goodfuck 73 Skrevet 27. August Hej Der er efterhånden en hel del mørke Sydamerikanske GP'er som oplyser de er at finde i HORSENS HASSELAGER SKANDERBORG VEJLE, Et noget stort område, Er der nogen der har forsøgt og besøgt en eller flere??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappilyMarried 76 Skrevet 29. August Ja, der er i hvert fald en lille håndfuld, som ser super lækre ud! Jeg skal en tur til Jylland i næste uge, så jeg er også meget interesseret i at høre erfaringer. Please, anyone?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P20 17 Skrevet i går klokken 08:32 Det er i Horsens. Har skrevet med en af dem nu her... Hvis jeg når det, besøger jeg hende i aften. Så må jeg bare håbe billedet nogenlunde passer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grækeren 2 Skrevet for 10 timer siden ...der er 2 mørke piger på adressen, de har mange annoncer afbillede piger er ikke dem som man møder på adressen. De lover guld og grønne skove....behøver vist ikke uddybe mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg