anmelder 888 Skrevet søndag klokken 13:50 peterph skrev, den 23.8.2025 at 11:48: Hej, Min kone og jeg overvejer at prøve at sælge hende, er der nogen der kender et hotel i Midtjylland, man kan bruge? Det skal helst bare være med en kode, altså ingen reception. Min kone er 36 år har født nogle børn, men er gude smuk, og let at snakke med. Hun vil bare gerne knaldes og vil ikke give blowjobs, I hvert fald ikke med garanti. Jeg har sagt til hende at hun nok kan forvente 1000 for en halv time, er det ikke meget realistisk for en første gangs amatør? jeg håber bare hun får en god oplevelse. Bare husk at melde det ud i god tid, så du ikke melder detud søndag, at I gør det mandag. Vi er jo nogen der arbejder... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 135 Skrevet søndag klokken 17:23 Hvad med at leje et sommerhus? For nogle år siden var der et par - (konen fra Argentina og manden fra Danmark) der lejede et sommerhus ved Fredericia. Jeg betalte til manden og han gik en lang tur. Alt fungerede perfekt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 46 Skrevet søndag klokken 17:58 Pollerik skrev, for 27 minutter siden: Hvad med at leje et sommerhus? For nogle år siden var der et par - (konen fra Argentina og manden fra Danmark) der lejede et sommerhus ved Fredericia. Jeg betalte til manden og han gik en lang tur. Alt fungerede perfekt. Problemet med et sommerhus er, at det nok bliver svært at leje på dags basis. Vi gør det bestemt ikke for pengenes skyld, men samtidig er det da en lille gevinst at hun kan bruge pengene til at forsøde tilværelsen, og jeg tror hellere hun vil have en ny taske eksempelvis, end at bruge pengene på at betale udgifterne til et sommerhus vi kun bruger den ene dag. Jeg tror dog jeg har fundet et sted til det, og som det ser ud lige nu bliver det, tirsdag d. 2 september. Jeg smækker dog en annonce op her en af de følgende dage på annoncelight, alt booking bliver igennem telefonen (sms) Jeg har egentlig et andet spørgsmål… hun er bestemt ikke glad for at ligge billeder op, så jeg har tænkt på at gøre det på den måde, at man kan få et billede, hvis man sender os en besked, med et registreret telefonnummer (altså ikke taletid eller firma telefon) Hun vil ikke have ansigtsbilleder ud på nettet. Men hvad tænker i om den ide? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet søndag klokken 19:05 peterph skrev, 1 time siden: Men hvad tænker i om den ide? Jeg tror helt sikkert , at I får flere henvendelser , hvis I sætter billeder på annoncen - selvfølgelig uden ansigt … 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
p.larsen 43 Skrevet i går klokken 10:07 Jeg/Vi laver samme set up hvor konen også sælges til fremmede mænd. Vi gør det kun typisk 6-8 gange om året, da det 100% er lysten som skal drive værket og ikke det økonomisk (selv om pengene da er rare). Jeg kan kun sige “go for it”, og med tiden kan I sikkert få en fast kundegruppe, og dermed få sorteret de useriøse fra. Held og lykke med projektet - du er velkommen til at skrive pb hvis du har spørgsmål eller vil trække på min/vores erfaring. /Peter 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 46 Skrevet i går klokken 13:11 p.larsen skrev, for 3 timer siden: Jeg/Vi laver samme set up hvor konen også sælges til fremmede mænd. Vi gør det kun typisk 6-8 gange om året, da det 100% er lysten som skal drive værket og ikke det økonomisk (selv om pengene da er rare). Jeg kan kun sige “go for it”, og med tiden kan I sikkert få en fast kundegruppe, og dermed få sorteret de useriøse fra. Held og lykke med projektet - du er velkommen til at skrive pb hvis du har spørgsmål eller vil trække på min/vores erfaring. /Peter Mange tak for at tage dig tiden. Vi har meget at lære, så jeg har allerede sendt dig en bp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wish 81 Skrevet for 3 timer siden Hotel Hedegaarden i Vejle er det perfekte sted. Meget diskret, super p-forhold og ingen reception for at komme på værelset. Har selv flere gange været der med forskellige partnere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 145 Skrevet for 1 time siden peterph skrev, den 24.8.2025 at 08:33: Lad os ligge det juridiske i baggrunden. Jeg finder et sted. Jeg har allerede noget i tankerne. men jeg har et spørgsmål mere… som sagt er vi totalt amatører, vi gør det for oplevelsen og ikke andet. Jeg har været ved at kigge på en tidsplan for dagen. Og jeg tænker at jeg arrangerer 1,5 time imellem hver kunde, er det urealistisk? Så har hun en time imellem hver til at få et bad, få slappet af og vi kan snakke det der foregår igennem hende og jeg. Så er der også lidt tid at gøre med, hvis programmet bliver rykket lidt i løbet af dagen. så min tidsplan er egentlig som følger… 10.30 12.00 13.30 15.00 16.30 18.00 19.30 21.00 det giver 8 kunder, hvilket jeg syntes er meget passende. Men jeg ved også min kone nok vil være lidt skuffet og tænke, det er da for lidt. Men hvad tænker i? Er det stadig et for stramt program? 1. Jeg er klar. 2. Tidsplan ser fornuftig ud. Men lang dag i får. Det kunne afkortes, hvis der skiftevis var 1 time og 1.5 time mellem gæster. Kh SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg