Hop til indhold

MONYKA-REAL

Featured Replies

Skrevet

Hej 
Har besøgt Monyka. 
Høj slank kvinde med små (tidt trætte) naturlige bryster. 
Men hvis du ikke kan lide besøg hvor du er under tidspres fra du møder hende ... så vælg en anden. 
Hun ringede mig op da vi havde aftalt jeg kunne komme om 15 min. Hun ville sikre sig jeg kunne være der på 15 min. ellers ville hun ud og handle. 
Havde booket 30 min. med flere stillinger og slikke fisse ... alt som det skal være.
Jeg bad om et bad for at friske mig op .. stod det var et ønske i annoncen. 
Svaret var .. ja det kunne jeg da godt men det gik fra min tid. 
Så ville jeg slikke .... nej det koster ekstra ... men det gik hun dog med til ... sådan ca. 30 sek .. for du skal skynde dig ...

Sådan var det hele vejen igennem ... så puha hende skal jeg ikke tilbage til. 

https://annoncelight.dk/showad/430732

Skrevet

Jeg har været samme sted før. Var blot anden gang ud af mange årtiers klinikbesøg, at jeg til sidst valgte at gå før tid, selvom jeg havde betalt.

På sms svarede hun, at kys var inkluderet. Ellers havde jeg aldrig valgt hende. Da jeg ankom, kunne jeg godt se, at billederne ikke var af hende, men synes stadig hun er flot. Problemet var, at midt i seancen (bogstavelig talt med stiv dolk) ville hun have ekstra betaling, de lovede kys blev klart afvist, og når man rørte ved hende kom der en strøm af formaninger om hvad man ikke måtte. Det hele blev for meget til sidst, så fik med besvær pakket pikken ned i underbukserne og skyndte mig hen til et af de steder, hvor jeg vidste, at servicen er i top.

Vil virkelig anbefale alle at holde sig langt væk fra hende

Redigeret af Vest50

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.