Hop til indhold
Annecute2002

Depositum ved events?(Gangbang)

Recommended Posts

Jeg har fuld forståelse for dem som gerne vil forbeholde retten til at være anonym, hvor jeg giver dem muligheden for enten at komme forbi og betale kontant eller møde op ved døren ved chance :) Dem der så har betalt depositum har så selvfølglig så førsteret til at komme ind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 1 minut siden:

Det er jeg simpelthen for grim til at have mulighed for :biggrin:

Haha jamen det er jo ærlig snak :lol: Dog tror jeg ikke det kommer an på udseendet, om de vil tage imod dig, så længe du er renlig, høflig og respektfuld, så tænker jeg de fleste vil tage imod dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 20 timer siden:

høje priser mv. er det en garanti for, at de ikke kontakter sig på alle tider af døgnet eller er svindlere. Tak for inputtet :)

Der er ingen 100% garanti men det bør ikke overraske nogen at går man efter de laveste priser så er der høj risiko for at dem man møder kan være handlede piger, piger der har desperat har brug for pengene (hvis metoder feks smser til tidligere kunder afspejler deres situation), Piger med misbrugs problemer eller Psykiske problemer eller begge dele. 

Bare kig på anmeldelserne her i forum og iblandt de værste af dem med den dårligste opførsel påpeges det med jævne mellemrum hvad havde folk regnet med se på annoncen den er fyldt af red flags og panik før lukketid stemning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...