Hop til indhold

Ella -Seduction Girls

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Ella hos SG i går. Vi havde aftalt en time.

Jeg har besøgt en del piger, men ikke fundet det nødvendigt at skrive en anmeldelse før. Men Ella er en af de absolut bedste oplevelser jeg nogensinde har haft.

Hun er en naturlig dansk blond skønhed. Ingen silikone bryster, ingen læbe filler, ingen hår extentions, bare en smuk ung slank dansk kvinde, med let til smil som smitter.

Hun kysser dybt og lidenskabeligt og giver en fantastisk Deep Throat. Så sødt da hun satte sig på knæ foran mig og tog min pik HELT til roden og masserede den med drøblen mens hun kiggede op på mig med seriøst liderlige øjne.

Dejlig sex i alle stillinger og god tid til at slukke hendes dejlige stramme fisse.

Efter vi havde knaldet var der tid til at ligge i arm og hun var en meget aktiv kysser og nusser, mens vi havde en dejlig pillow talk hvor hun var oprigtigt deltagende.

Det er ikke sidste gang jeg har besøgt smukke Ella hos SG

Skrevet

Tak for god og beskrivende anmeldense. 
Hun erda lige min type, - mærkeligt jeg ikke har fået besøgt hende endnu. Er hun ny? Passer alderen? :P

Skrevet
  • Author
hamder-anders skrev, for 13 timer siden:

Tak for god og beskrivende anmeldense. 
Hun erda lige min type, - mærkeligt jeg ikke har fået besøgt hende endnu. Er hun ny? Passer alderen? :P

Alderen passer.

Små faste ungpige bryster. En faste velsiddende B bryster.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.