Hop til indhold
frisk fyr nsj

Katin, thaisportmassage, Borups Plads 26

Recommended Posts

Hej venner.

Blot en lille beretning fra her til aften, hvor jeg besøgte Katin og hendes veninde, som jeg ikke lige i skrivende stund kan huske navnet på.

Katin har tidligere været omtalt herinde i en lang streng, og vælger derfor at starte en ny, også fordi hun har skiftet lokalerne på Jyllingevej ud med en super lækker lejlighed på adressen. Borups Plads 26.

Skrev en besked og fik straks svar om at der var ledigt, og hun ventede på mig :-)

Ankom og blev lukket ind af veninden storsmilende og et kram fik man også, god start :-)

Veninden begyndte massagen, og det kan hun godt nok finde ud af, meget kompetent. Det kan Katin også for den sags skyld. Hun ankom til rummet efter 5-10 min. og gik uopfordret igang med at yde massage, og jeg skal lige love for der blev givet super massage, med tilpas anstrøg, som er en af de ting jeg holder meget af ifm. en god gang thai.

Hvad der mere skete bliver mellem mig og de 2 meget søde damer, men kan kun opfordre til at aflægge dem et besøg hvis du har lyst til en omgang god massage, hyggelig stemning, flotte lokaler, og ja man ligger på en rigtig massagebriks, som kun gør massage bedre i min optik.

Link dertil er her http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18697

Og skulle nogen finde på at spørge, så har jeg ingen andele i stedet, blot en oplevelse rigere som jeg ønsker andre skal nyde ;-)

Godnat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man godt kan lide kompetent oliemassage, så bør man prøve Katin og venindens nyhed: "Four hand massage" i en time.

Det er forkælelse i topklasse. De fire hænder tager med stor kyndighed og indlevelse de steder under behandling, hvor det føles allerbedst. Og så er det et ekstra plus, at begge kvinderne er meget søde og servicemindede. Der er desuden mulighed for et brusebad efter massagen, selvom badeværelset ikke hører til de største.

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man godt kan lide kompetent oliemassage, så bør man prøve Katin og venindens nyhed: "Four hand massage" i en time.

Det er forkælelse i topklasse. De fire hænder tager med stor kyndighed og indlevelse de steder under behandling, hvor det føles allerbedst. Og så er det et ekstra plus, at begge kvinderne er meget søde og servicemindede. Der er desuden mulighed for et brusebad efter massagen, selvom badeværelset ikke hører til de største.

Nemlig, det er næsten ikke til at beskrive, men foregår med dybt indfølelse, specielt når de taler sammen er det meget sagte, så man blot kan nyde massagen.

Har ikke selv prøvet badet, blev afvasket med dejlig varmt vand og en blød vaskeklud, super skønt.

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor meget koster 4 hands massage i en time? Der står ikke pris på det på hjemmesiden.

Jeg spurgte Katin, om jeg måtte skrive en anmeldelse af massagen her på Eroguide. Hun tøvede lidt og sagde så: "Ok, men ikke for mange detaljer!" Derfor vil jeg helst ikke fortælle det nøjagtige beløb, men prisen ligger så absolut i den lave ende. Jeg vil foreslå, at du ringer eller sms'er for at få flere informationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spurgte Katin, om jeg måtte skrive en anmeldelse af massagen her på Eroguide. Hun tøvede lidt og sagde så: "Ok, men ikke for mange detaljer!" Derfor vil jeg helst ikke fortælle det nøjagtige beløb, men prisen ligger så absolut i den lave ende. Jeg vil foreslå, at du ringer eller sms'er for at få flere informationer.

Hehe det er nok også derfor de bare skriver NYT NYT FOURHAND MASSAGE.

Jeg prøver at give dem et kald senere for at høre prisen ad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe det er nok også derfor de bare skriver NYT NYT FOURHAND MASSAGE.

Jeg prøver at give dem et kald senere for at høre prisen ad.

Det kan du med sindsro gøre, men fortæl om din oplevelse ikk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal prøve. Kommer an på hvor meget de vil have for det jo.

Som Thaitilmig har omtalt længere oppe, så er det nok ikke prisen du skal bekymrer dig om :-)

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nappede en 4hands massage til det normale beløb, som er bedst i ringer og spørger dem om(åbenbart).  Den ene spurgte mig først om jeg ville have extra, hvilket jeg takkede nej til med henblik på hvor lidt jeg har fået for extra de andre thai-gange. Prisen for massagen var rigtig fin.

