Hop til indhold

Dirty ass - Thorshøj.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/431174

Besøgte hende efter en kort sms-korrespondance. Det er i et privat hus på en sidevej inde i byen, så ikke særlig diskret at ankomme til. Meget rodet sted og burde have vendt om igen, men det er ikke første gang, jeg har ladet mig styre af den lille… Hun er ingen model (læs:fed) og det meste af det lovede blev ikke indfriet. Det værste var, at hun lugtede så slemt dernede, at jeg næsten ikke kunne få lugten væk igen. Ingen indlevelse overhovedet. Penge ud af vinduet. Så hun kan absolut ikke anbefales :(

Skrevet
Titommeren skrev, for 31 minutter siden:

Det værste var, at hun lugtede så slemt dernede, at jeg næsten ikke kunne få lugten væk igen.

Så det var åbenbart ikke kun hendes ass der var dirty :D

Tak for anmeldelsen! 

Skrevet
Titommeren skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/431174

Besøgte hende efter en kort sms-korrespondance. Det er i et privat hus på en sidevej inde i byen, så ikke særlig diskret at ankomme til. Meget rodet sted og burde have vendt om igen, men det er ikke første gang, jeg har ladet mig styre af den lille… Hun er ingen model (læs:fed) og det meste af det lovede blev ikke indfriet. Det værste var, at hun lugtede så slemt dernede, at jeg næsten ikke kunne få lugten væk igen. Ingen indlevelse overhovedet. Penge ud af vinduet. Så hun kan absolut ikke anbefales :(

Tak der sparede du mig for en tur nordpå. Havde ellers planer om det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.