Hop til indhold

Besøg hos JoJo Thaimassage

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi JoJo Thaimassage den anden dag – kroppen skreg efter massage (ja, denne gang var det altså kun massage B))
Jeg havde læst et par indlæg, hvor stedet blev anbefalet, så tænkte det var på tide at prøve selv.

https://thailisten.dk/listing/jojo-thaimassage/

Jeg blev taget imod af en kvinde på omkring de 40 – så nok lidt ældre end nogle af de andre steder, jeg har prøvet.
Vi aftalte en times traditionel thaimassage, og jeg bad hende gerne lægge kræfter i… og det gjorde hun! Jeg blev æltet grundigt igennem fra top til tå – på den gode måde.

Denne gang havde jeg ikke noget ønske om “ekstra”, og det blev heller ikke nævnt. Bare ren og reel massage – og det var lige, hvad jeg havde brug for.

Jeg giver stedet en klar anbefaling, hvis du leder efer en ordentlig og effektiv massage uden alt det andet. God service, dygtig massør og en afslappet stemning hele vejen igenem.

• 3 weeks later...
Skrevet
oldmanhavingfun skrev, den 24.8.2025 at 14:32:

Næste gang skal du få ekstra.. hun giver god service på den front 

det skal nok blive interessant at følge denne tråd. 

hvor ofte har du fået ekstra der ?

Skrevet
oldmanhavingfun skrev, den 24.8.2025 at 14:32:

Næste gang skal du få ekstra.. hun giver god service på den front 

Hvem af dem giver ekstra?

Skrevet
jenspeter skrev, den 23.8.2025 at 13:19:

JoJo Thaimassage

Det var godt du fik god Thaimassage,

men linket skal I passe på, mit antivirus program advarer mig og der kommer det her billede op, især for jer, der ikke er antivirusprogram på computeren.

Bare en Info

image.thumb.png.cefda5c21edfdd9339d21faaa98648d2.png

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.