Hop til indhold

Hjørringvej ved Frederikshavn.

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan desværre ikke finde et link til annoncen, men der er tale om en kendt thairede udenfor Frederikshavn. Fuld pakke i en halv time med 69 uden gummi var aftalt til den “sædvanlige” pris. Jeg mødte en ældre thai, men. Kunne høre, der sad flere inde bagved. Ingen massage. Hun lagde sig på sengen, så jeg kunne slikke fisse i et minut, mens hun legede med min pik og nosser med den ene fod. Så rejse hun sig op, tog et kondom og satte på min slappe pik og vendte røven til, så jeg kunne tage hende bagfra. Det fungerede slet ikke. Hun rejse sig, tog kondomet af og spurgte: Do you want shower? Der var ikke gået 5 minutter og der var INTET sket. Jeg var ude i bilen 8 minutter efter jeg ankom. Det var virkelig, virkelig dårligt og hun var fucking ligeglad, efter hun havde fået pengene. Kan ABSOLUT ikke anbefales. Hvis alle prostituerede var som hende, ville jeg være en rig mand…

Skrevet

Øv

Men hvis du ikke forlangte og  fik dine penge tilbage så har jeg sku ikke ondt af dig,  desværre 

Skrevet
  • Author
maxmuld skrev, for 2 minutter siden:

Øv

Men hvis du ikke forlangte og  fik dine penge tilbage så har jeg sku ikke ondt af dig,  desværre 

Jeg skriver heller ikke for at nogen skal have ondt af mig, men for at advare min “brødre” herinde. Men tak for dit konstruktive indlæg…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.