Hop til indhold
holstebronx

At give sig til kende inden et besøg

Recommended Posts

Guest Aros

Du skrev at du overvejede at melde dig ud på grund af dette her. Jeg er glad for at jeg har været med til at udrede misforståelsen :-D;-) Jeg synes nemlig det havde været ærgerlig hvis du meldte dig og pga det :-)

Så er den ged barberet tror jeg. :-)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skrev at du overvejede at melde dig ud på grund af dette her. Jeg er glad for at jeg har været med til at udrede misforståelsen :grin::wink: Jeg synes nemlig det havde været ærgerlig hvis du meldte dig og pga det :smile:

Så er den ged barberet tror jeg. :smile:

jeg læste det, at Goldfinger var sarkastisk med din udmeldelse, måske manglede der nogle smilies :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan kun tale for mig selv - men jeg er fuldstændig ligeglad med om det er dit eget nummer - bare jeg kan se det og kan sende sms til det :)

Det er jeg slet ikke i tvivl om :) 

Det er jo ikke lig med at dine ligestillede vil det samme ;) Der findes jo kaninkogere der ude (fatal attraction)  :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes denne her debat er lidt underlig.

Jeg har svært ved at se hvilken nytte primært pigen skulle ha' af at kende mit nickname herinde - uanset før eller efter et besøg.

At man efterfølgende kan sige tak for god behandling herinde - jo bevares - men både pigen og gæsten er og forbliver i anonymitet selvom man

i akten har været intime....

Jeg kan ikke se nytten af det.. ærligt... spekulerer fortsat...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes denne her debat er lidt underlig.

Jeg har svært ved at se hvilken nytte primært pigen skulle ha' af at kende mit nickname herinde - uanset før eller efter et besøg.

At man efterfølgende kan sige tak for god behandling herinde - jo bevares - men både pigen og gæsten er og forbliver i anonymitet selvom man

i akten har været intime....

Jeg kan ikke se nytten af det.. ærligt... spekulerer fortsat...

Personligt synes jeg det er høfligt at præsentere sig, når man også kender/skriver med hinanden herinde.

Hvad pigen vil bruge mit username til, ligesom mit IRL navn, skal jeg lade være op til hende. Det er på ingen måde et afpresningsmiddel eller et håb om, at hun vil like mine indlæg... Blot høflighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt synes jeg det er høfligt at præsentere sig, når man også kender/skriver med hinanden herinde.

Hvad pigen vil bruge mit username til, ligesom mit IRL navn, skal jeg lade være op til hende. Det er på ingen måde et afpresningsmiddel eller et håb om, at hun vil like mine indlæg... Blot høflighed.

Jep, plus at jeg ikke kan se, at man har grund til frygt, hvis man, som naturligt er, hehandler pigen godt og anstændigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende kommer det nok an på hvilken pige jeg vil besøge. Hvis jeg føler at pigen vil få mere ud af mit besøg og lade mere op til mit besøg ved at kende mit Nick på forhånd, vil jeg evt. aftale besøget per PB. Andre piger, synes jeg måske det kunne være sjovt at lave lidt gæk gæk med at så lade dem selv under eller efter besøget prøve at gætte mit Nick. Men når man står der og har hilst på den søde pige, vil man måske allerhelst røbe det med det samme. Man kan selvfølgelig håbe på en lidt bedre service, men jeg tror nærmere at det vil give mere hyggelig og intim pillowtalk - og det er jo heller ikke så ringe  :wink:

Hvis det er en udenlandsk pige vil jeg nok slet ikke nævne Eroguide, men jeg er da af en enkelt udenlandsk pige uopfordret blevet spurgt om jeg ville lave en anmeldelse af hende, men ellers er det min erfaring at beskrivelsen af selve sexdelen, har pigerne sjældent indvendinger imod, derimod skal man passe meget på med at kolportere personlige oplysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor skal man give sig til kende? jeg kunne aldrig finde på at nævne eg, for en pige. nu laver jeg så hellere ikke aftaler med pigerne herinde. men hvis det skulle sket, og pigen sagde nej tak til mit besøg, så kunne jeg aldrig drømme om at besøge pigen, men at nogle piger vil sige nej til kaj er hvis også lidt for livlig fantasi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har som sagt intet problem med at sige hvem jeg er rent personligt, selvom jeg kun meget sjældent besøger en pige fra Eroguide.

.......

Hvis en pige skulle sige til mig, du holder dig væk, så gør jeg det. Hvorfor skulle jeg ikke gøre det?...........

Tja, det ser jeg nu ganske anderledes på.

Jeg kunne ikke drømme om at oplyse mit alias på EG ved et møde med en glædespige.

Det må være en ærlig sag, hvor "pernitten" man er omkring sin anonymitet - både i forhold til IRL identiteten og sit alias på et erotisk board.

Da jeg altid formulerer mig i et nogenlunde urbant skriftsprog på EG, har jeg svært ved at forestille mig, at en pige herfra lige frem skulle frabede sig mit besøg.

Det måtte i så fald skyldes mine holdninger - fx. at jeg stemmer på Liberal Alliance og foretrækker gode årgangsvine frem for fadbamser eller lignende... :cool::mrgreen:

Men her tror jeg nok, jeg ville vælge at besøge pigen alligevel, og når hun så efter hyrdetimen med sløret blik og sitrende stemme bad mig besøge hende igen snarest, ville jeg tænke i mit stille sind:

"jeg vidste jo, du havde taget fejl af mig i første omgang, älskling"...  :wink:  :idea: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Gamle ven, du er nok stadig mere enig med mig end adskillige andre i denne streng, hvis du læser hvad de mener :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

At give sig til kende inden et besøg

Halløjsovs. :)

Det er en balancegang...

Lad os sige, at jeg f.eks pludrer lidt på pb med ThorsHammer, så ville jeg finde det naturligt, at jeg vidste, at Thorshammer var ham KarlBørge der havde tid kl. 10, og det ville på ingen måde genere mig. Det vil dog aldrig blive et krav, og jeg lever fint uden at vide det. Det har jeg da i hvert fald gjort indtil nu. :D

Jeg har også oplevet, at en mand, som skulle til at give mig pengene udbrød: "Ja, nu har jo læst sådan og sådan..." Det kan til gengæld godt give mig lidt præstationsangst, og jeg kunne derefter høre mig selv fremstamme, at nu skulle man da heller ikke tro på alt, hvad man læste, og at det han havde læst i øvrigt var subjektivt. :D

Så man behøver overhovedet ikke at sige det til mig i den situation... Både for ikke at lægge dette unødvendige pres på mig, hvor jeg føler, at jeg bliver målt, vejet og vurderet, men også for at der ikke skal kunne råwes urent trav, som andre piger i denne debat er inde på. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også oplevet, at en mand, som skulle til at give mig pengene udbrød: "Ja, nu har jo læst sådan og sådan..." Det kan til gengæld godt give mig lidt præstationsangst, og jeg kunne derefter høre mig selv fremstamme, at nu skulle man da heller ikke tro på alt, hvad man læste, og at det han havde læst i øvrigt var subjektivt. :D

Så man behøver overhovedet ikke at sige det til mig i den situation... Både for ikke at lægge dette unødvendige pres på mig, hvor jeg føler, at jeg bliver målt, vejet og vurderet, men også for at der ikke skal kunne råwes urent trav, som andre piger i denne debat er inde på. :)

hehe, jeg troede ikke pigerne også får præstationsangst :P

sidder der ligefrem mænd med deres notesbog fremme og bedømmer dit BJ :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Netop hvis det føles som om, at manden kun mangler hans notesbog, så kan jeg da sagtens føle et lille pres på mig. ;)

Selvom jeg selv synes, at jeg gør mit bedste, og at det bedste faktisk er ret godt, så er jeg da ikke mere hoven, end at jeg da sagtens kan blive usikker. :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

På et andet forum læste jeg engang om en pige der gav en fyr en guffer... han sad så og skrev en sms samtidig  :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arv, jeg troede, du vidste mere om kvinder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den oplever jeg også - usikkerheden over, hvor højt han selv har sat forventningerne, og i særdeleshed i hvilken retning. Man kan somme tider mærke på en gæst, at han har haft en film gennemspillet igen og igen i hans indre. Problemet er blot, at jeg endnu ikke har set filmen, og så kan man altså godt føle en anelse nervøsitet, uanset man ved, at man altid gør sit bedste for en topoplevelse.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo nok dette denne streg dybest set handler om ;)

At give sig til kende, hvorfor! ;)

Fortælle hvad man har læst, siger man dermed ikke hvad man forventer?

