Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/431174

Besøgte hende efter en kort sms-korrespondance. Det er i et privat hus på en sidevej inde i byen, så ikke særlig diskret at ankomme til. Meget rodet sted og burde have vendt om igen, men det er ikke første gang, jeg har ladet mig styre af den lille… Hun er ingen model (læs:fed) og det meste af det lovede blev ikke indfriet. Det værste var, at hun lugtede så slemt dernede, at jeg næsten ikke kunne få lugten væk igen. Ingen indlevelse overhovedet. Penge ud af vinduet. Så hun kan absolut ikke anbefales :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 31 minutter siden:

Det værste var, at hun lugtede så slemt dernede, at jeg næsten ikke kunne få lugten væk igen.

Så det var åbenbart ikke kun hendes ass der var dirty :D

Tak for anmeldelsen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/431174

Besøgte hende efter en kort sms-korrespondance. Det er i et privat hus på en sidevej inde i byen, så ikke særlig diskret at ankomme til. Meget rodet sted og burde have vendt om igen, men det er ikke første gang, jeg har ladet mig styre af den lille… Hun er ingen model (læs:fed) og det meste af det lovede blev ikke indfriet. Det værste var, at hun lugtede så slemt dernede, at jeg næsten ikke kunne få lugten væk igen. Ingen indlevelse overhovedet. Penge ud af vinduet. Så hun kan absolut ikke anbefales :(

Tak der sparede du mig for en tur nordpå. Havde ellers planer om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...