knallert 3425 Skrevet 12. April, 2014 jeg har et hoved jeg ikke kan tænke med og et øje jeg ikke kan se med. jeg bor sammen med 2 nødder og min nærmeste nabo er et røvhul, min ejer hiver i mig konstant og min bedste ven er en tøs. og værst af alt- pga. af sygdomme skal jeg bruge regnfrakke hele tiden og brække mig ud over mig selv 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 12. April, 2014 jeg har et hoved jeg ikke kan tænke med og et øje jeg ikke kan se med. jeg bor sammen med 2 nødder og min nærmeste nabo er et røvhul, min ejer hiver i mig konstant og min bedste ven er en tøs. og værst af alt- pga. af sygdomme skal jeg bruge regnfrakke hele tiden og brække mig ud over mig selv Ja, hvor er livet dog uretfærdigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 12. April, 2014 de bedste 2 ting og kan i se ligheden. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 12. April, 2014 Elsker allerede denne tråd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg