holstebronx 7415 Skrevet 13. April, 2014 Jeg giver mig måske til kende, men det afhænger da helt klart af situationen. Hvis den søde piger evt. spørger, hvorfor jeg har fået lyst til at besøge netop hende, så vil jeg da sige at det er fordi jeg har fået et positivt indtryk af hende herinde på EG og så vil jeg da også fortælle, hvem jeg er. Tænker man sig at EG og profilnavn ikke indledningsvis kommer på banen, og der heller ikke er den store kemi mellem os, så vil jeg næppe fortælle at jeg er bruger herinde, men vil så heller ikke skrive om oplevelsen. Det er jo lige dig jeg søger Du har kun haft en profil herinde i kort tid, men min fornemmelse er at du har besøgt glædes piger i længere tid...? Er der en specifik grund til at du nok ikke vil fortælle pigen at du har en profil her på E.G. ? At du gerne bare vil være en "privat person" når du er på besøg eller hvordan ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 13. April, 2014 Det er jo lige dig jeg søger Du har kun haft en profil herinde i kort tid, men min fornemmelse er at du har besøgt glædes piger i længere tid...? Er der en specifik grund til at du nok ikke vil fortælle pigen at du har en profil her på E.G. ? At du gerne bare vil være en "privat person" når du er på besøg eller hvordan ? Nu har jeg jo kun haft min profil i kort tid, og har ikke besøgt piger efter jeg er blevet oprettet. Men som jeg skriver, så vil jeg nok ikke oplyse at jeg er medlem herinde, hvis ikke der er kemi mellem Pigen og Jeg. Synes ikke rigtig det giver nogen mening, at dele den oplysning med hende, og jeg vil så efterfølgende heller ikke lave en beretning. Det er nok bare den måde jeg anskuer tingene :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 13. April, 2014 . . . . . forskellen med nick er, at vi danner os en mening om folk herinde... især dem der debatterer... og der vil være nogen vi som lyserøde ikke vil besøges af og andre vi med glæde åbner døren for.. og det er en grim tanke at blive snydt til at servicere en mand vi ved vi virkelig inderligt ikke bryder os om... de penge er bare ikke gode nok uanset hvor mange der er af dem det er derfor jeg personligt gerne vil vide det... HVIS fyren altså har sin vante gang i trådene herinde... Jag förstår om pigerna icke kan lide män med dåligt uppförande i debatten. Men om en pige smider mig ud för att jag icke alltid har samma åsikt som hon, då är det lika gott för då vill jag icke besöka henne. Det finns i och för sig en pige som det verkligen skulle smärta mig om jag blev portad hos. Men jag tror hon kan skilja på åsikt och person. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Jag förstår om pigerna icke kan lide män med dåligt uppförande i debatten. Men om en pige smider mig ud för att jag icke alltid har samma åsikt som hon, då är det lika gott för då vill jag icke besöka henne. Det finns i och för sig en pige som det verkligen skulle smärta mig om jag blev portad hos. Men jag tror hon kan skilja på åsikt och person. det tror jeg faktisk heller ikke der er nogen der ville gøre - der skal rigtig rigtig meget mere til end det... så no worries.. men hvis man har svinet en eller flere af de lyserøde til i debatterne over længere tid - og tilkendegivet en usmagelig holdning overfor kvinder generelt og glædespiger i særdeleshed - så vil det nok få en del at sige så er man næppe særlig velkommen... så er pengene bare ikke gode nok... og så må man lyve sig ind mod pigens udtrykkelige ønske og goldfinger: du er meget velkommen... selv om jeg er enig med dig i at du vrøvler *GggG* Redigeret 13. April, 2014 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. April, 2014 Aha - de lyserøde herinde kategoriserer os mænd ud fra, hvad vi skriver - og det er da helt naturligt (jeg ville selv gøre det samme i den omvendte verden). Men dem, der ikke debatterer er ikke så meget omfattet??? Hvis vi antager, at vi alle er rimelig intelligente, må det vel betyde, at hvis man som mand er medlem herinde og ønsker at være ærlig, så skal man have en fornemmelse for, om man er i good eller bad standing. Har man modtaget likes fra lyserøde og delt rundhåndet ud den anden