Hop til indhold
dronde

Fyn Hi Guy im Lita sweet Girls. Welcome to My place ,clean and private.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/436061

Er næsten lige kommet hjem fra et besøg ved Lita.

Det er min første gange ved en thai, men ihvertfald ikke sidste.

Bliver taget godt i møde af en sød,smuk og smilende pige det er hun ihvertfald i mine øjne.

Kommer ind i hygge rummet, har bestilt 30 min FP, hun smiler meget og små grineren del, hvilket jeg finder pænt charmerende.

jeg synes massage er god, hun er meget opmærksom på om det var godt og hårdt nok, det synes jeg det var.

Får massage på benene og kroppen, hun tørre efter med håndklæde når hun er færdig.

Da massagen er overstået, tænker jeg nu må det være hendes tur til at nyde, hun bliver lagt på ryggen og jeg mellem hendes ben, hun smager dejligt og ingen fake støn føler jeg, er også ret sikker på hun kom, hun vred sig en del og rystede en smule.

Jeg for et godt blowjob og desværre går den af inden jeg når at mærke hendes fisse om min pik, men har aftalt det må vi nå næste gang.

Ved ikke hvor længe hun bliver det fik jeg ikke spurgt om.

Men en super charmerende,fræk og søde pige synes jeg, pas på hende det fortjener hun.

Go aften brødre, fra dronde som havde sin første tur ved Thai Massage. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...