Lucy-denmark 4 Skrevet 25. August (edited) Så kommer jeg endelig til kbh igen. Så skal da holde et fræk gangbang. Dette bliver torsdag, d. 28 august. Torsdag d. 28 august 12:30-14:00 kun 1000 kr. Mulighed for kun at kigge og komme ud over mig, 400 kr. Jeg er en naturlig smuk kvinde, der tænder på at blive taget af flere mænd samtidig. Naturlige bryster, 172 cm og 62 kg. Jeg tænder på at manden gerne tager styringen, blide smæk, deepthrouth, mouthfuck og gerne 2 pikke i fissen Kondom er valgfrit. Jeg medbringer i 3 forskellige størrelser, selvfølgelig begrænset antal, hvis der er mange deltagere. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 28. august i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #KBH #sperm #mouthfuck Redigeret 25. August af Lucy-denmark Fejl i tekst 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonisten 130 Skrevet 26. August Fedt, har skrevet mail til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucy-denmark 4 Skrevet 26. August Skulle gerne have svaret alle. Men problemer med den melder fejl ved nogle mails. Så skriv pb hvis du ikke har fået svar på mail ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 177 Skrevet onsdag klokken 07:50 Tak for sidst! Var det ny rekord? Vi var i hvert fald en del der deltog i dit fantastisk frække arrangement! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg