Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun er gudeskøn, fræk og sexet, og giver super oplevelse:-)

Det eneste der er kunstigt hos hende er brysterne, der er lavet virkelig flot:-)

Skrevet

Hun er mega skøn.som i mega skøn

fræk som ingen andre.kom du bare afsted du vil fortryde hvis du ikke besøge hende

nej i min verden er det bare ondt sladder.HUN ER MEGA SKØN

Skrevet

Havde en skøøøønnnn oplevelse med hende for et år siden. havde booket en time hvor jeg kom i munden/halsen på hende 2 gange. det var vildt godt

Skrevet

Jeg besøgte hende i går, og var også ret skeptisk ift. anmeldelserne. Hun er pisse fræk! Jeg fik kneppet hende godt og grundigt i alle huller, og afsluttede hende i munden og udover ansigtet. Et frækt syn med hende på knæ nede foran mig hvor hun bare tog hele ladningen 

10/10

Skrevet

Det er nok den mest vedvarende vandrehistorie jeg har læst herinde. Men jeg kan også se, at vi er ret enige om, at Patty bare er super prof i alle leder og kanter. Hun ved hvad det handler om og giver en fantastisk helheds oplevelse. Det kan evt. handle om, at hun ikke er ren thai, men Thai/Malaysia.

Skrevet

Hvis hun ikke er ombygget? Hvorfor har hun så et lang år hele vejen under kæben? Hvorfor er hendes kusse så et stor åbent hul? Hvorfor er klitoris’s manglende og ikke bare en hudfold?

tydeligt at se hun er ombygget.

men fair nok, knald hende da bare, men prøv nu at være lidt kritisk og åben øjnene.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.