Hop til indhold
Viggo79

❤️ 100% dansk uartig amatør tøs søger mænd til trekant Ved Esbjerg/Ribe (MMQ)

Recommended Posts

Niceguy - så misforstår du annoncen (ellers også har jeg ikke beskrevet det præcist nok). Vi snakker trekant med 2 deltager (2 mænd + mig) og IKKE gb med 4-5 deltager. Jeg søger blot samtidig 4-5 mænd som vil være med i en lukket gruppe (som kan deltage i trekanter sammen med/om mig). 
Håber det giver en bedre forklaring/forståelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Viggo79

Tak for din pb her på eroguide og vores efterfølgende mailkorrespondance. Og mange tak for din tilmelding til mit arrangement - det er så bare lidt træls at du vælger at blive væk uden at give lyd eller afbud, og dermed spærrer pladsen for en anden og samtidig brænder mig/de andre gæster af. Det er jo lige præcis typer som dig som ødelægger det for dem som er seriøse, og som gør at man nogen gange kører lidt surt i det her show. Jeg kunne jo godt være hævngerrig og offentliggøre dig herinde, men sådan er jeg ikke. Men pas på måske du en dag render ind i én som ikke er så overbærende som mig.

Men tak til de seriøse som mødte op til mit arrangement, der var super frækt.

Ha en dejlig weekend <3

Tøsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...