at I herinde har en profil og hedder xxx ?

Hvis det er en glædes pige herinde fra som også er aktiv i forummet så ville jeg synes at det var underligt hvis jeg holdte min identitet hemmelig.

Men hvad så hvis det er en glædes pige som ikke selv har en profil herinde eller er aktiv i forummet ?

Min nysgerrighed udspringer af at jeg for nyligt ønskede mig tilbage til 2012 hvor jeg ikke havde en profil herinde og derved som en "privat diskret" person :D besøgte glædes pigerne uden at der var skrevet Holstebronx hen over maven, men bare "Uffe" :D

I januar besøgte jeg en glædes pige og hun tog det nærmest for givet at jeg havde en profil herinde...

Hvis mit indlæg ikke er helt skarpt så er det fordi jeg ikke er stået op endnu :P

Pyha...! :o  Tror at jeg ville få et slagtilfælde af præstationsangst, såfremt jeg vidste, at jeg fik besøg af en herre herindefra :wacko: ... Bagefter - altså efter vi var gået til makronerne - ville jeg dog gerne vide det... Man er vel nysgerrig... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...