Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er mega skøn.som i mega skøn

fræk som ingen andre.kom du bare afsted du vil fortryde hvis du ikke besøge hende

nej i min verden er det bare ondt sladder.HUN ER MEGA SKØN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en skøøøønnnn oplevelse med hende for et år siden. havde booket en time hvor jeg kom i munden/halsen på hende 2 gange. det var vildt godt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går, og var også ret skeptisk ift. anmeldelserne. Hun er pisse fræk! Jeg fik kneppet hende godt og grundigt i alle huller, og afsluttede hende i munden og udover ansigtet. Et frækt syn med hende på knæ nede foran mig hvor hun bare tog hele ladningen 

10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok den mest vedvarende vandrehistorie jeg har læst herinde. Men jeg kan også se, at vi er ret enige om, at Patty bare er super prof i alle leder og kanter. Hun ved hvad det handler om og giver en fantastisk helheds oplevelse. Det kan evt. handle om, at hun ikke er ren thai, men Thai/Malaysia.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun ikke er ombygget? Hvorfor har hun så et lang år hele vejen under kæben? Hvorfor er hendes kusse så et stor åbent hul? Hvorfor er klitoris’s manglende og ikke bare en hudfold?

tydeligt at se hun er ombygget.

men fair nok, knald hende da bare, men prøv nu at være lidt kritisk og åben øjnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...