Jernet 964 Skrevet 22. August Eftersom der ikke var nogen respons på min efterlysning i går, og heller ingen info at hente her på siden, var jeg meget spændt på hvordan et besøg hos Sarah ville blive. https://annoncelight.dk/showad/436224 Er hun fake? Dårlig, og ikke serviceminded, og af den type der over hovedet ikke er nærværende og bare hurtigt skal have kunden ekspederet? Dertil kan jeg svare nej, nej og igen nej. Kommunikationen med Sarah foregik på engelsk over sms, enkel og direkte, aftale om tid og sted blev hurtigt klaret. Jeg fik adressen, og kunne se det var et sted jeg havde besøgt en thai pige for cirka 8 måneder siden. Helt almindelig pæn lejlighed i Vejle, 7-8 minutters gang fra gågaden. Sarah åbnede døren, og jeg kunne med det samme se det var hende fra billederne. Hun bød mig ind, og vi gik direkte ind på værelset, hvor der var en fin seng og hyggelig belysning. Hun tog sin telefon frem og lod mig forstå hun stort set ikke taler engelsk, og brugte google translate til at oversætte. Hun taler Spansk, og da jeg ikke kan ret meget mere end 10 spanske ord, måtte vi så bruge det. Vi fik afregnet 45 minutter med super fransk. Jeg tog et hurtigt bad, og så tilbage til Sarah, der lyste op i et stort smil da jeg kom ind i rummet. Hun er rigtig sød, imødekommende, opmærksom, berørings venlig, god øjenkontakt og smil, og i det hele taget virkelig behagelig at være sammen med. Hendes krop er som på billederne, måske lidt mere rund, men ikke fed eller buttet. Store, bløde og ægte bryster, brede hofter og en fast, stor bagdel. Billederne er måske et par år gamle, men rimelig retvisende. Dog har hun en større tatovering på den ene overarm, og nogle mindre her og der på resten af kroppen. De tatoveringer er ikke på billederne, om billederne så er fra før tatoveringerne, eller de er photoshoppet væk, skal jeg lade stå usagt. Sexen med hende var skøn. Jeg rørte, krammede og slikkede hendes store bryster, hvilket hun virkede til godt at kunne lide. Hun gav et skønt øko blow, kombineret med let hånd, og så lige en lille tur frem og tilbage mellem de store bløde bryster. Himmelsk. Gummi blev monteret, og vi startede med hende ovenpå. Hun red mig både hurtigt og langsomt, helt lænet tilbage, og helt lænet frem så jeg fik brysterne i hovedet og endnu en gang kunne slikke på dem. Vi fortsatte i missionær, hvor hun lå og rørte ved sig selv imens, og til sidst afsluttede i doggy, hvor jeg nød synet af hendes store, runde og faste røv. Alt i alt en rigtig lækker oplevelse, og Sarah virkede ikke på noget tidspunkt som om hun bare skulle have det overstået og hurtig have mig ud.... Tværtimod, for da jeg var kommet, fået vejret igen og ville til at tage tøj på, gjorde hun mig opmærksom på at jeg stadig havde lidt tid tilbage. Skøn kvinde. Det eneste minus jeg kan sige ved hende er at hun desværre kun taler spansk, hvilket gør kommunikationen noget besværlig, men dog ikke så meget at jeg ikke kunne finde på at besøge hende igen. 7 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg