ml2003 4 Skrevet 26. August Jeg er lige kommet hjem fra mit møde med Celina. Og det var en MEGET god oplevelse. Det skal siges at det er først gang jeg har besøgt en betalings pige. Og første gang jeg skriver en anmeldelse. Så jeg var meget nervøs og det påvirket lille mand. Men Celina snakkede og hjalp mig meget. Så efter lidt fik vi gang i den. Og hun blev både slikket og taget bagfra. Celina siger hvad der skal gøres og presser meget på at jeg rørte hende. Og det var meget rart. Nu hvor jeg er lidt for mig selv nogle gange Hvis folk ikke kan finde rundt i min anmeldelse så er den korte historie. Celina var 100% besøget værd. Og hvis jeg har muligheden igen i fremtiden. Kunne jeg godt en runde 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1830 Skrevet 26. August Tak for anmeldelsen - og velkommen til denne verden. Et lille tip er at indsætte et link til kvinden. Jeg formoder det er hende her: https://www.seductiongirls.dk/pigerne/celina/ 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1581 Skrevet 26. August Kan kun give mit besyv med... Celina er absolut et besøg værd. Desværre ingen tungekys, men kan man leve uden det, så er det bare afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars6699 12 Skrevet 27. August Träffat henne på Citygirls , hon får högsta betyg . Celina Citygirls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg