Superbelgier 12 Skrevet 22. August Jeg mødte hende for et år siden, og siden da kan jeg ikke tænke på andet end hende. Kan man virkelig være forelsket i en gudinde? Hvordan oplever I det – er det mere beundring, fascination eller noget helt andet? Jeg mødte hende for et år siden, og jeg kan ikke tænke på andet end hende. Hun siger, det handler mest om penge, men jeg kan mærke, at jeg har følelser for hende. Jeg har prøvet at være ekstra flink og sendte lidt ekstra penge, men hun svarer ofte koldt og siger, at hun er ligeglad. Hvordan kan jeg forstå det her? Er det muligt at have ægte følelser i sådan en situation, eller bliver jeg bare brugt? Hvad synes I om dette situation ? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 194 Skrevet 22. August Citat: Hun siger, det handler mest om penge, men jeg kan mærke, at jeg har følelser for hende. Jeg har prøvet at være ekstra flink og sendte lidt ekstra penge, men hun svarer ofte koldt og siger, at hun er ligeglad Du bliver da netop ikke brugt. Hun har da meldt klart ud hvad hendes følelser er (ikke er). Tag en tudekiks og et koldt styrtebad og kom videre. 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1717 Skrevet 22. August Ja - kort sagt man kan sagtens forelske sig i en gudinde. Men overvej hvad du vil bruge forelskelsen til. Måske er det ok bare at være i følelsen - uden at forvente en fremtid med hende. Dit forhold til hende bliver aldrig anderledes - og problemet med sådan en forelskelse er at den blokere for andre forelskelser som kan kombineres med øget samvær og lighed. men hvad drømmer du om at forelskelsen skal føre med sig ? ps. Husk at forelskelser fortæller intet om at noget er godt. Forelskelse er psykologisk en slag vanvid som har ødelagt mange liv. Forelskelse er kan medføre meget smerte. 6 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 233 Skrevet 22. August Ja, man styrer ikke, hvem man bliver forelsket i. Mht. hvordan du skal forstå hende, så skriver du svaret selv : “Hun svarer ofte koldt og siger, at hun er ligeglad” Hatten af for gp-en. Hun udnytter dig netop ikke. Hun sælger en ydelse. Det svarer til, at du bliver forelsket i din frisør. Her har du bare fået lov at smage frugten. Det er en af bagsiderne. Du betaler jo netop for, at der ikke er noget halløj bagefter. Men det går begge veje. Så videre og IKKE flere besøg. L 4 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Den store stav 65 Skrevet 22. August Et gammelt citat fra en gp - selvom man viser “følelser” så er det det falsk, jeg mener en gulvlægger bliver ikket forelsket i hans brædder’ 4 Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 11 Skrevet 22. August Superbelgier skrev, for 1 time siden: Jeg mødte hende for et år siden, og siden da kan jeg ikke tænke på andet end hende. Kan man virkelig være forelsket i en gudinde? Hvordan oplever I det – er det mere beundring, fascination eller noget helt andet? Jeg mødte hende for et år siden, og jeg kan ikke tænke på andet end hende. Hun siger, det handler mest om penge, men jeg kan mærke, at jeg har følelser for hende. Jeg har prøvet at være ekstra flink og sendte lidt ekstra penge, men hun svarer ofte koldt og siger, at hun er ligeglad. Hvordan kan jeg forstå det her? Er det muligt at have ægte følelser i sådan en situation, eller bliver jeg bare brugt? Hvad synes I om dette situation ? næ , du er blevet fanget i den afvisning der er , og det reagerer du så på, Måske ud fra dine tidligere erfaringer af afvisning som du så håber ikke bliver virkelig denne gang. Men det bliver den jo , som hun fortæller dig. Hvis du vil videre med din følelse må du finde en terapeut eller en kvinde der vil have dig. Men det ser ud til du i stedet finder nogle der ikke vil i stedet for at risikere en som vil ! 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 22. August Jeg tror kun, at du vil opleve smerte, hvis du fortsætter forelskelsen. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 28 Skrevet 22. August Drop al kontakt til hende og bloker hende. Ellers vil du hænge fast i hende. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 12 Skrevet 22. August (edited) Nightwish skrev, for 2 timer siden: Citat: Hun siger, det handler mest om penge, men jeg kan mærke, at jeg har følelser for hende. Jeg har prøvet at være ekstra flink og sendte lidt ekstra penge, men hun svarer ofte koldt og siger, at hun er ligeglad Du bliver da netop ikke brugt. Hun har da meldt klart ud hvad hendes følelser er (ikke er). Tag en tudekiks og et koldt styrtebad og kom videre. Fedt, tak min ven. Jeg tager en tur til boksning og CrossFit. Tror desværre, at hun har det job af nød mere end af lyst – ramt af flere konkurser og virkelig dårlig økonomi. Så det må ikke værre så sjovt for hende, føler at skal hjælpe hende. Jeg skal ikke blive hængende i den tilstand, jeg er i nu – det fører ikke noget godt med sig. Redigeret 22. August af Superbelgier 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 12 Skrevet 22. August Jogge skrev, for 2 timer siden: Ja - kort sagt man kan sagtens forelske sig i en gudinde. Men overvej hvad du vil bruge forelskelsen til. Måske er det ok bare at være i følelsen - uden at forvente en fremtid med hende. Dit forhold til hende bliver aldrig anderledes - og problemet med sådan en forelskelse er at den blokere for andre forelskelser som kan kombineres med øget samvær og lighed. men hvad drømmer du om at forelskelsen skal føre med sig ? ps. Husk at forelskelser fortæller intet om at noget er godt. Forelskelse er psykologisk en slag vanvid som har ødelagt mange liv. Forelskelse er kan medføre meget smerte. Super spørgsmål – og jeg tror, det hele bare er spild og facade. Det kan ikke føre til andet end skuffelse og smerte. En god refleksion. Mange tak! Og er allerede randt af smerte og tristhed. Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 149 Skrevet 22. August Det kan man ihverfald. Nyd det så længe det varer, det er en fed følelse, men det bliver hverdag igen, hvad enten det er sammen eller hver for sig. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 240 Skrevet 22. August Selvfølgelig kan du blive forelsket i en gudinde, men det er umiddelbart en uholdbar vej at gå og tro, at det så ender ud i et seriøst forhold mellem jer, og det er der jo heller ikke noget der tyder på kommer til at ske. Ligesom med så mange andre ulykkelige kærligshedshistorier, så kom videre og find en anden at kaste din kærlighed over. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 12 Skrevet 22. August KøbEnKrammer skrev, 1 time siden: Jeg tror kun, at du vil opleve smerte, hvis du fortsætter forelskelsen. Det var sådan de sidste halve år, og enig det er kun smerter og 20 minutter hed og fedt coitus! Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 107 Skrevet 22. August Superbelgier skrev, for 1 time siden: Kan blive forelske i en gudinde ? jeg kan sige med sikker hed at det kan man godt jeg forelske mig i en gp for 25 år siden og er det stadig vi er sammen hver dag og nat så jo det kan man 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1565 Skrevet 22. August Selvfølgelig kan man blive forelsket og det kan de også. De er mennesker, ikke robotter. Men chancen for at hun er forelsket i dig er små, så pas godt på dig selv. Det er dejligt at være forelsket og hvis man kan håndtere at det ikke er gengældt, så kan det være lækkert at have det i sit liv. Det lyder dog til at det fylder lidt vel rigeligt i dig, så jeg ville nok prøve med en lille pause og evt. møde nogle andre vidunderlige kvinder... Jeg er selv dybt forelsket i to kvinder fra branchen og elsker to andre og jeg har aldrig været lykkeligere Men det kræver at man har styr på sine følelser. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 121 Skrevet 22. August Jeg har selv prøvet at blive forelsket i en gp for flere år siden. Men husk på at pigerne sælger os en ydelse, mange er gode sælgere, men reelt er de ligeglade med hver af os, den næste kunde er på vej. Det er ret menneskeligt at komme til at sammenblande lækker sex med forelskelse. Det samme sker jo med en kæreste, man bliver mere forelsket i hende når man har kneppet hende og haft lækker sex med hende. Da jeg var i din situation fandt jeg ud af, at min forelskelse i gp’en kunne kneppes væk med andre piger. Du skal sikkert kun kneppe med 4-5 andre piger uden at se hende som du er forelsket i, så er du ude over det. Prøv det, og det virker !!! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2850 Skrevet 23. August Selvfølgelig kan man blive forelsket i en GP , næsten umuligt at undgå. Nu er det mest thai piger jeg besøger , så der er en forelskelse lidt sværere at fuldføre , end med en dansk GP. Gennem tiderne har jeg fået for varme følelser for ca 5 piger , har valgt at stoppe med at besøge dem , for at passe på mig selv. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 12 Skrevet 23. August Refresh skrev, den 22.8.2025 at 18:24: Selvfølgelig kan man blive forelsket og det kan de også. De er mennesker, ikke robotter. Men chancen for at hun er forelsket i dig er små, så pas godt på dig selv. Det er dejligt at være forelsket og hvis man kan håndtere at det ikke er gengældt, så kan det være lækkert at have det i sit liv. Det lyder dog til at det fylder lidt vel rigeligt i dig, så jeg ville nok prøve med en lille pause og evt. møde nogle andre vidunderlige kvinder... Jeg er selv dybt forelsket i to kvinder fra branchen og elsker to andre og jeg har aldrig været lykkeligere Men det kræver at man har styr på sine følelser. Tak, Refresh! Super at du er i et 'polyamorøst' forhold med dem. God idé at tage lidt afstand fra hende. Jeg synes selv, hun har været lidt grov og stresset de sidste to gange, vi mødtes. Tror hun har desværre økonomiske problemer. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 12 Skrevet 23. August Pussy Juice Eater skrev, for 23 timer siden: Jeg har selv prøvet at blive forelsket i en gp for flere år siden. Men husk på at pigerne sælger os en ydelse, mange er gode sælgere, men reelt er de ligeglade med hver af os, den næste kunde er på vej. Det er ret menneskeligt at komme til at sammenblande lækker sex med forelskelse. Det samme sker jo med en kæreste, man bliver mere forelsket i hende når man har kneppet hende og haft lækker sex med hende. Da jeg var i din situation fandt jeg ud af, at min forelskelse i gp’en kunne kneppes væk med andre piger. Du skal sikkert kun kneppe med 4-5 andre piger uden at se hende som du er forelsket i, så er du ude over det. Prøv det, og det virker !!! Tusind tak for dine gode råd! Dine betragninger er både velovervejede og utroligt hjælpsomme. Det er tydeligt, at du har en evne til at se tingene fra flere vinkler og formidle dine tanker på en måde, der skaber klarhed og perspektiv. Jeg sætter stor pris på din indsigt – den gør virkelig en forskel. Skal nok prøve det, problemet er at jeg har prøvet allerede og jeg tænker kun på hende under akten. Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 12 Skrevet 23. August KøbEnKrammer skrev, den 22.8.2025 at 09:10: Jeg tror kun, at du vil opleve smerte, hvis du fortsætter forelskelsen. Sidst vi talte sammen, var det som om noget havde ændret sig helt. Hun var modbydelig og grov over nogle helt små ting – detaljer, der ikke burde betyde så meget, men som hun alligevel brugte imod mig. Det blev virkelig ubehageligt, og jeg kunne mærke, hvor anstrengt og kunstigt det hele blev. Det skulle ikke være så svært bare at mødes med hende, men hun gjorde det nærmest umuligt. Alt føltes koldt, hårdt og fjernt, selv om jeg egentlig bare ville være tæt på hende. Du sagde det ligeud: "Du får ikke andet end smerte ud af det her." Og det har du ret i. Det er det eneste, jeg sidder tilbage med – smerter, tvivl, og en følelse af at være helt alene, selv når jeg er sammen med hende. Det er hårdt at indse, men måske er det på tide at give slip. Jeg følte mig beskidt og til grin, som om jeg havde gjort mig selv lille for en, der aldrig havde tænkt sig at møde mig halvvejs. Tak for hjælpen du er spot on! Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1565 Skrevet 24. August Superbelgier skrev, for 9 timer siden: Det er hårdt at indse, men måske er det på tide at give slip. Jeg følte mig beskidt og til grin, som om jeg havde gjort mig selv lille for en, der aldrig havde tænkt sig at møde mig halvvejs. Nu ikke for hård ved dig selv. Du blev forelsket og med forelskelse følger der drømme. Alle de største oplevelser i livet indeholder smerte. Men godt at du mærker efter og sætter grænser. Som du beskriver det her, tror jeg også at jeg ville vælge at stoppe forbindelsen. Det lyder til at være nogle meget hårde møder, hvis du risikerer at hun er i det humør. De bedste tanker til dig 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 12 Skrevet 24. August Refresh skrev, for 13 timer siden: Nu ikke for hård ved dig selv. Du blev forelsket og med forelskelse følger der drømme. Alle de største oplevelser i livet indeholder smerte. Men godt at du mærker efter og sætter grænser. Som du beskriver det her, tror jeg også at jeg ville vælge at stoppe forbindelsen. Det lyder til at være nogle meget hårde møder, hvis du risikerer at hun er i det humør. De bedste tanker til dig Tusind tak, Refresh! Jeg er glad for, at du gad at svare, og tak til alle jer andre, der tog jer tid til at dele jeres synspunkter. Jeg tror, det er både det bedste og det dummeste, jeg har gjort – at betale forud for flere sessioner og give pengegaver utallige gange i håbet om at kunne købe hendes venskab og få lidt opmærksomhed fra den flotte og smukke kvinde. Jeg var naiv, og jeg indså først nu, hvor lidt det egentlig betød for hende. Hun sagde sidst til mig, at hun er ligeglad med det, selvom jeg er sikker på, at hun er økonomisk presset med en levestandard langt over hendes egentlige lille indkomst. Jeg tror, at jeg næste gang vil bruge 'hendes næste betalinger' på organisationer som Røde Kors, Red Barnet eller Hospitalsklovnene, som i det mindste bruger pengene fornuftigt og har et ædelt og nobelt formål. Det gjorde jeg før jeg mødtes med hende. Jeg synes helt ærligt, at hun var noget særligt. Hun matchede flere af de ting, jeg dybt sætter pris på hos en kvinde. En sanselig person, der virkelig kunne mærkes, og hvor man kunne se på hende, hvordan hun nød de små berøringer. Jeg misunder virkelig hendes kæreste (hvis hun har en), for hun er så dejlig, smuk og intelligent. Jeg kan ikke lade være med at have hende i tankerne, og det er svært at få hende ud af mit hoved. Men jeg begynder at undre mig, om jeg måske har idealiseret hende lidt for meget? Jeg har set hende som næsten uopnåelig, et billede af noget perfekt, og det har været svært at adskille mine egne ønsker fra den virkelighed, vi delte. Måske har jeg ladet mig rive med i et romantisk billede af hende, der ikke helt stemmer overens med virkeligheden. Måske er det ikke hende, jeg længes efter, men mere den idé, jeg har skabt af hende i mit sind. Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1565 Skrevet 25. August (edited) Superbelgier skrev, for 9 timer siden: Jeg tror, det er både det bedste og det dummeste, jeg har gjort – at betale forud for flere sessioner og give pengegaver utallige gange i håbet om at kunne købe hendes venskab og få lidt opmærksomhed Præcis en af mine klare grænser... Jeg vil ALDRIG prøve at købe mig til kærlighed. Hvis jeg i det mindste sekund føler mig økonomisk udnyttet eller hun prøver at lokke mig til at bruge flere penge i butikken, så er jeg out of there. Fair nok, hvis hun ikke gengælder mine følelser, men hun skal ikke prøve at udnytte dem. Superbelgier skrev, for 9 timer siden: Men jeg begynder at undre mig, om jeg måske har idealiseret hende lidt for meget? Det er forelskelsens natur. Det er netop det der gør forelskelse så vildt, at man slet ikke kan se hendes fejl og mangler og derfor føler sig som det heldigste menneske i verden, fordi man har fundet den "perfekte" kvinde. Hvis man formår at få styr på sine følelser og drømme, så kan man få en mærkelig meta oplevelse, hvor man på en og samme tid er i fuldstændig lykkerus, samtidig med at man udmærket ved at det er en illusion. Men som sagt, lad være med at være så hård ved dig selv. De fleste mennesker oplever kun så stærk forelskelse en enkelt eller to gange i deres liv og mange oplever det aldrig. Tænk på det som lærepenge. Du fik lov til at opleve kærlighedens vingesus og uanset om det var gengældt, så er det at elske et andet menneske aldrig spildt Tag det med som en erfaring, nyd de gode minder og prøv at se med milde øjne på de dårlige. Og så giv det den tid det tager at komme over det. Man må gerne være ked af at miste noget værdifuldt og man må gerne savne noget, selv om man ved at det er usundt for en. Lad være med at se på det som at du skal glemme det, men fokus på at få det integreret i dig og din historie. Du er langt fra det første menneske der har gjort dumme ting i forelskelsesrus og det sker lige så ofte udenfor købesex at tiltrækningen ikke er lige stærk hos begge og den forelskede prøver at købe sig kærlighed med penge, tid, opmærksomhed og selvopofrelse. Jeg har mistet to kvinder fra branchen, som jeg har meget dybe følelser for og jeg tænker på dem og savner dem hver eneste dag, selv om det er to år siden jeg har set dem. Men min sorg og mit savn lander i mig som lykke. I tre år følte jeg mig ekstremt priviligeret og i det år, hvor jeg kendte dem begge, følte jeg mig som verdens lykkeligste menneske. Hvor mange mennesker, får lov til at opleve det? Redigeret 25. August af Refresh 5 Del dette indlæg Link til indlæg