P123 34 Skrevet 26. August Hey gutter, hvem skal man besøg i Århus? Jeg ønsker en god BJ, så jeg har kigget på Barbara og Kelly Jeg er her til på søndag! Kelly Barbara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads has Nuts 14 Skrevet 26. August Patty for god bj https://annoncelight.dk/showad/308237 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 54 Skrevet 26. August Har prøvet både Barbara og Kelly, og begge leverer BJ som ligger langt over standarden! Så begge er rigtige gode bud. Hvis jeg skulle vælge en, er det nok Kelly som står klares i min hukommelse, især med de forskellige ekstra tilkøb til et BJ. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 34 Skrevet 26. August Mads has Nuts skrev, for 1 time siden: Patty for god bj https://annoncelight.dk/showad/308237 Tak for svaret, tror jeg prøver når hun er i KBH. Må heller prøve nogen herover ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 34 Skrevet 26. August Sleino skrev, for 53 minutter siden: Har prøvet både Barbara og Kelly, og begge leverer BJ som ligger langt over standarden! Så begge er rigtige gode bud. Hvis jeg skulle vælge en, er det nok Kelly som står klares i min hukommelse, især med de forskellige ekstra tilkøb til et BJ. Har også læst vildt godt om begge, så det er svært. Hvad var godt ved Kelly, var det dybe blow eller var det virkelig sloppy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamPåEventyr 36 Skrevet 27. August (edited) Jeg har ikke været hos Barbara, men jeg er stamkunde hos Kelly Jeg har meget svært ved at forestille mig, nogen kan gøre det bedre end hende Kelly's blow tror jeg, du kan få, som du vil. Det kommer nok an på, hvad hun har forstået, du kan lide. Communication is key Dog ikke facefuck, som hun heller ikke har i annoncen. Redigeret 27. August af HamPåEventyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 54 Skrevet 27. August P123 skrev, for 6 timer siden: Har også læst vildt godt om begge, så det er svært. Hvad var godt ved Kelly, var det dybe blow eller var det virkelig sloppy Jeg havde tilkøbt alle hendes ekstra til BJ, deepthroath, OWO, lick balls, CIM og hun mestre det hele, jeg er ikke lille af størrelse, men hun formåede at tage den helt til roden gentagne gange, samt hun skifter mellem tempo og variation af hvordan hun sutter. Det føles virkelig som om hun fortærer din pik på den bedst tænkelige måde! Hun suger hver en dråbe ud af dig (dog ikke slug). Kom du bare af sted, tænker du har tid nok til at prøve begge, så må du melde tilbage hvem du synes var bedst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
geniusik 1 Skrevet 27. August Begge piger er gode til dette. Barbara er mere blid end Kelly efter min mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 34 Skrevet 27. August Jeg prøver Kelly, tak gutter! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 54 Skrevet 28. August P123 skrev, for 16 timer siden: Jeg prøver Kelly, tak gutter! Fedt! Glæder mig til at høre hvad du synes! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 14 Skrevet 28. August P123 skrev, for 23 timer siden: Jeg prøver Kelly, tak gutter! Hvis ikke det lykkedes med Kelly så prøv søde, dejlige og nærværende Barbara! Her er mit review af hende: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 54 Skrevet 30. August P123 skrev, den 27.8.2025 at 14:16: Jeg prøver Kelly, tak gutter! Kom du af sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg