Hop til indhold
Toddy

Hvordan finder i ud af hvem i har lyst til at besøge

Recommended Posts

Logistik betyder en hel del for mig - skal jeg til en eller anden i en eller anden forbindelse, undersøger jeg lige udvalget af glædespiger i nabolaget eller på vejen til eller fra stedet.

Så noterer jeg lige nogle få data: alder, højde, vægt, bryststørrelse, hårfarve, tlf. nr., adresse mv.  ned på et lille stykke papir (som jeg folder på midten - således at andre i det mindste skal åbne det for at læse, hvad der står, hvis jeg skulle komme til at ligge det fremme  :idea: ) over de  mest interessante og giver pigerne 1 - 3  *   efter, hvor interessante jeg finder dem i forhold til deres priser, beskrivelse mv.. Undersøger evt. om billederne er ægte, googler adressen og går om muligt lidt på opdagelse omkring huset vha. Street View for at finde P-plads og adgangsveje mv. og skabe mig et indtryk af huset - ser det altfor misligeholdt ud, billederne uægte mv. ryger pigen evt. lidt ned eller ud af listen.

Jeg sørger altid for at have mindst 3 - 4 emner og 1 topprioritet oplistet, som jeg evt. ringer og aftaler en tid med, (evt. efter at have aflyttet tlf. svareren) hvis jeg ved nogenlunde præcist, hvornår jeg kan være der, eller som jeg ihvertfald forsøger at træffe allerførst - før jeg går længere nedad listen. Det er ihvertfald ofte vigtig at have et par ekstra på listen, hvis den udkårne slet ikke svarer til beskrivelsen eller ikke er til at træffe.

Hold da helt kæft og jeg der bare har lyst til at være sammen med en sød tøs!!

Jeg har vist en hel del at lære :shock: :shock: :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da helt kæft og jeg der bare har lyst til at være sammen med en sød tøs!!

Jeg har vist en hel del at lære :shock: :shock: :shock:

:D :D :D

Det kan være at Jernsvinet giver 5 dages online kursus

Special price for you, my friend :D

Havde du gjort dit forarbejde grundigt så havde du ikke siddet alene i nat ;-)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

:D :D :D

Det kan være at Jernsvinet giver 5 dages online kursus

Special price for you, my friend :D

Havde du gjort dit forarbejde grundigt så havde du ikke siddet alene i nat :wink:

Jo det havde jeg, for jeg havde ikke regnet med at lysten skulle komme så hurtigt igen ;-)

Jeg var sammen med Liv i går og tænkte at det burde være nok :-)

Hun er sgu for dejlig!!!! og Jasmin er sgu bare for dejlig og .......

Ok jeg har vist et problem, vil bare have dem alle sammen og helst hele tiden :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det havde jeg, for jeg havde ikke regnet med at lysten skulle komme så hurtigt igen ;-)

Jeg var sammen med Liv i går og tænkte at det burde være nok :-)

Hun er sgu for dejlig!!!! og Jasmin er sgu bare for dejlig og .......

Ok jeg har vist et problem, vil bare have dem alle sammen og helst hele tiden :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

:D så er det vel nærmere et koldt bad du har brug for.

Jeg besluttede for noget tid siden at jeg ville spare op til noget "privat" og dermed holde en mindre pause med glædes pigerne...

Det tog 5 uger inden jeg "faldt til ro" :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

HAHA jeg er lige startet, men kan jo godt se at det jo nok kan komme til at tære lidt på kapitalreserverne, når man har det som jeg har det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

HAHA jeg er lige startet, men kan jo godt se at det jo nok kan komme til at tære lidt på kapitalreserverne, når man har det som jeg har det ;-)

Det er nu ikke fordi at jeg har besøgt særligt mange piger...

Du kan jo altid Google anonyme sexalkoholikere.dk :D

Men nu skal jeg sgu sove...

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

:D så er det vel nærmere et koldt bad du har brug for.

Jeg besluttede for noget tid siden at jeg ville spare op til noget "privat" og dermed holde en mindre pause med glædes pigerne...

Det tog 5 uger inden jeg "faldt til ro" :-/

Har også overvejet at tage 5 ugers pause, med risiko for at jeg er totalt afvendte :unsure: ....... kan bare ikke få startet :-P  - nogle forslag til hvordan man kommer i gang med en pause ? :rolleyes:

Ellers som svar på tråden, jeg bruger lidt samme teknik som Jern

- gang i flere hjemmesider, prioritering(kort tids/lang tids) , men vær forberedt på at der kan gå fisk i den..

For nyligt var der 4 på listen, første telefonnummer var udgået :huh: havde nok ventet for længe, næste ingen kontakt, så var der 2 meget unge tilbage hmmm - er det nu også i dag ? - tænkte af en eller anden årsag at jeg lige ville prøve en der tidligere havde ligget rigtigt højt på listen, men som var mislykkedes og minsandten, bingo - og det var en fantastisk oplevelse :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også overvejet at tage 5 ugers pause ........

Fem ugers pause  :!:  :!:  :!:  :roll: :roll: :cry::huh::o

Det har jeg da slet, slet ikke tid til. I min høje alder er det en stor sejr bare dét at slå øjnene op om morgenen.

Næ, her i rollatorforeningen hylder vi et lettere omskrevet ord af Cæsar: "Veni, vidi, futui!" – jeg kom, jeg så, jeg knaldede! :P:)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fem ugers pause :!::!::!::roll: :roll: :cry::huh::o

Det har jeg da slet, slet ikke tid til. I min høje alder er det en stor sejr bare dét at slå øjnene op om morgenen.

Næ, her i rollatorforeningen hylder vi et lettere omskrevet ord af Cæsar: "Veni, vidi, futui!" – jeg kom, jeg så, jeg knaldede! :P:)

Du ligger taknemmeligt 100 kr i sparegrisen hver morgen du slå øjnene op ?! :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også overvejet at tage 5 ugers pause, med risiko for at jeg er totalt afvendte :unsure: ....... kan bare ikke få startet :-P - nogle forslag til hvordan man kommer i gang med en pause ? :rolleyes:

Ellers som svar på tråden, jeg bruger lidt samme teknik som Jern

- gang i flere hjemmesider, prioritering(kort tids/lang tids) , men vær forberedt på at der kan gå fisk i den..

For nyligt var der 4 på listen, første telefonnummer var udgået :huh: havde nok ventet for længe, næste ingen kontakt, så var der 2 meget unge tilbage hmmm - er det nu også i dag ? - tænkte af en eller anden årsag at jeg lige ville prøve en der tidligere havde ligget rigtigt højt på listen, men som var mislykkedes og minsandten, bingo - og det var en fantastisk oplevelse :-P

Tidligere var mine besøg 100% spontane... Jeg keder mig / har ikke noget at lave / der er 4 timer til fodbold landskamp i tv ------> af sted

Der kunne underligt nok gå rigtigt lang tid imellem besøgene...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...