Hop til indhold
Blueberry

Khloe, "Sexy latina" fra Roskilde

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/428178

Kære brødre,

jeg besøgte Khloe udenfor Roskilde en sommervarm dag i sidste uge og vil gerne dele min oplevelse; Det var relativt let at lave en aftale på sms, og da det passede fint med min egen kørsel fra sommerlandet til mit hjem nord for Kbh, sagde jeg ja, da hun på sms spurgte om hun kunne køre med til Gentofte bagefter akten. Hun arbejder vist dér om aftenen.

Alas, jeg dukkede op på adressen og blev modtaget af en ret lækker og letpåklædt Khloe. Hun var meget afslappet og lod mig lege med hendes skønne krop mens vi varmede op. Faktisk var hun så afslappet at hun lænede sig helt tilbage i puderne, lukkede øjnene og vapede løs på et eller andet, så dampen bølgede ud over sengen. Nå, men det lugtede ikke synderligt, så fint med mig. Jeg fik lov at bruge og selvmontere et medbragt SKYN kondom og herefter gav hun et OK blow. Jeg kan nu bedst lide det uden, men det gik ikke her. I hvert fald ikke uden ekstra betaling, og den halve time var allerede ret godt betalt, synes jeg. Det var heller ikke muligt at fohandle en rabat for den aftalte transport (dør-til-dør Roskilde-Gentofte).

Efter blow fik jeg hende om på ryggen og tængte forsigtigt ind i hende. Dvs, der skulle arbejdes på sagen, for hun var stram og havde ikke brugt glidecreme. Nå men hun var/blev naturligt våd og åben efterhånden, og jeg kunne knalde igennem, men hun stønnede tilpas indlevende.

Bagefter tog hun med i bilen og jeg fik øvet mit støvede spansk lidt. Det var en god oplevelse, men til prisen kommer jeg nok ikke igen. Og slet ikke hvis jeg skal køre frem og tilbage alene for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KalundborgMature skrev, den 27.8.2025 at 15:42:

Fin anmeldelse ;)

Må jeg spørge om pris-niveauet og hvad du havde bestilt? :)

Tak,

jeg havde bestilt 30 min uden ekstras og prisen var et meget rundt tal ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...