vej, kan det åbenbart godt betale sig, at give sig tilkende hurtigst muligt. Omvendt, hvis det ikke lige går så godt med populariteten herinde, så skal man ikke give sig tilkende, men så skal man leve med, at være en uærlig lusker. Jeg ønsker ikke, at optræde som uærlig lusker, men jeg har også mine grunde til, at jeg ikke vil give mig tilkende med mindre jeg har truffet aftale gennem EG. De, der aldrig ytrer sig på eller udenfor EG kan naturligvis blot vælge fra alle hylder som hidtil. Jeg må overveje om jeg skal udmelde mig af EG hvorved jeg så igen bliver "ren" - også i min egen samvittighed. Man må sige, at EG har modtaget det blå stempel. Ovenstående er et kværulerende indlæg i et forsøg på at vise, at "sandheden" ikke findes og at diskussionen er en anelse akademisk med et romantisk tilsnit. Jeg håber ikke, at jeg gennem mit vrøvleri, har udelukket mig fra, at besøge Jasmin - hvis altså jeg giver mig tilkende Lad nu være med at tage sådan på vej Goldfinger. Hvad Jasmin siger gælder kun for hende. Læs hvad Sunny skriver. Jasmin taler kun på egne vegne. Hun har vist nok udelukket flere (adskillige ?) herinde fra at ville besøge hende, sådan er hun. Jeg har ikke læst om andre piger der på den måde sidder og analyserer indlæg og fra- og tilvælger hvilke brugere man vil have besøg af. Du skriver de lyserøde, det er ikke rimeligt du gør det, Jasmin er ikke lig med de lyserøde herinde. Hun udtaler sig ikke på deres vegne, hun er ikke deres talskvinde.Man skal da skrive hvad man mener, uanset om man kommer i Jasmins sorte bog eller ej. Det bliver da forhåbentlig ikke sådan at brugerne begynder at fedte for pigerne i håb om at de ikke havner i den sorte bog hos pigerne og ikke kan besøge dem og at det bliver et KRAV for at besøge pigen at man fortæller og dokumenterer hvem man er fra Eroguide inden man får lov til at bestille en tid. Så kvæler man da alt saglig debat.Ønsker man at besøge Jasmin kan man jo bare gøre det og opføre sig pænt og få en fin oplevelse formentlig, og så er det det. Man behøver jo ikke at ævle løs om Eroguide eller fortælle hende hvem man er. Det er jo også det du skriver til allersidst.Man skal skrive hvad man mener og være iskold overfor om Jasmin sidder med hendes karakterskala og bedømmer brugerne og deres holdninger. Det andet er at være en fedterøv, og dem kan man ikke have respekt for, selvom de måske vil få plusser i Jasmins sorte bog. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. April, 2014 (edited) Jasmin og mit indlæg krydsede hinanden og hun har også blødt op, og siger at det skal være groft for at ende i hendes sorte bog.Det lyder jo godt.Men stadigvæk skal man skrive hvad man mener, altid. Hvis der er en eller anden helt skør troll herinde forstår jeg godt hvis Jasmin og de andre piger ikke vil have besøg af ham, men helt ærligt Jasmin og co, tror I så selv at denne troll dels nødvendigvis vil efterkomme jeres ønske om ikke at besøge jer og tror I at han vil give sig til kende overfor jer ? Jeg tror det vil være ret dumt af Gameguy at møde anonymt op hos Jasmin og når han er kommet indenfor så sige: "Hej Jeg er Gameguy og nu skal vi knalde i en time" Hvis Gameguy ville besøge Jasmin så ville han da være iskold overfor hendes ønsker og gøre det anonymt. I kan jo ikke styre det eller kontrollere det og appellere til disse trolls om at efterleve jeres ønske kan I gøre, men det er måske lidt naivt at tro, at de vil gøre som I beder dem om. ;) Redigeret 13. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 13. April, 2014 og så er der de gæster som aldrig ville skrive en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Man skal skrive hvad man mener og være iskold overfor om Jasmin sidder med hendes karakterskala og bedømmer brugerne og deres holdninger. Det andet er at være en fedterøv, og dem kan man ikke have respekt for, selvom de måske vil få plusser i Jasmins sorte bog. Man bør da være autentisk og stå inde for hvad man skriver herinde, er man en anden person herinde end man er i virkeligheden er der noget galt... Flere mænd giver pigerne karakter i sine anmeldelser, hvorfor må pigerne ikke vurdere os på vores