Hop til indhold
Extroox

ANDANA Massage i Zürich

Recommended Posts

Så er det vel tid til at jeg kommer med min 1. Anmeldelse.

Efter en skiferie i de Franske Alper besluttede jeg at køre tilbage til Danmark med et stop i Zürich.

Jeg har tidligere besøgt ANDANA og har ikke været skuffet.

Stedet er et massagested med meget smukke piger, men der tilbydes kun massage med fokus på intime og sensuelle berøringer.

Jeg valgte denne gang at få massage af smukke Beyoncé, som kommer fra en af de Kanariske Øer - har lige glemt hvilken en det var, men det er iøvrigt også uden den store betydning.

Ihvertfald var hun yderst smuk, velplejet og en veltrænet figur.

Jeg havde valgt halvanden time med tantrisk massage til den nette sum af 315 Euro.

De første 45 minutter blev jeg nænsomt og kærligt masseret på bagsiden af kroppen, med strejf mellem baller og mellemkød. En kombination af sensuelle hænder og en olieindsmurt, lækker og sexet kvindekrop som langsomt gled rundt på min krop. Hendes brystvorter kunne jeg tydeligt mærke.

Efter 45 min. viskede hun blidt på spansk, at jeg skulle vende mig om.

Massagen fortsatte på samme måde de næste 10-15 min, hvorefter hun koncentrerede sig om mit strittende lem.

30 min med et af de mest erotiske HJ jeg længe har oplevet. Hele tiden en god øjenkontakt, og når jeg var ved at komme så stoppede hun et øjeblik, mens hun bare smilede til mig. Sådan foregik det i 30 minutter med "stop and go" og jeg måtte tilsidst overgive mig. På den tyske motorvej ville jeg være gået ud af mit bare skind i frustration, men her var frustrationen byttet ud med REN NYDELSE.

http://www.andana.ch/nc/de/team/team-ladys/details/andana/beyonce/

Alt er i top top klasse, så hvis man lige vil ofre lidt luxus på sig selv, så kan jeg kun anbefale stedet.

Rigtig god Weekend

XTX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen. Hvis du var i Zurich burde du besøge Globe, det af et af de dyreste FKK klubber, servicen og pigerne er på et ret højt niveau.

http://www.club-globe.ch/

Globe har jeg hørt om, men jeg foretrækker ANDANA, når jeg er i Schweiz.

I Berlin er det enten Artemis eller Erlebniswohnung og i Hamborg er det altid noget Tantra massage jeg går efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...