WD51 5 Skrevet 23. August Trængte seriøs til noget massage og så kan man lige så godt tage hele pakken , kunne ikke rigtig finde noget på denne skønhed så tog lige en for holdet og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Det er 100% pigen på fotos og alderen på 35 passer meget godt, sex delen var som det skulle være hun har en lækker snæver fisse trods hendes alder og kunne mærke at hun bestemt nød og blive slikket, der var heller ingen piveri da hun fik den bagfra eller forfra så alt var som det skulle være. Massagen var helt i top der blev taget ved hvilket var super lækkert bestilte 45 min og stod på gaden en time sener kunne godt se under massegen at tiden var ved og løbe ud men hun forsatte til hun var færdig. Hun er her frem til December. Pigen 10. Stedet 10. Pænt og rent meget diskret i en opgang i et boligkomplet hurtig og nem kontakt på sms. Gentagelse bestemt meget snart pas på hende hun er en af de gode. annoncelight.dk/showad/4 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 137 Skrevet 23. August https://annoncelight.dk/showad/402114 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 101 Skrevet 24. August Hvor i Frederikshavn holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 267 Skrevet 24. August Overhovedet slet ikke enig i denne anmeldelse Måtte ikke slikke fisse og ingen 69'er hun undskyldte med at hun lugtede dernede,ja så hev jeg tøjet på igen og fik en 500 tilbage dog ikke uden hun skulle brokke sig.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WD51 5 Skrevet 24. August Frankie38xl skrev, for 2 timer siden: Hvor i Frederikshavn holder hun til? Barfredsvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WD51 5 Skrevet 24. August Frankie38xl skrev, for 2 timer siden: Hvor i Frederikshavn holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 363 Skrevet 25. August Generelt for Barfredsvej har jeg flere gange oplevet ikke at få det aftalte. Jeg er næsten sikker på, at det ikke er pigerne, man skriver med. Der er to lejligheder ved siden af hinanden og jeg har været begge steder. Så afklar med pigen, hvad der er aftalt, inden I går i gang. Men ellers har jeg fået fin og venlig behandling af skønne piger der og det er dejlig diskret at gå ind i en opgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 101 Skrevet i går klokken 05:58 Nu har jeg besøgt Jasmin, helt sikkert pigen på billederne, betalte 30min med cim, startede med en rigtig go massage uden olie. Så en pirrende med olie, hun nød at tirre en. Så blev nød til at få udløsning efter 15min, Men der var ikke cim, hun suttede og da jeg var tæt på, flyttede hun ansigtet og rev i lillemand. Men stadig en dejlig udløsning. Besøg igen jaaae måske pigen er smuk og fræk stedet meget diskret man går en i opgang hun er i stuen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg