Hop til indhold
holstebronx

At give sig til kende inden et besøg

Recommended Posts

Nu taler jeg jo om de lyserøde der holder til herind, og her mødes/skriver de lyserøde og sorte sammen via vores nickname.

Jeg har f.eks ikke besøgt Jasmin, men jeg kender via hendes mange indlæg herinde hendes holdninger til ganske meget. Jeg kunne forestille mig at hun ligeledes har et indtryk af ham Blåjakken, via mine skriv. 

Netop her ligger pointen.

Besøger man en EG-pige, er man ikke så fremmede over for hinanden alligevel. Jeg var engang hos en EG-pige, men fortalte hende først efter min hjemkomst, at hun havde haft besøg af mig. Det var hun lidt ked af, for der var flere ting, hun gerne ville have snakket om.

Nu blev det så ikke til mere dengang, da jeg fik nye interesser, men jeg noterede mig synspunktet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu taler jeg jo om de lyserøde der holder til herind, og her mødes/skriver de lyserøde og sorte sammen via vores nickname.

Jeg har f.eks ikke besøgt Jasmin, men jeg kender via hendes mange indlæg herinde hendes holdninger til ganske meget. Jeg kunne forestille mig at hun ligeledes har et indtryk af ham Blåjakken, via mine skriv.

Skulle jeg følge din tankegang, så skulle det være noget i stil med "Jeg fortæller ikke at jeg er Blåjakke, for jeg er ikke klar til at dele de holdninger jeg faktisk har givet udtryk for på EG, til gengæld har jeg det helt fint med at vide at en del omkring jasmin.

Det skæve i her at Jasmin, nikita osv alle er direkte henfør bare til deres kunstnernavn, det er vi ikke med mindre vi fortæller vores nickname.

Det kan da godt være at mistillid til pigen ikke er det dækkende ord, åbenhed er så nok heller ikke særligt godt dækkende. Og rent afslutningsvis, så har vist også flere gange givet udtryk, at problemet næppe er særligt stort, om man ønsker at oplyse sit nick eller ej.

Det lyder egentlig godt

Men nu skal du få en historie fra den virkelige verden. Efter min tråd med få råd, fik jeg efterfølgende af vide fra folk at det var rigtig fine skriv jeg havde lavet. Men de kunne desværre ikke vise deres sympati med mig, da deres favorit pige ikke skulle tro de sympaseerede med mine udtalelser.

Holy shit tænker man, men det er sgu sandt! Så meget magt har de lyserøde åbenbart. Det skal man så tænke over når man giver sig til kende. Man går fra man kan udtale sig som en mand til mænd - til der pludselig er piger med ved rundbordet. Det kan godt have indflydelse på ens udtalelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Det lyder egentlig godt

Men nu skal du få en historie fra den virkelige verden. Efter min tråd med få råd, fik jeg efterfølgende af vide fra folk at det var rigtig fine skriv jeg havde lavet. Men de kunne desværre ikke vise deres sympati med mig, da deres favorit pige ikke skulle tro de sympaseerede med mine udtalelser.

Holy shit tænker man, men det er sgu sandt! Så meget magt har de lyserøde åbenbart. Det skal man så tænke over når man giver sig til kende. Man går fra man kan udtale sig som en mand til mænd - til der pludselig er piger med ved rundbordet. Det kan godt have indflydelse på ens udtalelser

Aiiiiiii altså så syntes jeg sgu der går for meget vatpik i den. Det er jo bare lidt sørgeligt hvis nogen piger har så meget magt herinde,at mændene bliver nød til at skrive sådan til dig privat. Hmmmm. Men siger det ikke mere om de mænd end om pigerne. Nu har jeg ikke læst indlæg som går længere tilbage end da jeg selv begyndte at blande mig lidt herinde. Kan da godt se at nogen piger skriver mere end andre, men har da ikke indtryk af at de gør det for at få bevist en magt herinde ??

Vh Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder egentlig godt

Ja nogle mænd er mere tøsedrenge end andre (læs: nogle mænd er mere stamgæst hos en pige end andre), og de vil selvfølgelig ikke skade deres forhold til pigen ved at komme med uheldige udtalelser via deres nick, disse mænd har noget i klemme... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Aiiiiiii altså så syntes jeg sgu der går for meget vatpik i den. Det er jo bare lidt sørgeligt hvis nogen piger har så meget magt herinde,at mændene bliver nød til at skrive sådan til dig privat. Hmmmm. Men siger det ikke mere om de mænd end om pigerne. Nu har jeg ikke læst indlæg som går længere tilbage end da jeg selv begyndte at blande mig lidt herinde. Kan da godt se at nogen piger skriver mere end andre, men har da ikke indtryk af at de gør det for at få bevist en magt herinde ??

Snuske det fortæller meget om mændene! men det er bare noget man skal tage med i sine overvejelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Selvfølgelig er det mændene der er nogle vatpikke. At der sidder nogle brugere herinde der forfatter indlæg alene for at tækkes den pige de er stamgæst hos og at de ikke tør at give udtryk for deres inderste holdninger hvis pigen mener noget andet end dem, det er ikke overraskende, men det er mændenes problem. Så meget for at slå på tromme for at man skal vise hvem man er og stå ved hvad man mener ved at fortælle hvem man er, men nogle tør jo ikke skrive hvad de mener.

Du har også været med så længe Sunny, også på VL, at du ved at nogle mænd er nogle vatpikke og hvad Havnebumsen siger tror jeg hånden på hjertet ikke ryster dig i din grundvold. Jeg er dog helt enig i at problemet ligger hos de mænd, det er ikke engang sikkert at pigen har sagt noget men nogle vil jo bare pr automatik tækkes den pige vedkommende er stamgæst hos for at gøre sig til overfor hende.

Det viser Havnebumsens eksempel netop også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Det, du her beskriver, er jo ikke at give sig til kende før et besøg. Det er det, man kalder ren afpresning, og det har ganske rigtigt intet med gentlemansadfærd at gøre.

Jeg skrev på et tidspunkt lidt PB frem og tilbage med en af pigerne herinde, og hendes holdning netop til dette spørgsmål var, at det var ærgerligt, hvis man besøgte hende og ikke gav sig til kende, når man "jo alligevel på en måde kendte hinanden".

Det synspunkt syntes jeg godt om og var egentlig det, jeg videregav højere oppe i strengen. Men jeg er helt enig i, at oplysning om ens aktivitet på EG er irrelevant, hvis ikke pigen er på EG.

Jeg tror det er vigtigt at adskille chatvennen med massagepigen, der koster knapper, især hvis man ikke er hovedrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Nu skal der meget til at ryste min grundvold. Smiler. Nu var det bare lige min tur til at få tingene skåret ud i pap. At der ikke var nogen piger der sad på. i got the power. Men blot mænd der ikke skrev på nogen indlæg i skræk for at komme i bad standing ved deres yngling.

Tak for svar de herrer. Nejer pænt og forlader pænt stuen igen. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det lyder egentlig godt

Undskyld min mulige ubehøvlethed. Jeg tror du digter her. Jeg tror at alle de piger der er herinde, er så intelligente og profesionelle, at lidt kritik ikke vil ændre noget i deres attitude overfor en gæst som har samtygget i lidt kritik. Hvis en gæst er meget kritisk overfor en piges handlinger eller attitude, vil han vel ikke ønske at være en fremtidig gæst.

Få en af dine samtyggere til at bekræfte overfor mig, og jeg står frem og erklærer mig for vatpik af første rangklasse. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Undskyld min mulige ubehøvlethed. Jeg tror du digter her. Jeg tror at alle de piger der er herinde, er så intelligente og profesionelle, at lidt kritik ikke vil ændre noget i deres attitude overfor en gæst som har samtygget i lidt kritik. Hvis en gæst er meget kritisk overfor en piges handlinger eller attitude, vil han vel ikke ønske at være en fremtidig gæst.

Få en af dine samtyggere til at bekræfte overfor mig, og jeg står frem og erklærer mig for vatpik af første rangklasse. ;)

Satser på 7 rigtige i lotto, er der vist større sandsynlighed for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Til Århuselsker

Nu laver du samme misforståelse som Sunny. Det er meget sandsynligt at det er sandt hvad han siger, så du har intet belæg for at sige at han lyver. Føler du dig voldsomt ramt siden du forfalder til at beskylde folk for det ? Hvis nogen stiller sig tvivlende overfor oprigtigheden i dine indlæg reagerer du voldsomt selv omend grundlaget for den tvivl er bedre end den du forsøger at stampe op af jorden.

Jeg tror næppe du for nogen til at stå frem og sige at de er en vatpik og det ved du, derfor er det et billigt skud i et forsøg på at lave damage control, men hvis du stiller dig tvivlende overfor at nogen mænd skriver indlæg for at tækkes den pige de kan lide så synes jeg nu det med jævne mellemrum fremgår og det behøvede man ikke Havnebumsens indlæg for at bekræfte og det var sådan set det han skrev. Så i sig selv er det underordnet hvad han skrev, for det har fremgået selv af forummet.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til Århuselsker

Nu laver du samme misforståelse som Sunny. Det er meget sandsynligt at det er sandt hvad han siger, så du har intet belæg for at sige at han lyver. Føler du dig voldsomt ramt siden du forfalder til at beskylde folk for det ? Hvis nogen stiller sig tvivlende overfor oprigtigheden i dine indlæg reagerer du voldsomt selv omend grundlaget for den tvivl er bedre end den du forsøger at stampe op af jorden.

Jeg tror næppe du for nogen til at stå frem og sige at de er en vatpik og det ved du, derfor er det et billigt skud i et forsøg på at lave damage control, men hvis du stiller dig tvivlende overfor at nogen mænd skriver indlæg for at tækkes den pige de kan lide så synes jeg nu det med jævne mellemrum fremgår og det behøvede man ikke Havnebumsens indlæg for at bekræfte og det var sådan set det han skrev. Så i sig selv er det underordnet hvad han skrev, for det har fremgået selv af forummet.

Må sgu også erkende jeg var lidt paf over hans udmelding! hvorfor skulle jeg finde på det?

Nå tyv tror hver mand stjæler, så nok noget han selv kunne finde på

God lang fredag

Del dette indlæg

Link til indlæg

...... at de ikke tør at give udtryk for deres inderste holdninger hvis pigen mener noget andet end dem ........men nogle tør jo ikke skrive hvad de mener.

Jeg synes, at det er nogle grovkornede påstande. Kan du da kigge ind i folks hjerner?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg synes, at det er nogle grovkornede påstande. Kan du da kigge ind i folks hjerner?

I forhold til hvad folk ellers skriver om hinanden generelt incl Borende X selv, så er det ikke specielt grovkornet. Jeg kan ikke kigge ind i folks hjerner men der er et klart mønster hos enkelte som gør at jeg skriver som jeg gør og som Havnebumsen bekræfter er tilfældet.

Derudover er det god stil at citere ens udsagn i sin helhed og ikke plukke så de kommer ud af sammenhængen.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Til Århuselsker

Ok din mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Er der en pris for at bevise teorien om, at så snart et forumemne har kørt i mere end 100 indlæg så er den blevet til en metadebat... Jeg synes empirien er ved at være overvældende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I tidernes morgen :-P , skrev jeg masser af anmeldelser under nick'et Growler på et andet board nemlig Massagepiger 1 + 2 samt VL, jeg var en rigtig flittig dreng :-P

Jeg skrev mine anmeldelser som små noveller, lidt ligesom "Bananmanden", folk læste dem, de fleste kunne lide dem. Nogle darhmer (der skal være et h ) begyndte at få hjemmesider, ligeså klinikker. De syntes at det var fint at få en lidt sjov, lidt skæv vinklet historie om et besøg af mig og klaskede den ind på deres hjemmeside.

Mit "Adelsmærke" som "aktiv besøger :mrgreen: " var at jeg aldrig besøgte den samme kvinde to gange i vandret plan

Du har ikke selv samlet dem i en scrapbog, så de evt. kunne udgives i bogform?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ikke selv samlet dem i en scrapbog, så de evt. kunne udgives i bogform?

Jeg ville stå først i køen på udgivelsesdagen.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder egentlig godt

Nu var det så ikke dine udtalelser, jeg var uenig med dig i, syntes faktisk du havde nogle gode pointer og også skrev i et letforståeligt sprog - derimod var dit nedladende sprogbrug overfor pigerne

årsagen til at ihvertfald jeg fravalgte dig som ven  :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu var det så ikke dine udtalelser, jeg var uenig med dig i, syntes faktisk du havde nogle gode pointer og også skrev i et letforståeligt sprog - derimod var dit nedladende sprogbrug overfor pigerne

årsagen til at ihvertfald jeg fravalgte dig som ven :cry:

Ja du sendte en venneanmodning efter tråden ( hvor luder var skrevet mange gange) da du synes det var gode pointer dog var du ikke så glad for luder

Dagen efter fjerner du ven med begrundelsen du ikke vil have pigerne skulle tro du sympatiserede med en der skrev luder.

Det er fint nok du fravalgte mig, men synes det var lidt sjovt du fravalgte mig igen når det nu var dig der tilføjede mig som ven også selvom jeg havde skrevet luder mange gange :-) med begrundelsen at pigerne ikke skulle tro sådan noget om dig

Eller det er ikke sjovt, men pointerer bare at pigerne har stor indflydelse på ens ageren

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er vel fair nok at man tænker "nej det går sgu ikke alligevel" synes jeg.

Jo det er fair nok!

mit første indlæg er omskrevet af respekt for personen og man ikke offentliggører PM

Men essensen er at man ikke ønsker at udsende nogle signaler til pigerne ( var begrundelsen for at slette ven) og det mener jeg så man skal tænke over når man giver sig til kende overfor pigerne. Altså det kan have indflydelse på ens gøren og laden herinde.

Man kan godt lide hvad jeg skriver, men da jeg skriver Luder sletter man mig som ven, da PIGERNE ikke skal tro man sympatiserer med det.

Er der ikke noget galt i som du skriver! Der kan være forskel på ens udtalelser om der er piger tilstede eller ej

Del dette indlæg

Link til indlæg

ThorsHammer skrev igår, at han ikke ville give sig til kende over for pigerne, på grund af hans kontroversielle  politiske udtalelser herinde. Og han lod forstå, at han kun kommer med sine udtalelser fordi han er anonym. Her er vi så tilbage fra da vi debatterede om det overhovedet er etisk forsvarlig, at holde sin identitet hemmelig, når pigen måske kender en herinde fra. Personlig syntes jeg det er uærlig. Lidt som at stjæle noget man egentlig ikke ved om er til salg.

Jeg forstår heller ikke, at han føler sig kaldet til at komme med politiske udtalelser herinde. Som han selv giver udtryk for, at han ikke vil være bekendt i den virkelige verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

..................

Holy shit tænker man, men det er sgu sandt! Så meget magt har de lyserøde åbenbart.

Jeg kan sagtens forestille mig, at Havnebumsen fremstiller den usminkede sandhed her.

Fænomenet, som Havnebumsen beskriver, betegnes "selvcensur" - et begreb jeg stiftede bekendtskab med for alvor i forbindelse med Muhammed-tegningerne i sin tid, hvor Jyllands Posten fremførte netop selvcensur hos medierne i forhold til Islam/muslimer som hovedbegrundelse for at rejse den debat, man gjorde.

Mht. "de lyserødes magt" her på EG skal jeg ikke kunne sige, om problemet er voldsomt stort, for det forudsætter jo ihvertfald, at den enkelte bruger har en favoritpige, og de fleste herinde foretrækker vist at springe fra blomst til blomst...  :cool:  :-P 

Derimod kan jeg godt ind imellem gribe mig selv i at udøve selvcensur på EG - ikke i forhold til de lyserøde specielt, men snarere i forhold til de aliasser, man er "venner" med eller gennem længere tid har haft  et gensidigt sympatiforhold til!

Det skal forstås på den måde, at hvis et af mine "venne-aliasser" bliver trynet i debatten, og jeg egentlig i det enkelte tilfælde har sympati for "tryneren" og dennes argumenter, kan jeg godt finde på at afstå fra at give et "like" for ikke at blive opfattet som uvenlig af min EG-ven... :idea:

Dog rækker min venne-sympati ikke så langt i den situation, at jeg ligefrem går ind og støtter min ven, hvis jeg ellers er enig i "trynerens" argumenter.

Min reaktion og selvcensur vil derfor i visse tilfælde blot manifestere sig som tavshed og ingen "likes".

Den form for selvcensur er selvfølgelig uheldig for debatten, og man er selv den eneste, der kan bringe den til ophør... :wink:

Det bør man så arbejde på at gøre.

Rigtige venner (også rigtige EG venner!) bør kunne acceptere uenighed i debatterne, uden det belaster venskabet.

Ihvertfald hvis man har holdt fast i en gensidigt nogenlunde respektfuld tone :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ThorsHammer skrev igår, at han ikke ville give sig til kende over for pigerne, på grund af hans kontroversielle  politiske udtalelser herinde. Og han lod forstå, at han kun kommer med sine udtalelser fordi han er anonym. Her er vi så tilbage fra da vi debatterede om det overhovedet er etisk forsvarlig, at holde sin identitet hemmelig, når pigen måske kender en herinde fra. Personlig syntes jeg det er uærlig. Lidt som at stjæle noget man egentlig ikke ved om er til salg.

Jeg forstår heller ikke, at han føler sig kaldet til at komme med politiske udtalelser herinde. Som han selv giver udtryk for, at han ikke vil være bekendt i den virkelige verden.

Hr. "Midtj", du læser mine indlæg, som Fanden læser biblen!

Jeg vil ikke en gang opfordre dig til at læse mine indlæg igen, for jeg tror ikke det hjælper :)

Jeg kan forsikre dig for, at jeg generelt "i den virkelige verden" intet problem har med at tilkendegive mine holdninger til politik!

Dit synspunkt om, at "det skulle være etisk uforsvarligt og uærligt at holde sin identitet hemmelig over for pigen", man kender fra EG, finder jeg dybt godnat.

Men jeg respekterer ytringsfriheden og dermed din ret til at have sådanne synspunkter :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...