Gråskæg42 61 Skrevet 17. December NNN skrev, den 15.12.2025 at 10:02: Det er svært derinde, Nogle som kan svare på, jeg sender ikke i forvejen, hvorfor pigerne nu vil have ens nummer og sende en anmodning på et beløb, i stedet for at få penge sendt direkte på mobil pay til deres nummer ? Jeg kan vel stadig se hvem de er på anmodningen ?? Ja, de kan ikke spores gennem starselect og undgår derfor at ryge i dansk lovgivning. Nej, du kan ikke se, hvem de er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NNN 3 Skrevet 18. December (edited) Gråskæg42 skrev, for 19 timer siden: Ja, de kan ikke spores gennem starselect og undgår derfor at ryge i dansk lovgivning. Nej, du kan ikke se, hvem de er https://www.version2.dk/artikel/mobilepay-skruer-op-sikkerheden-slut-med-vaere-anonym Det ser ud til at de ikke længere kan dette ? ved ikke hvad starselect er ? Men det er ligemeget jeg giver ikke mit nr til en jeg ikke kender og sender ikke i forvejen og vi taler om mobil pay ? Redigeret 18. December af NNN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 75 Skrevet 18. December NNN skrev, for 9 timer siden: https://www.version2.dk/artikel/mobilepay-skruer-op-sikkerheden-slut-med-vaere-anonym Det ser ud til at de ikke længere kan dette ? ved ikke hvad starselect er ? Men det er ligemeget jeg giver ikke mit nr til en jeg ikke kender og sender ikke i forvejen og vi taler om mobil pay ? Der menes nok StartSelect og ikke StarSelect 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NNN 3 Skrevet 18. December Gråskæg42 skrev, den 17.12.2025 at 12:31: Ja, de kan ikke spores gennem starselect og undgår derfor at ryge i dansk lovgivning. Nej, du kan ikke se, hvem de er Det ser sådan ud, men den vil mit kort på mobil pay ikke godkende , så så langt så godt tak god jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 117 Skrevet 18. December (edited) de her 3 f.eks kræver sjovt nok det samme booking gebyr ( har ikke skrevet til de 2 men gætter på det er det samme) , er klar på alt i flere timer for kun 1500, og bare se de fleste er 33 og deres navn slutter på x ....admins på sitet gør intet ved det så ja tænker sugardating.dk selv laver profiler Redigeret 18. December af Sexo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 61 Skrevet 19. December Sexo skrev, for 8 timer siden: de her 3 f.eks kræver sjovt nok det samme booking gebyr ( har ikke skrevet til de 2 men gætter på det er det samme) , er klar på alt i flere timer for kun 1500, og bare se de fleste er 33 og deres navn slutter på x ....admins på sitet gør intet ved det så ja tænker sugardating.dk selv laver profiler Hvilke 3? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 39 Skrevet tirsdag klokken 21:52 Har nu prøvet at oprette en profil på dansksugardating.com og det ser meget ud til at det også er et admin team som bare vil have dig til at skrive med profilen for diamanter for hver besked, tog ikke mange timer at spotte dette. Er der ingen sukker piger mere nogle steder ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mester59 0 Skrevet onsdag klokken 08:54 GiftMand69Esbjerg skrev, for 10 timer siden: Har nu prøvet at oprette en profil på dansksugardating.com og det ser meget ud til at det også er et admin team som bare vil have dig til at skrive med profilen for diamanter for hver besked, tog ikke mange timer at spotte dette. Er der ingen sukker piger mere nogle steder ?? Jo på sugardaters.com er der naturligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 39 Skrevet onsdag klokken 13:51 Mester59 skrev, for 4 timer siden: Jo på sugardaters.com er der naturligvis Ja, så har jeg jo nok valgt at investere i den forkerte site 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg