Hop til indhold
bolvy

Seoul, Sydkorea

Recommended Posts

I foråret i år var jeg en kort stund i det Sydkoreanske; hovedstaden Seoul

Jeg var heldig med vejret, var ude og se kejserpaladset (det koster at komme ind, medmindre man kommer udklædt i traditionel påklædning- såfremt nogen er til cosplay)

Fandt måske det bedste konditori med den bedste kage jeg i fyrretyve år har smagt - kan stærkt anbefales et besøg hvis nogen kommer dertil og ellers nydt en masse god mad fra deres mange streetfood bikse.

Og nåh ja, så skulle jeg da også smage på de lokale varer i den mere fysiske forstand.

Fordel: høj, skandinavisk og moderart atletisk

Ulempe: udlænding.

Jeg havde udset mig at jeg ville prøve en Amna, som er en koreansk version af massage. grøn som man kender en og ellers en slags B2B/Soapy hvis man kommer de "forkerte" steder

Men med lidt google læsning og personlige afvisninger på grundlag af jeg er udlænding var det en overraskende udfordring & jeg havde ikke megen mod på at forsøge at samle op på gaden.

Det lykkedes mig dog at blive accepteret ind på https://www.donutsanma.co.kr/home

Der er en flat rate på 300,000 Won som er ca. 1400 Dkr. som giver en time og et skud. Er man lokal eller snakker koreansk eller ligner en koreaner, så er der andre priser.

En receptionist udspørger mig om præferencer og sender mig til et venteværelse. Efter ca. 10 minutter bliver jeg hentet og ført til et værelse hvor en sød pige, midt tyverne, meget naturlig og fast de rigtige steder, møder mig og derfra går det som på skinner.

Jeg bliver tilbudt noget at drikke og derefter klædt af - høflig som man er, hjælper jeg pigen og derefter et brusebad hvor hun skyller mig af og hænderne  og munde efterser at glockenspiel er klar på musik.

Derefter ned på en madras hvor nærmest alle cm af min krop bliver vasket" igennem af hendes tunge og krop. Derefter fortsatte det til sengen, omkranset af spejle så jeg kunne nyde hendes krop i aktion og samtidig være skuffet over jeg ikke kommer ofte nok i et træningscenter, men mere centerbageren...

Hun fik suttet godt igennem og var man mere uopmærksom kunne festen havde sluttet i hendes mund- så godt man var med sig.

Men der kom en farverig ballon på og som en god kristen kom missionæren i spil. Kys med tunge og skarpe negle gav souvenirs der heldigvis forsvandt igen :P

Vi nåede en kort omgang doggy hvor hun legede sig selv og jeg kunne liste en finger bagi som hun tog med et støn og skubbe min hånd hårdt ind, så fingeren forsvandt til roden.

Inden jeg kunne overveje andre åbninger skubbede hun mig væk, kom ovenpå som hestepige og med et stort smil, mildest talt skamred mig indtil hun sugede alt cremen ud af mig og op i kondomet.

Dernæst en tur i bruseren igen, hvor hun vaskede mig af igen og med et smil prikkede til den og sagde "I kill it?" - i hvertfald var den til tælling

Næsten på minuttet stod jeg på gaden igen efter en time, mere ren end i kirken og kun mere sulten end før.

Korea kan varmt anbefales hvis man gør sig sine hjemmestudier først.

Denne side https://www.kpleasure.com/bbs/content.php?co_id=About fandt jeg bagefter, som måske kan være til hjælp en anden gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...