skriv ? Men at fedte og forsvare sine favoritpiger i håb om at få bedre service er da hyklerisk. Så er man havnet i et afhængighedsforhold til pigen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. April, 2014 (edited) Man bør da være autentisk og stå inde for hvad man skriver herinde, er man en anden person herinde end man er i virkeligheden er der noget galt... Flere mænd giver pigerne karakter i sine anmeldelser, hvorfor må pigerne ikke vurdere os på vores skriv ? Men at fedte og forsvare sine favoritpiger i håb om at få bedre service er da hyklerisk.Så er man havnet i et afhængighedsforhold til pigen.Pigerne må da gerne vurdere vores skriv alt det de vil.Men jeg mener ikke at fordi man skriver lidt indlæg herinde, at man så er forpligtiget til at fortælle pigerne hvem man er ved besøget. Der er faktisk også nogle mænd der ikke har lyst til at fortælle hvem de er, som det også fremgår af denne debat, ikke fordi de er nogle dumme svin eller trolls.Men vi mænd er ikke forpligtiget til at fortælle pigen hvilket navn vi engang har skrevet under på Venuslogen, Hedomax.com, Eroguide osv. Det må stadig være op til dig og mig om vi ønsker at fortælle det. Jeg har personligt intet problem med at sige hvem jeg er, de meget meget få gange jeg besøger en pige fra Eroguide, men jeg siger det fordi jeg har lyst til det. Jeg mener ikke nogen mænd skal tvinges til at sige hvem de er fra Eroguide hvis de ikke har lyst, hvis de ikke har lyst til at afsløre den identitet overfor pigen. Man kan gå skridtet videre, tænk hvis man nu opretter en ny profil herinde, hvad så ?Jeg VED at nogen rent faktisk ikke siger hvem de er, fordi de ikke ønsker at stå som en lus i mellem to negle, hvilket de siger de kunne føle, når pigen var ude i ballade eller fik en dårlig anmeldelse af en anden herinde. Derudover ved jeg at nogen ikke ønsker at pigerne skal vide at det er ham der ligger og boller med den og den og den, der er nogen der ønsker en vis anonymitet omkring deres navn og bare ikke har lyst til at telefondamen og pigerne ved at nu kommer FætterLars fra Eroguide, og det mener jeg principielt man bør respektere også.Hvis nogen seriøst mener, at vi mænd skal opgive hvem vi er overfor pigen, og det skal vi bare, så er vi langt ude. Men se en som Sunny, hun skriver hun er ligeglad, Gina er også ligeglad med hvem vi er. Så vi skal nok også spise brød til.Eller som Goldfinger så korrekt skriver, så vil vi aktive skribenter jo blive behandlet på en helt anden måde end de passive, er det rimeligt ? Det mener han ikke, principielt mener jeg heller ikke. Jeg mener ikke nogen kan kræve at få at vide om man skriver på Eroguide og hvilket navn man skriver under. Så tror jeg faktisk man går alt for meget op i Eroguide og mangler seriøst et liv.Jeg går ikke så meget op i min identitet herinde på Eroguide som enkelte andre mænd og en kvinde gør, derfor ser vi måske også forskelligt på sagerne. Forbinder mig sig rigtig meget med sit navn og lever man rigtig meget herinde ser man helt sikkert anderledes på nogle ting end jeg og har et anderledes udgangspunkt, men jeg skal ikke ligge under for andres udgangspunkter, eller at de ser anderledes på det. Jeg respekterer deres udgangspunkt og forventer at de accepterer mit. :) Redigeret 13. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 Jeg er så i den stik modsatte grøft. Jeg bryder mig ikke om at få oplyst et eventuelt EG-nick inden løjerne påbegyndes. Dette er der flere årsager til, men den stærkeste årsag er præcis som Ratata også er inde på: der skal ikke kunne drages tvivl om, at servicen eller andet blev leveret som den blev i kraft af, at gæsten ef EG-bruger. Enig med dig i, at det er den bedste løsning. Den udelukker enhver form for mistanke om urent trav. Første gang jeg besøgte Gina for en del år siden skyldtes det både hendes mange gode og interessante indlæg på VL og hendes dengang altid opdaterede og spændende hjemmeside; og indrømmet, jeg nævnte ikke mit handle den første gang men lovede dog at skrive en pm senere, hvor hun så fandt ud af, hvem jeg var. Tidligere har jeg bestilt tid hos en anden pige via pm på VL, så der var ikke meget anonymitet, men jeg er sikker på, at 'the royal treatment' var uafhængig hvem gæsten var. Det er der mange anmeldelser, der underbygger. Ups. Og så opdagede jeg lige, at der er 3 rækker 'Smileys', det havde jeg ikke lige set. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Flere mænd giver pigerne karakter i sine anmeldelser, hvorfor må pigerne ikke vurdere os på vores skriv ? det må vi også og det gør vi også... og når nogen er tilstrækkeligt usmagelige - så vil det da naturligvis betyde noget for måde vi ser på folk på det er debatten med om vi glædespiger er maskiner eller kvinder... maskiner ville være ligeglade med om manden er en røv - en kvinde vil ikke være det.. Jeg taler aldrig på andres vegne end mine egne med mindre jeg er givet mandat til det... og der er ganske rigtigt et par stykker jeg ville ærge mig grundigt over at servicere fordi jeg ganske enkelt ikke har lyst til at have den slags mænd inden for 50 meters afstand.. men 2-3 stykker ud af et forum på ca 5000 medlemmer... det går nok det er 4997 der er velkomne, uanset om de vrøvler, vi er uenige eller om vi er rørende enige om alting for mig handler det om at være glad for at give mig selv og min service til en mand... og at en mand snyder sig til at besøge mig velvidende at jeg ville stoppe legen og bede ham gå hvis jeg vidste hvem han var.. det er en ulækker tanke.. en form for mental voldtægt.. et NEJ er pludselig ikke et NEJ hvis en mand overhovedet besøger mig når jeg har sagt NEJ - så siger det jo mere om manden end om mig.. så er han ikke kun lav herinde - så er han endnu lavere IRL... så forstår han ikke et nej.. At Aros synes det er så fantastisk at man bare kan ignorere et nej - det forstår jeg ikke... i den virkelige verden straffes det med fængsel hvis man ikke respekterer et nej... men fordi Nej'et er givet herinde og det ikke kan håndhæves fordi man ikke har et ansigt på personen... det bliver det ikke mindre NEJ af! så Aros - prøv lige at overveje hvad det er du så begejstret sidder og advokerer for... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Jeg VED at nogen rent faktisk ikke siger hvem de er, fordi de ikke ønsker at stå som en lus i mellem to negle, hvilket de siger de kunne føle, når pigen var ude i ballade eller fik en dårlig anmeldelse af en anden herinde. Derudover ved jeg at nogen ikke ønsker at pigerne skal vide at det er ham der ligger og boller med den og den og den, der er nogen der ønsker en vis anonymitet omkring deres navn, og det mener jeg principielt man bør respektere også. Selvf. kan ikke påtvinge os at sige hvem vi er, det må være op til den enkelte mand og hans samvittighed. Jeg kan ikke følge at man har brug for at gemme sig og ikke tilkendegive hvem man er, hvis man har ren mel i posen. Jeg kan dog godt forstå at en person som fx. GG ikke er populær blandt de lyserøde, og pigerne ville føle sig mega røvrendt hvis de opdager at GG har besøgt dem anonymt eller under et dæknavn. Så du mener der er jalousi blandt pigerne, hvis den samme gæst besøger andre piger end sine favoritpiger ??? Det er jo helt til grin, man køber sex netop for at undgå disse jalousi drama.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 13. April, 2014 Når jeg besøger en pige så kommer jeg som den person jeg i virkeligheden er og ikke som Extroox selvom der ikke er den store forskel. Synes selv at jeg har rent mel i posen om jeg fortæller om EG eller ej. Nu er det hypotetisk, for jeg har ikke prøvet det endnu :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. April, 2014 At Aros synes det er så fantastisk at man bare kan ignorere et nej - det forstår jeg ikke... i den virkelige verden straffes det med fængsel hvis man ikke respekterer et nej... men fordi Nej'et er givet herinde og det ikke kan håndhæves fordi man ikke har et ansigt på personen... det bliver det ikke mindre NEJ af! så Aros - prøv lige at overveje hvad det er du så begejstret sidder og advokerer for...Jeg gider ikke at svare på dine skæve fortolkninger af mit indlæg. Hvad du skyder mig i skoene står for din egen regning.Ingen pige kan kræve at man fortæller hvem man er fra Eroguide. Basta.Jeg har ikke sagt at man ikke skal respektere det, det ville jeg da selv gøre. Men det jeg slået fast at ingen er forpligtiget til at oplyse sit navn og det mener jeg rent principielt.Her var i øvrigt hvad jeg skrev :Pigerne må da gerne vurdere vores skriv alt det de vil.Men jeg mener ikke at fordi man skriver lidt indlæg herinde, at man så er forpligtiget til at fortælle pigerne hvem man er ved besøget. Der er faktisk også nogle mænd der ikke har lyst til at fortælle hvem de er, som det også fremgår af denne debat, ikke fordi de er nogle dumme svin eller trolls.Men vi mænd er ikke forpligtiget til at fortælle pigen hvilket navn vi engang har skrevet under på Venuslogen, Hedomax.com, Eroguide osv. Det må stadig være op til dig og mig om vi ønsker at fortælle det. Jeg har personligt intet problem med at sige hvem jeg er, de meget meget få gange jeg besøger en pige fra Eroguide, men jeg siger det fordi jeg har lyst til det. Jeg mener ikke nogen mænd skal tvinges til at sige hvem de er fra Eroguide hvis de ikke har lyst, hvis de ikke har lyst til at afsløre den identitet overfor pigen. Man kan gå skridtet videre, tænk hvis man nu opretter en ny profil herinde, hvad så ?Jeg VED at nogen rent faktisk ikke siger hvem de er, fordi de ikke ønsker at stå som en lus i mellem to negle, hvilket de siger de kunne føle, når pigen var ude i ballade eller fik en dårlig anmeldelse af en anden herinde. Derudover ved jeg at nogen ikke ønsker at pigerne skal vide at det er ham der ligger og boller med den og den og den, der er nogen der ønsker en vis anonymitet omkring deres navn og bare ikke har lyst til at telefondamen og pigerne ved at nu kommer FætterLars fra Eroguide, og det mener jeg principielt man bør respektere også.Hvis nogen seriøst mener, at vi mænd skal opgive hvem vi er overfor pigen, og det skal vi bare, så er vi langt ude. Men se en som Sunny, hun skriver hun er ligeglad, Gina er også ligeglad med hvem vi er. Så vi skal nok også spise brød til.Eller som Goldfinger så korrekt skriver, så vil vi aktive skribenter jo blive behandlet på en helt anden måde end de passive, er det rimeligt ? Det mener han ikke, principielt mener jeg heller ikke. Jeg mener ikke nogen kan kræve at få at vide om man skriver på Eroguide og hvilket navn man skriver under. Så tror jeg faktisk man går alt for meget op i Eroguide og mangler seriøst et liv.Jeg går ikke så meget op i min identitet herinde på Eroguide som enkelte andre mænd og en kvinde gør, derfor ser vi måske også forskelligt på sagerne. Forbinder mig sig rigtig meget med sit navn og lever man rigtig meget herinde ser man helt sikkert anderledes på nogle ting end jeg og har et anderledes udgangspunkt, men jeg skal ikke ligge under for andres udgangspunkter, eller at de ser anderledes på det. Jeg respekterer deres udgangspunkt og forventer at de accepterer mit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Ingen pige kan kræve at man fortæller hvem man er fra Eroguide. Basta. kræve det nej... hvem gør også det ? men det ændrer da ikke på at det er god stil at gøre det... hvis du spørger mig.. Nogle vil ikke have det... fint.. jeg vil helst have det... ligeså fint.. så hvorfor hele den polemik omkring at snyde sig ind.... ja det kan man da godt.. man kan altid snyde og fuppe når man er anonym... intet har konsekvenser det ligger jo implicit men det ændrer ikke på at det ikke er fint at snyde sig ind hvis jeg eller en anden har sagt NEJ... man respekterer et nej.. uanset om det er sagt på en skærm eller face- to face! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 13. April, 2014 for mig handler det om at være glad for at give mig selv og min service til en mand... og at en mand snyder sig til at besøge mig velvidende at jeg ville stoppe legen og bede ham gå hvis jeg vidste hvem han var.. det er en ulækker tanke.. en form for mental voldtægt.. et NEJ er pludselig ikke et NEJ hvis en mand overhovedet besøger mig når jeg har sagt NEJ - så siger det jo mere om manden end om mig.. så er han ikke kun lav herinde - så er han endnu lavere IRL... så forstår han ikke et nej.. At Aros synes det er så fantastisk at man bare kan