Hop til indhold

Har SD selv fake profiler?

Featured Replies

Skrevet
NNN skrev, den 15.12.2025 at 10:02:

Det er svært derinde, 
Nogle som kan svare på, jeg sender ikke i forvejen, hvorfor pigerne nu vil have ens nummer og sende en anmodning på et beløb, i stedet for at få penge sendt direkte på mobil pay til deres nummer ? Jeg kan vel stadig se hvem de er på anmodningen ??

Ja, de kan ikke spores gennem starselect og undgår derfor at ryge i dansk lovgivning. Nej, du kan ikke se, hvem de er

Skrevet
Gråskæg42 skrev, for 19 timer siden:

Ja, de kan ikke spores gennem starselect og undgår derfor at ryge i dansk lovgivning. Nej, du kan ikke se, hvem de er

https://www.version2.dk/artikel/mobilepay-skruer-op-sikkerheden-slut-med-vaere-anonym

Det ser ud til at de ikke længere kan dette ? ved ikke hvad starselect er ? Men det er ligemeget jeg giver ikke mit nr til en jeg ikke kender og sender ikke i forvejen og vi taler om mobil pay ?

Redigeret af NNN

Skrevet
NNN skrev, for 9 timer siden:

https://www.version2.dk/artikel/mobilepay-skruer-op-sikkerheden-slut-med-vaere-anonym

Det ser ud til at de ikke længere kan dette ? ved ikke hvad starselect er ? Men det er ligemeget jeg giver ikke mit nr til en jeg ikke kender og sender ikke i forvejen og vi taler om mobil pay ?

Der menes nok StartSelect og ikke StarSelect ;)

Skrevet
Gråskæg42 skrev, den 17.12.2025 at 12:31:

Det ser sådan ud, men den vil mit kort på mobil pay ikke godkende , så så langt så godt
tak god jul

Skrevet

de her 3 f.eks kræver sjovt nok det samme booking gebyr ( har ikke skrevet til de 2 men gætter på det er det samme) , er klar på alt i flere timer for kun 1500, og bare se de fleste er 33 og deres navn slutter på x ....admins på sitet gør intet ved det så ja tænker sugardating.dk selv laver profiler 

Skærmbillede 2025-12-18 210559.png

Redigeret af Sexo

Skrevet
Sexo skrev, for 8 timer siden:

de her 3 f.eks kræver sjovt nok det samme booking gebyr ( har ikke skrevet til de 2 men gætter på det er det samme) , er klar på alt i flere timer for kun 1500, og bare se de fleste er 33 og deres navn slutter på x ....admins på sitet gør intet ved det så ja tænker sugardating.dk selv laver profiler 

Skærmbillede 2025-12-18 210559.png

Hvilke 3?

Skrevet

Har nu prøvet at oprette en profil på dansksugardating.com og det ser meget ud til at det også er et admin team som bare vil have dig til at skrive med profilen for diamanter for hver besked, tog ikke mange timer at spotte dette. 

Er der ingen sukker piger mere nogle steder ??

Skrevet
GiftMand69Esbjerg skrev, for 10 timer siden:

Har nu prøvet at oprette en profil på dansksugardating.com og det ser meget ud til at det også er et admin team som bare vil have dig til at skrive med profilen for diamanter for hver besked, tog ikke mange timer at spotte dette. 

Er der ingen sukker piger mere nogle steder ??

Jo på sugardaters.com er der naturligvis 

• 2 months later...
Skrevet

Jeg har også været on / off i en del og, har haft fantastiske oplevelser. Nu er der vildt dyrt, og det er næsten umuligt at finde noget derinde. 
fykdt med, scannere, udlændinge bosiddende i Rumænien og Frankrig mv. 

er her nogle, der kender et alternativ?

Skrevet

Man hører da at der er nogen der får fisse på badoo , og da der er en del fra sugardate siden som også er på annoncelight vil det da være smart at se der også :-P

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 52 minutter siden:

Man hører da at der er nogen der får fisse på badoo , og da der er en del fra sugardate siden som også er på annoncelight vil det da være smart at se der også :-P

Betalt fisse? Gider ikke desperado kvinder der har givet op på tinder og tror de ejer en bagefter.... 

Skrevet
Neuken skrev, 1 time siden:

Betalt fisse? Gider ikke desperado kvinder der har givet op på tinder og tror de ejer en bagefter.... 

Det er nok begrænset hvor meget gratis du få på sugardate da , :D det er ligesom om at det ikke er det sugar går ud på,

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 55 minutter siden:

Det er nok begrænset hvor meget gratis du få på sugardate da , :D det er ligesom om at det ikke er det sugar går ud på,

Ja, nu kommenterede jeg også på om det på Badoo. Jeg kigger netop efter sugarbabes og fisse mod betaling, for det gør bare mit liv så meget nemmere! 

• 2 months later...
Skrevet
Sex lover skrev, den 2.3.2026 at 23:20:

Jeg har også været on / off i en del og, har haft fantastiske oplevelser. Nu er der vildt dyrt, og det er næsten umuligt at finde noget derinde. 
fykdt med, scannere, udlændinge bosiddende i Rumænien og Frankrig mv. 

er her nogle, der kender et alternativ?

Tror bare "man" må indse tiderne har ændret sig. Det er også efterhånden 11-12 år siden sugerdaters.com havde sin storheds tid. Siden har været i medierne af flere omgang, hvilket i det lange løb ikke har hjulpet. Siden jeg skriver det her på, har også ansvar for at skræmme en del væk der inde fra. Og så har hele den måde ungdommen dater på bare ændret sig, det er swipe swipe date date sex sex. (Ja, tinder havde været på markedet et par år, men nu er det lige så integreret del af det at date som tyggegummi købt på tanken.

Der er stadig en smule action der inde, men for helvede det er hårdt arbejde. Og faktisk ikke det værd.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.