Ja det må "sku" da give præstationsangst. ;)

Undrer mig nogle gange over den hukommelse mænd kan have af deres oplevelse,

tydeligt beskrevet minut, for minut, kan de overhovedet have tid til nyde dette? :roll:

Tror ikke at der er 2 oplevelser, "samvær" der er ens ?

Så Nille, ja en notesbog er måske en god ide?

Ja, man kan jo også tage en Sekretær med :P

Evt. Nikita i sit nye Sekretær Dress :D

God Påske

Redigeret af gog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den oplever jeg også - usikkerheden over, hvor højt han selv har sat forventningerne, og i særdeleshed i hvilken retning. Man kan somme tider mærke på en gæst, at han har haft en film gennemspillet igen og igen i hans indre. Problemet er blot, at jeg endnu ikke har set filmen, og så kan man altså godt føle en anelse nervøsitet, uanset man ved, at man altid gør sit bedste for en topoplevelse.

Mvh,

/Gina.

Det kan være gæsten har sat en forkert film på i sit hoved...

Han har sat filmen med Nikita på mens han besøger Gina og omvendt, hæhæ :P

forvirringen er total :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille sagde den 14 Apr 2014 - 9:02 PM:snapback.png

Hvis pigerne har præstationsangst kan man ikke se det på dem, i modsætning til mænd, hvor flaget går sydpå :P

Det er jeg ikke så sikker på, du har ret i.

Jeg var for mange år siden sammen med en lidt ældre kollega, hvor understellet simpelthen gik i baglås. Det var en krampeagtig tilstand, hvor det var umuligt at få min dertil indrettede op.

Da hun havde et barn, havde det i det mindste på et tidspunkt været muligt, og da det var efter en julefrokost, hvor hun var meget indladende og afslappet, kan jeg ikke forklare dette på anden måde, end at det var et udslag af en slags præstationsangst.

Og til det med at tilkendegive sig eller ej:

For mig er det altså også et spørgsmål om at være sig selv og ikke spille en rolle. Jeg kan nemlig sagtens være mig selv bekendt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo nok dette denne streg dybest set handler om ;)

At give sig til kende, hvorfor! ;)

Fortælle hvad man har læst, siger man dermed ikke hvad man forventer?

Ja det må "sku" da give præstationsangst. ;)

Undrer mig nogle gange over den hukommelse mænd kan have af deres oplevelse,

tydeligt beskrevet minut, for minut, kan de overhovedet have tid til nyde dette? :roll:

Tror ikke at der er 2 oplevelser, "samvær" der er ens ?

Så Nille, ja en notesbog er måske en god ide?

Ja, man kan jo også tage en Sekretær med :P

Evt. Nikita i sit nye Dress :D

God Påske

Man behøver jo ikke at sige til pigen at man har læst sådan og sådan, og dermed inddirekte sige at man vil have / forventer det samme... Men det er der jo nok nogen der gør.

Jeg søgte engang en gfe oplevelse og søgte selv herinde i anmeldelserne og spurgte vist også folk i en tråd og fik nogle bud.

Selvfølgelig fordi jeg gerne ville have en rigtig god oplevelse med forhåbentligt den rette pige.

Men jeg forventer ikke at få det samme som andre... Jeg vil have min egen oplevelse :P

Jeg ville have det underligt med dagen efter et besøg, så at skrive med pigen herinde som om at intet var hendt, fordi jeg troppede op som privat person.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og til det med at tilkendegive sig eller ej:

For mig er det altså også et spørgsmål om at være sig selv og ikke spille en rolle. Jeg kan nemlig sagtens være mig selv bekendt.

BX, jeg ved ikke om jeg tør møde dig, du er en borebisse ! :P

bruger du sneglebor eller betonbor ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX, jeg ved ikke om jeg tør møde dig, du er en borebisse ! :P

bruger du sneglebor eller betonbor ?

Slagbor :!: :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...