Hop til indhold
Den-dovne-elektriker

436448 Københavner-kvinde bosiddende i 9000

Recommended Posts

Det er sjovt, hun bliver ved med at lægge billeder op hvor jeg tænker: "så slemt er det da ikke, sku man ikke lige prøve". Men så sandt som solen står op om morgenen kommer der ny tråd om hende der alle siger det samme: hold jer væk. 

Er hun virkelig så slem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, for 8 minutter siden:

Det er sjovt, hun bliver ved med at lægge billeder op hvor jeg tænker: "så slemt er det da ikke, sku man ikke lige prøve". Men så sandt som solen står op om morgenen kommer der ny tråd om hende der alle siger det samme: hold jer væk. 

Er hun virkelig så slem? 

Hun ser jo egentligt nydelig ud og flere af billederne virker umiddelbart nye, så jeg har også tænkt tanken “om hun virkelig er så slem”. Men der er flere advarsler om hende må vi jo konstatere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dear Jessie skrev, for 7 timer siden:

Hun er herre fed hende der.

Det er så smag og behag, har intet imod en mor-krop med håndtag. Det er ikke det der genere mig. Det er tværtimod alt det andet der bliver skrevet :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun bakke op om det negative, tænkte jeg vil besøge, men der er så mange divergerende informationer fra hendes side, jeg blev tilbudt bj helt ned til 200 hvis jeg bare ville besøge, desperation hjælper ikke på mig. 

Lidt ekstra kg gør mig såmænd ikke noget hvis hin kan sit kram men det tvivler jeg nu på er tilfældet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...