Hop til indhold

Hvad koster en sukkerknald

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fantaseret meget om at have intim samvær med en kvinde ud over den ene time man betaler for hos en GPer. 

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente andet end at møde 'almindelige' kvinder. 

Vil i, der har prøvet dette, fortælle om det. Hvad laver man? Hvor lang tid? Pris?

Det STORE spørgsmål - kostede det mere pr. time end hos en Gp'er 

Og ja, jeg mener selvfølgelig sugar dating. 

Skrevet

Tak for din sidste linie. jeg sad og tænkte på, om du ville starte en kaffeklub med den sukkerknald eller om det var et eller andet for mig ukendt - at pigen skulle gå med en fysisk sukkerknald indtil du skulle spise den :)

Men tilbage til dit spørgsmål, så er det ikke muligt at svare på :) Dem jeg har været sammen med lå på 1500 ca, men nogen forlange 5 cifrede beløb bare for at besøg eller en middag i byen (som du også skal betale). Kort sagt, så er nogen helt væk fra virkeligheden.

Prøv dig frem - se hvad pigen kræver og for hvad. Hvis hun vil have 2000 for et besøg og du tror det er for sex og hun kun vil hyggesnakke ½ time, så er det ikke godt. 

Personligt ville jeg absolut ikke gå over 2 kg for en tur i kanen, men her er sikkert brødre, som gerne betaler både 5 og 10.000 for et knald.

Glæder mig til at læse din anmeldelse.

Skrevet

Dem jeg har haft forhold til (3 stk) var c. 1.500 DKK for regelmæssige besøg.

Første gang eller to første gange var som regel lækker restaurant og et hotelværelse jeg havde booket før kemien var på plads. De regelmæssige besøg kunne så være 1-2 timer og en gang imellem noget specielt som fx restaurant.

Alle er dog endt fordi hun fandt en kæreste (jævnaldrende) og endte i fast forhold.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.