Den-dovne-elektriker 68 Skrevet mandag klokken 07:49 https://annoncelight.dk/showad/436448 Har været forbi, og gik hurtigt igen, nu skal jeg forsøge at opføre mig ordentligt, men er man til petite Thai piger skal man holde sig til Thai piger, men er man til piger der har lært at spise op, og har endt med at veje +90 så er hun lige sagen. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 228 Skrevet mandag klokken 07:53 Der er godt nok stor forskel på hendes billeder, og selv de nyeste må være af ældre dato i forhold til din anmeldelse af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 49 Skrevet mandag klokken 08:44 Det er sjovt, hun bliver ved med at lægge billeder op hvor jeg tænker: "så slemt er det da ikke, sku man ikke lige prøve". Men så sandt som solen står op om morgenen kommer der ny tråd om hende der alle siger det samme: hold jer væk. Er hun virkelig så slem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 228 Skrevet mandag klokken 08:54 skinkelynet32 skrev, for 8 minutter siden: Det er sjovt, hun bliver ved med at lægge billeder op hvor jeg tænker: "så slemt er det da ikke, sku man ikke lige prøve". Men så sandt som solen står op om morgenen kommer der ny tråd om hende der alle siger det samme: hold jer væk. Er hun virkelig så slem? Hun ser jo egentligt nydelig ud og flere af billederne virker umiddelbart nye, så jeg har også tænkt tanken “om hun virkelig er så slem”. Men der er flere advarsler om hende må vi jo konstatere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 267 Skrevet tirsdag klokken 13:25 Så lad tvivlen komme hende til gode 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dear Jessie 24 Skrevet tirsdag klokken 13:47 Hun er herre fed hende der. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 228 Skrevet tirsdag klokken 15:02 (edited) maxmuld skrev, for 2 timer siden: Så lad tvivlen komme hende til gode Besøger du hende så først? Redigeret tirsdag klokken 15:30 af Søren - Aalborg 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 267 Skrevet tirsdag klokken 18:58 Søren - Aalborg skrev, for 3 timer siden: Besøger du hende så først? Har skrevet med hende men hun tiltaler ikke lige mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 49 Skrevet tirsdag klokken 21:40 Dear Jessie skrev, for 7 timer siden: Hun er herre fed hende der. Det er så smag og behag, har intet imod en mor-krop med håndtag. Det er ikke det der genere mig. Det er tværtimod alt det andet der bliver skrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamderikkefårnokhjemme 1 Skrevet for 15 timer siden Kan kun bakke op om det negative, tænkte jeg vil besøge, men der er så mange divergerende informationer fra hendes side, jeg blev tilbudt bj helt ned til 200 hvis jeg bare ville besøge, desperation hjælper ikke på mig. Lidt ekstra kg gør mig såmænd ikke noget hvis hin kan sit kram men det tvivler jeg nu på er tilfældet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg