Hop til indhold
Troldmanden

Den sorte diamant stråler

Recommended Posts

Har i løbet af ugen besøgt Black Diamond https://annoncelight.dk/showad/426518 

Var fristet af billederne fra annoncen, da jeg godt kan lide en slank fit krop:P 

Hun var nem at komme i kontakt med og adressen er et diskret kendt sted i Odense SØ ikke langt fra en letbanestation. Stedet benyttes af forskellige piger og det er altid nemt at parkere (gratis)

Blev modtaget af en gudesmuk langbenet brun pige, som er af afrikansk/spansk oprindelse og derfor taler både spansk og fransk, begge dele demonstrerede hun i praksis under besøget til min store fornøjelse :D

Pigen ligner præcis billederne, så ikke noget snyd der. Hun var iført en smuk kjole og højhælede lyserøde sko. Jeg havde bestilt hendes erotiske B2B massage med fransk afslutning. Priserne fremgår af hendes annonce, 1.000 kroner for 30 minutter. 

Jeg blev tilbudt bad før massagen, men sprang det over, da jeg kom lige fra bruseren, men det er måske en fejl, da hun gjorde det klart, at hun ville deltage og foretage indsæbningen ;)

Blev vist ind i det værelse på lokationen med den største seng og efter at have smidt alt mit tøj, startede hun med at kysse mig over hele kroppen, mens hun langsomt men sikkert strippede sig ud af hendes eget tøj (med lidt hjælp fra mig). Man kan virkelig se hun bruger tid i fitnesscentret og alderen som er oplyst til 29 år, kan godt passe. Hun har et smukt ansigt, flotte øjne og et lille charmerende mellemrum mellem fortænderne. Brysterne er lavet (hvilket også tydeligt fremgår af hendes billeder), og er ret hårde, men til gengæld er de med store strittende brystvorter. 

Jeg blev bedt om at placere mig på sengen og så blev min krop smurt ind i olie og hun startede en grundig massage, som man tydeligt kan mærke hun er uddannet indenfor. Hun siger dog selv, at hun foretrækker at give erotisk massage, og langsomt og blidt begyndte hun sin body to body massage. Det er for en mand i min alder, en kæmpe fornøjelse at have en fit, smuk ung pige til at glide rundt på sin krop. Da jeg lå på ryggen var der en dejlig pussy slide, og langsomt gik hun i gang med et skønt langsomt blow job (med kondom) og selvom jeg foretrækker BJ uden, så var jeg på det tidspunkt så ophidset, at jeg kom uden problemer. Hun beskytter sig selv og ønsker derfor ikke gensidig 69, BJ uden eller fingre i hendes vagina, så det må man respektere. Hun er dog ikke ellers nærig med berøring og det virker til at tænde hende, at man beundrer hendes toptunede krop. Hun var velduftende og har en smuk vagina der skinner flot fristende lyserød. 

Da jeg var smurt ind i olie afsluttede vi med et fælles bad, hvor vi sæbede hinanden grundigt ind. Der var rent linned på sengen og jeg fik et rent stort håndklæde til badet. Efterfølgende blev jeg tilbudt vand og en hyggesludder, da hun ikke havde en kunde lige efter mig. Hun virker oprigtig sød og intelligent og er i stand til at kommunikere om andet end erotik, hvis tiden tillader det. Vi tale både dansk, engelsk og en smule svensk. Hun har boet i Sverige i en del år, men siger selv, at hun foretrækker danske mænd, da vi er mindre woke og mere varmblodige end svenske mænd. 

Jeg gik derfra med et smil på læben og en opfordring til at prøve to piger samtidig næste gang. Black Diamond leverer hvad hun lover i sin annonce og hvis man skal krydse en flot pige fra Afrika, af på sin bucket liste, så er hun et meget kvalificeret bud <3

Hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...