Twisted 10 Skrevet 21. August Var forbi hende https://annoncelight.dk/showad/435407 og lad mig sige sikker en ringe oplevelse alt virkede fin over beskeder indtil jeg ankom motercykel club en spytklat der fra og da jeg er fra byen forhørte jeg om der var en bagdør så man ikke ses så nemt men det var der ikke tænkte fuck det jeg prøver Løkken og det skulle jeg aldrig have gjort ikke hende på billederne der åbnede døren og jeg tænkte shit men tænkte også hun var fin nok her gik det så helt alort til hurtig i gang masse glidecrem så man intet kunne mærke og så hele tiden come for me baby you Need to come det gør da så man slet ikke kan komme efter noget tid med en masse prøven lykkes det og hun giver mig en vådserviet som om det her klare du bare selv ven.. hun går op og sætter gardinerne på klem så de er lidt åbent nu det er lige over til biker clubben tænker kan det være et tegn til dem at nu kommer jeg snart ud skynder mig i tøjet men hun går på toilet fordi jeg tænker jeg skal bare hurtig ud da jeg begynder at gå mod døren stopper hun mig og vil have mig ud af en bagdør lige ud til biker clubben jeg tænker fandme nej men hun bliver hved med at prøve at få mig den vej jeg tænker fuck det her og går ud og skynder mig venstre om istedet for højre som er en kæmpe omvej men skal ikke forbi den biker klub tænker jeg så efter 400m omvej og 800kr fattiger sidder jeg nu i min bil og tænker fuck hvad skete der lige her….. siger ikke at biker klubben har noget med hende og gøre men alt i mit hovede sagde mig der kommer til at ske noget nu med dem der over. Håber dette kan hjælpe jer mvh ham der skulle være gået i døren 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 120 Skrevet 21. August Der var en tråd før i dag om samme pige. Ærgerligt at du ikke så den inden at du smed 800 ud af vinduet Men godt der ikke skete noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 198 Skrevet 22. August Endnu en udlænding der prøver at få det til at se ud til at det er en dansker man møder, det har jeg prøvet en gang, heldigvis vendte jeg i døren. Men altid ærgeligt når den slags sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg