Hop til indhold
Titommeren

Mali Thailady i Aalborg.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/425949. Mali havde nogle rigtig fine promotionpriser og 200 kr. for golden shower og da jeg jo er en drikfældig herre hvad angår urin fra en fisse, skulle det jo prøves. Nem og hurtig kontakt på sms med taletidskort og jeg mødte op på Kastetvej i en boligblok, meget diskret uden nysgerrige blikke. Billederne ligner ok, dog ser hun lidt ældre ud i virkeligheden, hvilket ikke gør noget. Fin og skøn modtagelse. Vi afregnede og hun spurgte, om jeg ønskede sex først og inden jeg nåede at svare gik hun i gang. Jeg kan ikke helt huske detaljerne, fordi det er et par uger siden, men skøn og fræk sex med den lovede golden shower på et håndklæde, hvor jeg drak lystigt af hendes fisse, mens hun suttede løs på min pik uden gummi. You wanna come now sagde hun og ja tak. Så jeg nåede ikke at kneppe hende, men det var ikke hendes skyld. Massage og bad efterfølgende og hele tiden (1 time) blev brugt + 5-10 minutter i badet, hvor hun gik med, sæbede mig ind osv. Total luksus og så var det 500 billigere end de sædvanlige kartelpriser. Mali kan absolut anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...