Hop til indhold

Erfaringer med Bambi 666 [KBH]?

Featured Replies

• 4 months later...
Skrevet
thedanishdude skrev, den 27.8.2025 at 10:20:

Denne nydelige kvinde: https://sugardaters.com/da/profile/KVRk-99yWq

Jeg har bemærket at hun har været der tidligere under andet navn, men er altså nu tilbage. Har kigget en masse gange, men altså været lidt i tvivl. Relativt nem at få aftale med.

Nogen med erfaring?

hun siger en veninde har brugt hendes profil, men at det nu er hende, Ca 2000 og kører selv ud

• 2 months later...
Skrevet

Hun kører selv ud, og prisen er 2000 , men har nogle set hende, hun ser ok ud på fotos o s v ??

• 2 months later...
Skrevet
pekan skrev, den 14.3.2026 at 08:33:

Hun kører selv ud, og prisen er 2000 , men har nogle set hende, hun ser ok ud på fotos o s v ??

Slidt gadepige, hold jer væk.

Skrevet

fik hendes nr til at lave aftaler med, søgte lidt på det og endte med adskillige trusler på nettet til veninder om bl a tyveri af hund o m a. Hun har nok 10 for skellige profiler
Og med mange fotos , hvor hun ikke giver et særligt godt indtryk, så jeg meldte fra. Hun var en periode i Helsingør, men er vist flyttet ?

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, den 27.8.2025 at 10:20:

Denne nydelige kvinde: https://sugardaters.com/da/profile/KVRk-99yWq

Jeg har bemærket at hun har været der tidligere under andet navn, men er altså nu tilbage. Har kigget en masse gange, men altså været lidt i tvivl. Relativt nem at få aftale med.

Nogen med erfaring?

Man kan jo prøve med "Se, Bambi! Lemmet er helt stifffft!"

Mon det virker?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.