De er pissesøde de 2 i øvrigt. Der står sportsmassage uden på ruden, det er sgu en sjov form for sport man får dyrket vil jeg sige :cool:

Det er superdejligt at blive masseret af 2 piger og 4 hænder. Og den ene er i hvert fald berøringsvenlig, jeg måtte røre ved numse og bryster. Da det var første gang pressede jeg ikke for meget på, men de er absolut medgørlige og åbne for at massere dig som DU vil have det. Så vær ikke bange for at røre lidt ved dem imens du bliver masseret, men spørg først :mrgreen: . Jeg blev opfordret til at røre midt inde i sessionen, men måske hvis i spørger får i lov til det under hele massagen. Jeg var lidt bange for at skabe en dårlig stemning, ved at få nej. Så hellere lade være med at spørge. Men ahh den ene opfordrede selv til det, så det var fint nok. Alt blev masseret, også langemand. Nej de er ikke blege for berøringer, og i vil ikke fortryde det dem der booker. Jeg napper helt sikkert en omgang til hos dem. Der bliver taget hånd også om de ædlere dele.

Jeg fik dog ikke spurgt ind til extra, men går ud fra at det er måske blowjob og opefter.

Jeg synes i den grad de virker medgørlige og flinke, man går ikke galt i byen ift ens egne ønsker og behov.

Nu har jeg også været der første gang, så næste gang er jeg også mere forberedt på hvad der kan og skal ske. Sådan er det altid første gang et nyt sted, jeg skal lige prøve stedet ad, og se hvordan og hvorledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik dog ikke spurgt ind til extra, men går ud fra at det er måske blowjob og opefter.

Jeg er ret sikker på, at blowjob og opefter ikke er muligt hos Katin.

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig igen :wink:

Var på Borups Plads i dag. Havde aftalt med Katin, men hun var optaget da jeg kom, hendes veninde tilbød sig, det var ikke et dårligt valg, fik god massage og afslutning HJ Begge dele til UG . Om jeg kommer igen, Ja helt afgjort. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på Borups Plads i dag. Havde aftalt med Katin, men hun var optaget da jeg kom, hendes veninde tilbød sig, det var ikke et dårligt valg, fik god massage og afslutning HJ Begge dele til UG . Om jeg kommer igen, Ja helt afgjort.

Hej livsnyder :-)

Glad for du havde en god oplevelse, og ja det er vist stærkt vanedannende :-) men glem nu ikke din "veninde" i Kingosgade ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej livsnyder :smile:

Glad for du havde en god oplevelse, og ja det er vist stærkt vanedannende :smile: men glem nu ikke din "veninde" i Kingosgade :wink:

Hej frisk fyr nsj.  Bare rolig jeg glemmer aldrig Wan i Kingosgade, men man har vel lov til at prøve noget nyt, ellers ved man jo ikke om man har besøgt den bedste.  ha ha

ha en fortsat PÅSKE

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du synes, det var godt, så bør du prøve deres firehånds-massage. Den er helt fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke verdens kønneste kvinder - men holy sh.. de kan deres håndværk, stemningen er god og de er super venlige/smilende. Kan klart tilslutte mig den positive omtale.

Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Katin og prøvet two hands. Wow siger jeg bare..... Bedste massage jeg har fået længe, søde piger som gav en dejlig oplevelse i en god og hyggelig stemning. Fedt med 4 hænder som på skift pirrer og masserer. Frækt afslutning HJ, tror heller ikke at mere fås. Kommer snart igen, har vist fundet min nye stamsted. Pas godt på dem.

Redigeret af Nysgerrig.mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Var forbi Katin i dag, måtte prøve den omtalte 4 hands massage

Super oplevelse hele vejen igennem!

2 søde og smilende damer, ikke modeller, men de havde masser af indlevelse og charme.

Det sluttede lidt spøjst med at den ene gav mig sokker på mens den anden gav mig hovedbundsmassage!? Ku ikke lade være med at grine hvilket resulterede i at de også grinte højlydt :) hun syntes åbenbart jeg havde fået kolde fødder!

Jeg kan klart anbefale dem og kommer helt sikkert igen. Specielt med den meget fair pris.

Jayjay

Redigeret af Jayjay

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...