ignorere et nej - det forstår jeg ikke... i den virkelige verden straffes det med fængsel hvis man ikke respekterer et nej... men fordi Nej'et er givet herinde og det ikke kan håndhæves fordi man ikke har et ansigt på personen... det bliver det ikke mindre NEJ af! så Aros - prøv lige at overveje hvad det er du så begejstret sidder og advokerer for... Jeg er helt enig - der er noget helt galt oppe i server-rummet hvis man ikke kan acceptere et nej, men misbruger sin anonymitet til at tiltuske sig sex med en pige, der på bestemteste vis har frabedt sig at have noget som helst med manden at gøre. Der er ikke nogen der har krav på at besøge en bestemt pige, og der er ikke nogen der har krav på at pigerne adskiller den person man er herinde fra den person der møder op i døren. Det gælder også dem der opretter en ny profil, når de er blevet afvist, og på den måde prøver at omgå pigens ønske om ikke at få besøg af en given person. Jeg er målløs over den slags eksistenser. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. April, 2014 (edited) Selvf. kan ikke påtvinge os at sige hvem vi er, det må være op til den enkelte mand og hans samvittighed.Jeg kan ikke følge at man har brug for at gemme sig og ikke tilkendegive hvem man er, hvis man har ren mel i posen. Jeg kan dog godt forstå at en person som fx. GG ikke er populær blandt de lyserøde, og pigerne ville føle sig mega røvrendt hvis de opdager at GG har besøgt dem anonymt eller under et dæknavn. Så du mener der er jalousi blandt pigerne, hvis den samme gæst besøger andre piger end sine favoritpiger ???Det er jo helt til grin, man køber sex netop for at undgå disse jalousi drama....Jeg har som sagt intet problem med at sige hvem jeg er rent personligt, selvom jeg kun meget sjældent besøger en pige fra Eroguide.Jeg vil bare ikke ud i, at man skal være forpligtiget til at oplyse hvem man er. Jeg kan sagtens følge hvorfor alle, også gode skribenter, ikke nødvendigvis ønsker at fortælle det, og der bliver du nød til at tænke på, at andre måske har et anderledes forhold til deres navn end du måske har. Som en anden også skriver, så taler han kun om Eroguide hvis det kommer naturligt i samtalen og kun hvis det sker. Det er da sådan det skal være.Jeg mener ikke at aktive skribenter skal have dårlige muligheder for at besøge en pige end passive skribenter rent principielt.Hvis en pige skulle sige til mig, du holder dig væk, så gør jeg det. Hvorfor skulle jeg ikke gøre det. Det er bare princippet og den glidebane jeg ikke er vild med, at de aktive brugere skal have anderledes muligheder end de passive.Hvis du er uenig eller ej i det, så kan vi jo nøjes med at konstatere vores uenighed.Men jeg ser som sagt også med glæde hvordan Gina og Sunny er pisseligeglade med hvilket brugernavn fra Eroguide der træder ind af døren. Det rager dem ikke en høstblomst, og det er kun op til kunden selv at oplyse det, hvis de ønsker det hos dem. Så det er så også en holdning nogen piger har.Men der findes jo 5000 glædespiger i DK cirka, og kun et dusin af dem er aktive i debatterne på Eroguide, så større er problemet nok heller ikke ;) Redigeret 13. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 13. April, 2014 . . . . Så du mener der er jalousi blandt pigerne, hvis den samme gæst besøger andre piger end sine favoritpiger ??? Det er jo helt til grin, man køber sex netop for at undgå disse jalousi drama.... Icke jalousi, men ekonomi. Det var en pige som tyckte att jag skulle besöka henne lite oftare och andra piger mer sällan. Och så försvann nöjet med att besöka henne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Icke jalousi, men ekonomi. Det var en pige som tyckte att jag skulle besöka henne lite oftare och andra piger mer sällan. Och så försvann nöjet med att besöka henne. ja det er ikke ægte jalousi men økonomi alle pigerne er søstre men samtidig konkurenter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Fed tråd og fed debat - det er heldigvis kun mig, der vrøvler, men det er da rart at vide, at man af den grund ikke bliver stemt hjem . Jeg har forøvrigt allerede besøgt dig og det var mere end iorden. Jeg kan blot ikke huske om det var før eller efter EG opstod :-P :-P Redigeret 13. April, 2014 af Goldfinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 13. April, 2014 Problemet ligger jo også lidt i, at nogle piger gerne vil have at man tilkendegiver, hvem man ér og nogle piger bryder sig ikke om det. Det kan måske være lidt svært at vide, hvis ikke lige man har læst denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Jeg mener ikke at aktive skribenter skal have dårlige muligheder for at besøge en pige end passive skribenter rent principielt. det har de da heller ikke... jeg slog vist fast med 7 tommer søm på side 2 kl 13.11 og igen på side 3 kl 17.09 at det ikke er det det handler om for mit vedkommende - faktisk det stik modsatte fordi jeg nægter at forskelbehandle.. goldfinger bragte det til torvs i nogle teoretiske overvejelser.... men de er jo ligepræcis 100% teoretiske med mindre i mænd antager at vi piger er fulde af løgn og forskelbehandler jer efter forgodtbefindende... men hvis det skal være udgangspunktet - så er debatten jo frugtesløs.. den problemstilling er efter min bedste overbevisning teoretisk og kun teoretisk hvad angår pigerne herinde.. de har integritet!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. April, 2014 Jasmin :Hvis du ellers gider at læse hvad jeg skrev i mit indlæg til dig, så ville du se at jeg skriver at man skal respektere et nej efter min opfattelse.Jeg går ind i denne debat, fordi Goldfinger og andre sidder og skriver at de bliver nervøse for hvad han kan skrive af frygt for at havne i pigernes sorte bøger. Der er en grund til at de skriver dette. Den frygt skal manes i jorden.Det er jo aldrig til at vide hvad du mener eller hvor man har dig og de to havde så også misforstået dig. Men nu har du forklaret dig.Endelig må jeg sige, at de folk der vælger at leve et liv på Eroguide og sætte hele sin identitet ind på sit brugernavn forbinder sig markant mere med sit brugernavn end 99,5 % andre af brugerne herinde. Det forklarer nok også visse udgangspunkter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Jasmin : Hvis du ellers gider at læse hvad jeg skrev i mit indlæg til dig, så ville du se at jeg skriver at man skal respektere et nej efter min opfattelse. godt - det er jo aldrig til at vide hvad du mener eller hvor man har dig så det er godt du har fået forklaret dig Jeg går ind i denne debat, fordi Goldfinger og andre sidder og skriver at de bliver nervøse for hvad han kan skrive af frygt for at havne i pigernes sorte bøger. Der er en grund til at de skriver dette. Den frygt skal manes i jorden. Det er jo aldrig til at vide hvad du mener eller hvor man har dig og de to havde så også misforstået dig. Men nu har du forklaret dig. det må man så virkelig håbe er manet i jorden nu - for det er seriøst en teoretisk problemstilling der gør det meget svært at være pige på eroguide hvis den skal sætte standarden jeg tror egentlig ikke at pigerne har sorte bøger... vi har lister over numre der har brændt os af og kunder vi har haft besøg af som vi ikke vil se igen.. men sorte bøger baseret på EG og trådene herinde... nah.... man laver ikke en "sort bog" for 1-3 brugere *gg* det vil vist være overkill i megaformat *ggg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 13. April, 2014 Jeg går ind i denne debat, fordi Goldfinger og andre sidder og skriver at de bliver nervøse for hvad han kan skrive af frygt for at havne i pigernes sorte bøger. Der er en grund til at de skriver dette. Den frygt skal manes i jorden. @Aros. Tak for din omsorg, men jeg er overhovedet ikke nervøs over at skrive herinde og at det skulle kunne få konsekvenser ift. nogle piger. Jeg er gået ind i debatten for at problematisere og teoretisere selve debatten selvom jeg synes den er underholdende og lidt morsom. Jeg har også ønsket, at provokere en anelse for at få nogle flere vinkler med. Mit og andres bidrag har medvirket til, at vi er kommet så langt, som i andre tråde, at vi har fået tiden til at gå ved at udveksle synspunkter på et civiliseret niveau uden at komme den sandhed nærmere, som ikke findes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg