Hop til indhold

Vera Massage Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Endelig en Erotisk Massagepige der ikke tilbyder sex.

https://annoncelight.dk/showad/434717

Vera er et besøg værd, hun spørger på fint Engelsk ind til hvad du ønsker og efterlever til fulde. Jeg ønsker en så sensuel og erotisk pirrende massage som muligt, og WOW det skal jeg love for den smukke og meget Petit lille kvinde kan levere. 
Vera er fræk, dygtig og fantastisk selskab.

stedet er semi ok med indgang i baggård og massere af lyde fra den befærdede gade.

Vera er 10/10 helt fantastisk

dog skal man ikke forvente naturlige bryster som annoncen skriver. Der er tale om knap så godt lavede Silicone med meget tydelig ardannelse

Skrevet

Det fik jeg så ikke lejligheden til at prøve

Havde bestilt aftale i god tid en time før og fået en bekræftelse 30 min før -  See you

Men da jeg nåede frem til baggården, var der fuldstændig radiotavshed, selv om jeg ringede og blev ved med at skrive

Kan godt forstå gp'er ikke er tilfredse når kunden ikke dukker op, men det er også mega frustrerende at køre i lang tid for en bekræftet aftale, hvor der ikke bliver svaret og heller ikke efterfølgende forespørgsel om årsagen

Det er dårlig kundeservice

Skrevet
Sommer79 skrev, for 23 timer siden:

Endelig en Erotisk Massagepige der ikke tilbyder sex.

https://annoncelight.dk/showad/434717

Vera er et besøg værd, hun spørger på fint Engelsk ind til hvad du ønsker og efterlever til fulde. Jeg ønsker en så sensuel og erotisk pirrende massage som muligt, og WOW det skal jeg love for den smukke og meget Petit lille kvinde kan levere. 
Vera er fræk, dygtig og fantastisk selskab.

stedet er semi ok med indgang i baggård og massere af lyde fra den befærdede gade.

Vera er 10/10 helt fantastisk

dog skal man ikke forvente naturlige bryster som annoncen skriver. Der er tale om knap så godt lavede Silicone med meget tydelig ardannelse

Ved du om hun også danser på Lounge8000 i Aarhus - for så har jeg muligvis mødt hende der og hun er rigtig fin :wub:

Skrevet
  • Author
(K)ærligMand skrev, for 8 timer siden:

Ved du om hun også danser på Lounge8000 i Aarhus - for så har jeg muligvis mødt hende der og hun er rigtig fin :wub:

Det ved jeg ikke. Men tror det ikke da hun bor i et andet land og kun er her få uger af gangen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.