Bigdaddy 58 Skrevet 27. August, 2025 Hej Brødre, Jeg er fra naturens side udrustet et godt stykke over gennemsnittet, og jeg søger efter anbefalinger af en eller flere GP som tænder på meget veludrustede mænd. Nogen der kender nogen? Er også med på en trekant hvis der skulle være interesse for det. BD 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebk 12 Skrevet 28. August, 2025 Hej Bigdaddy Jeg er frisk på en trekant, kunne godt tænke mig at opleve en kvindes reaktion på din udrustning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pollute 6 Skrevet 21. Januar Bigdaddy skrev, den 27.8.2025 at 15:58: Hej Brødre, Jeg er fra naturens side udrustet et godt stykke over gennemsnittet, og jeg søger efter anbefalinger af en eller flere GP som tænder på meget veludrustede mænd. Nogen der kender nogen? Er også med på en trekant hvis der skulle være interesse for det. BD Vil meget gerne have en trekant med dig og vil gerne hore hvad du skal bruge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombrn 43 Skrevet 21. Januar Hvis du er godt udstyret er min veninde meget klar på du knepper hende, og hvis du virkelig stor så betaler du intet for det!! Skriv pb til mig så der kan aftales nærmere. Link til hende. https://annoncelight.dk/showad/445791 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg