Hop til indhold
frisk fyr nsj

Katin, thaisportmassage, Borups Plads 26

Recommended Posts

Jeg er ked af at må fortælle at jeg er knap så begejstret...

Jeg ankom og blev spurgt om 4 hand eller 2 hand. Jeg bestilte blot 2 hand, da jeg havde lidt problemer med ryggen, som jeg regnede med der ville blive taget mere fokuseret hånd om, når der ikke var 4 hænder... Det kan være en forkert beslutning, men nok om det. Det skulle så koste 300.-

Rimelig pris for en time. Det var veninden der masserede og det gjorde hun faktisk rigtig godt... til sidst i massagen begyndte hun at have en del fokus på min "udstødning" det ophidsede mig selvfølgelig, og da jeg vendte mig om og hun greb fat i gearstangen, og spurgte om jeg ville have ekstra sagde jeg straks ja, men spurgte hvad hun kunne tilbyde. Hun foreslog body to body til 1000.- og jeg spurgte så om det så var med sex. Det var det desværre ikke... Kun med hånd. Mens vi talte blev hun ved at onanere min stang, så jeg blev mere og mere tændt, og kunne godt mærke at hendes svenske også kunne blive ganske godt, så jeg accepterede.

Hun smed sit tøj, og jeg kunne nu få lov at pille lidt ved hende, mens hun stadig kørte løs på stangen... Desværre havde den lange optakt gjort så stor indflydelse på mig, så jeg nåede at komme, inden hun overhovedet kom op til mig på briksen. Hun stod blot ved siden af.

Hun tørrede mig af, og gav mig lidt ekstra massage af ben og hoved, og tilbød mig til sidst et bad.

Da jeg havde været i bad og skulle afregne, spurgte jeg hvad hun skulle have, men hun insisterede på at skulle have 1000.- også selvom jeg ikke nåede at få noget body to body. Hun havde jo taget sit tøj af sagde hun.

Den oplevelse gjorde desværre at jeg ikke kommer der igen. et sted, som ellers skulle være meget konkurencedygtigt på prisen, som pludselig tager 1000.-. for en times massage og en nøgen svensker... Det er i overkanten efter min mening.

Jeg overvejede bare at give hende 6-700 for behandlingen, da det jo normalt koster 200 ekstra for en svensker og så skulle hun selvfølgelig også have lidt for at være nøgen... Men jeg er skuffet over at jeg ikke fik hvad der var aftalt.

Massagen er dog rigtig god.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ked af at må fortælle at jeg er knap så begejstret...

Jeg ankom og blev spurgt om 4 hand eller 2 hand. Jeg bestilte blot 2 hand, da jeg havde lidt problemer med ryggen, som jeg regnede med der ville blive taget mere fokuseret hånd om, når der ikke var 4 hænder... Det kan være en forkert beslutning, men nok om det. Det skulle så koste 300.-

Rimelig pris for en time. Det var veninden der masserede og det gjorde hun faktisk rigtig godt... til sidst i massagen begyndte hun at have en del fokus på min "udstødning" det ophidsede mig selvfølgelig, og da jeg vendte mig om og hun greb fat i gearstangen, og spurgte om jeg ville have ekstra sagde jeg straks ja, men spurgte hvad hun kunne tilbyde. Hun foreslog body to body til 1000.- og jeg spurgte så om det så var med sex. Det var det desværre ikke... Kun med hånd. Mens vi talte blev hun ved at onanere min stang, så jeg blev mere og mere tændt, og kunne godt mærke at hendes svenske også kunne blive ganske godt, så jeg accepterede.

Hun smed sit tøj, og jeg kunne nu få lov at pille lidt ved hende, mens hun stadig kørte løs på stangen... Desværre havde den lange optakt gjort så stor indflydelse på mig, så jeg nåede at komme, inden hun overhovedet kom op til mig på briksen. Hun stod blot ved siden af.

Hun tørrede mig af, og gav mig lidt ekstra massage af ben og hoved, og tilbød mig til sidst et bad.

Da jeg havde været i bad og skulle afregne, spurgte jeg hvad hun skulle have, men hun insisterede på at skulle have 1000.- også selvom jeg ikke nåede at få noget body to body. Hun havde jo taget sit tøj af sagde hun.

Den oplevelse gjorde desværre at jeg ikke kommer der igen. et sted, som ellers skulle være meget konkurencedygtigt på prisen, som pludselig tager 1000.-. for en times massage og en nøgen svensker... Det er i overkanten efter min mening.

Jeg overvejede bare at give hende 6-700 for behandlingen, da det jo normalt koster 200 ekstra for en svensker og så skulle hun selvfølgelig også have lidt for at være nøgen... Men jeg er skuffet over at jeg ikke fik hvad der var aftalt.

Massagen er dog rigtig god.

Helt ærligt, jammer du dig pga 3-400 kr med det du fik ?

Og du har vel selv en anpart i at det gik for hurtigt, du kunne jo bare ha stoppet det lidt og så bedt om genoptagelse hvis hun ikke selv havde gjort det !

Så hvis du mener du har spildt 3-400 kr pga det, så er det sgu lidt jammer....ja sorry...har sgu spildt langt mere på andre steder uden at pive :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde problemer med at komme (min egen skyld :)) og sagde not today.. ved afregning gav jeg 600kr, men hun sagde nono .. you didn't cum, og gav mig 300 tilbage.. 

Jeg har dog været der et par gange, så hun skal jo nok få pengene en anden gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle,

For holde andmeldelser et sted, vælger jeg at skrive i denne tråd.

For noget tid siden besøgte jeg Katin. Det var dog ikke Katin selv der gav massagen, men en af de andre piger. Alle de gange jeg har været forbi, har jeg følt mig velkommen, fået god massage og de ekstra ting har også være gode. Jeg husker en "4-hand massage" hvor de skiftedes til at rykke i banditten.

Prisen er fornudtig på stedet, lidt over middel i forhold til andre steder, men taget servicen i betragtning er den ok.

Jeg skal helt sikkert besøge stedet igen en dag.

Meat lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...